Siemens Gigaset-forvirring.....
Fra : nikolaj borg

Dato : 13-06-01 18:08

Jeg lurer lidt på at anskaffe mig Siemens' Gigaset 3015 Comfort, der står
til 1315 hos proconsult. Men jeg er lidt forvirret: De kalder det en
baseenhed, men på billedet er der både baseenhed og telefon. Jeg synes ikke,
at det noget steder fremstår helt klart, at der følger en tlf. med. Derfor
vil jeg lige være helt sikker: Får man både tlf. og baseenhed, eller skal
man købe telefonen separat?

På forhånd tak
--
mvh Nikolaj (nSiPkAoMl@jborg.dk)
A screwdriver is not seriously affected, when, in an emergency, we use it as

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 13-06-01 18:58

"nikolaj borg" <nsipkaoml@jborg.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg lurer lidt på at anskaffe mig Siemens' Gigaset 3015 Comfort,
> Får man både tlf. og baseenhed, eller skal
> man købe telefonen separat?

De analoge baser (hrmmm) er normalt med håndsæt.
3015 Comfort er normalt en 3015 base (som har indbygget telefonsvarer) og et
3000 C(omfort) håndsæt.

--
Med Venlig Hilsen

Martin Højriis Kristensen
Svar bedes baseret på RFC1855

Fra : nikolaj borg

Dato : 13-06-01 20:09

"Martin Højriis Kristensen" <hoejriis@SLETDETTEiname.com> wrote in message

> De analoge baser (hrmmm) er normalt med håndsæt.
> 3015 Comfort er normalt en 3015 base (som har indbygget telefonsvarer) og
et
> 3000 C(omfort) håndsæt.

Takker. Det var også min formodning, men det fremgik ikke helt tydeligt.

/Nikolaj