dvd mp3 kompatibel radio ?
Fra : The MANN

Dato : 29-01-06 22:04

Hello NG

Findes der en bilradio som kan tage en dvd med mp3 og afspille musikken ???

The MANN

Fra : Anders Winther

Dato : 29-01-06 22:12

> Findes der en bilradio som kan tage en dvd med mp3 og afspille musikken
> ???
Søgning på google fandt frem til denne:
http://dev15.sites.dk/produkt.asp?id=3926&pk=37

-Anders

Fra : ThomasT

Dato : 29-01-06 23:35

Der er ikke en auto-radio. Det er vist udelukkende en afspiller.

ThomasT

Fra : Aslan

Dato : 30-01-06 01:52

"The MANN"
> Findes der en bilradio som kan tage en dvd med mp3 og afspille musikken
> ???

Blaupunkt Las Vegas DVD35

http://www.blaupunkt.dk/7645650310_main.asp

Fra : John Sahl

Dato : 30-01-06 09:17

The MANN wrote:
> Findes der en bilradio som kan tage en dvd med mp3 og afspille
> musikken ???

Hvis jeg ikke tager helt fejl er der i al fald JVC KD-DV 6101

--
John Sahl,
http://www.fotofaelden.dk - ikke helt det du troede

Fra : Ukendt

Dato : 30-01-06 09:21

> Findes der en bilradio som kan tage en dvd med mp3 og afspille musikken
> ???

Hvorfor ikke en med SD kort istedet det er da meget federe end alle de
åndsvage skiver..

Mvh
Morten

Fra : Thomas J.

Dato : 30-01-06 09:46

Den Sun, 29 Jan 2006 22:04:25 +0100 sendte "The MANN"
<hamann29@hotmail.com> følgende røgsignaler:

>Hello NG
>
>Findes der en bilradio som kan tage en dvd med mp3 og afspille musikken ???

JVC har lavet et par stykker.
Elgiganten sælger i hvert fald én af modellerne, meeeen prisen er lidt
pebret: 4799 kr. Men hvis den også kan vise DVD-film på en ekstern
skærm, såååh.....

--
Thomas J.
Hyundai Getz 1,3 GL '04 (26.800 km)

Fra : Keld Rosenberg

Dato : 30-01-06 11:53

"The MANN" <hamann29@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hello NG
>
> Findes der en bilradio som kan tage en dvd med mp3 og afspille musikken
> ???
>

> The MANN

Købte en... Denver i Metro med USB port og SD memory slot og CD drev for
under 600 kr... (4x40watt)
(og med rds radio

Keld