Myst 3
Fra : news1.telia.com

Dato : 29-01-06 20:41

Er der nogle som kender til spillet Myst 3, for jeg er kørt fast i tårnet
der åbnes med lysstrålen, jer er kommet ned og fået startet vandturbinen,
fået strøm på tranformeren og skiftet gear i lavakælderen, her fra er jeg så
kørt fast, er der nogen der kan hjælpe mig videre.
på forhånd tak.
Niels

Fra : Inge

Dato : 30-01-06 22:23

"news1.telia.com" <nioni@adr.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> fået strøm på tranformeren og skiftet gear i lavakælderen, her fra er jeg
> så kørt fast, er der nogen der kan hjælpe mig videre.

Hej
Jeg har spillet Myst 3, men husker ikke hvordan du kommer videre, men jeg
kan gi' dig dette link til ubis forum:

http://forums.ubi.com/groupee/forums/a/cfrm/f/882104541

hvor du kan få masser af hjælp og tips, også til 4 og 5 hvis du skal spille
dem senere

og til:
http://www.geocities.com/mystfansite/page2.htm

og på usenet er der: alt.games.myst, - men der er nu ikke meget trafik.

Jeg synes serien er god, men svær. jeg var aldrig kommet igennem uden
diverse walkthroughs. Jeg synes stadigvæk at Riven var den bedste. Måske
fordi det var så kønt og var mit første spil næstefter Little Big Adventure
2.

Her er et link til den walkthrough jeg brugte:

http://home.satx.rr.com/adventuregamers/myst3exilewt/MYST3WT.html

Go' fornøjelse
Inge

Fra : Inge