Hvad er der galt med Club-3D Radeon X800XL~
Fra : Jakob M

Dato : 29-01-06 23:03

Det koster jo 700,- mindre end næstbilligste X800XL på Edbpriser ?.
Har de smidt langsom RAM på eller hvad er grunden til den lave pris ?
Ejere må gerne give deres besyv med.

Mvh
Jakob

Fra : Ukendt

Dato : 30-01-06 16:24

Jakob M wrote:
> Det koster jo 700,- mindre end næstbilligste X800XL på Edbpriser ?.
> Har de smidt langsom RAM på eller hvad er grunden til den lave pris ?
> Ejere må gerne give deres besyv med.

jeg har ejet sådan et kort, og der er bestemt intet i vejen med det,
dengang det var nyt fik det ret så gode anmeldelser på diverse sites,
også sat op imod andre X800XL kort. du kan roligt smide dine penge efter
Club3D produkter.

Fra : Jakob M

Dato : 30-01-06 19:47

> [...]
> sat op imod andre X800XL kort. du kan roligt smide dine penge efter Club3D

Lyder godt, men har du forklaring på den lave pris ?. I følge Edbpriser er
det faldet 600,- i løbet at 7 uger. Måske er Club3D i gang med at tømme
varelageret ?.

Mvh
Jakob

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 30-01-06 19:55

"Jakob M" wrote

> Lyder godt, men har du forklaring på den lave pris ?. I følge Edbpriser er
> det faldet 600,- i løbet at 7 uger. Måske er Club3D i gang med at tømme
> varelageret ?.

Kan være et nyt parti eller en "falsk" pris
Jeg har flere gange været efter et billigt 6800 kort fundet på edbpriser
Bestilte det - men forhandleren kunne ikke skaffe det alligevel

- Peter