så blev der trukket ledninger i weekenden ~
Fra : Jacob Rungwald

Dato : 30-01-06 09:31

Hejsa

Ja så fik den kære E46 lidt mere udstyr, jeg stopper ikke før jeg har ALT
orignalt udstyr der fåes til en E46 :)

Der blev trukket originalt sædevarmeledningsnet, samt monteret lys ved
fødderne, og bagagerumsåbner-knap indefra, alt originalt vel og mærke, intet
"Brian" udstyr.

Det hele tog den nette sum af 16 timer :) Damn mine fingre er smadrede nu.
Så mangler der kun lige at komme det betræk med sædevarme på stolene og jeg
er klar til den kolde vinter, jeg havde valget mellem at montere uorignale
varmeelementer til 3000kr eller helt nyt betræk med elementer i til 3800kr,
så valget var egentligt ikke så svært. Monteringen klarer jeg selv, jeg tog
mig lige sammen i aftes og "prøve" skilte mit ene forsæde ad for at se om
man selv kunne gøre det, det er jo intet problem :)

Så alt i alt kom jeg fra en regning på ca 9000kr for montering af det hele
med uoriginale dele hos BMW, ned på 4300 med originale dele(inkl
bagegerumskontakt og lamper ved fødderne), dog er sædevarmekontakterne fra
en hugger, 250kr stk istedet for 800kr.

Jacob (Der er godt tilfreds med sig selv :) )

P.S Fjern dyret i min email ved mailsvar

Fra : Ukendt

Dato : 30-01-06 10:03

> Mvh
> Jacob (Der er godt tilfreds med sig selv :) )

Ja der er ikke noget federe end at bygge noget i sin bil
originalt/uoriginal, bare det at man har gjort det, og det virker og ser
proff ud.. bare synd det er så koldt og man ikke har en opvarmet garage..
:o/

Mvh
Morten **der også skal ned og bygge på sin V6 galant idag**

Fra : Jacob Rungwald

Dato : 30-01-06 10:13

"Juel" <him> wrote in message

> [...]
> proff ud.. bare synd det er så koldt og man ikke har en opvarmet garage..

Ja, så er det jo godt med en garage, dog ikke opvarmet, men en gasovn bagved
hjælper en del :)

Jacob

Fra : Ukendt

Dato : 30-01-06 11:39

> Ja, så er det jo godt med en garage, dog ikke opvarmet, men en gasovn
> bagved hjælper en del :)

Hmm det kunne være at man skulle invistere i sådan en.. har også garage men
ikke opvarmet..

Mvh
Morten