AC ATi Silencer 4 rev2 montering
Fra : Ukendt

Dato : 29-01-06 17:30

Hej NG!

Efter mange overvejelser er jeg endt op med at købe en AC ATi Silencer 4
rev2. Overvejede kraftigt en Zalman men endte af forskellige årsager med
AC løsningen - ikke mindst fordi den har den herlige effekt at den
flytter varmen ud af kabinettet. Nå, men de fleste valg kan jo gøres om

Anyway... I forbindelse med monteringen har jeg planer om at bruge
Arctic Silver til GPU'en og de formonterede pads til RAM'en. Jeg er nu
kommet lidt i tvivl om det vil skabe kontaktproblemer. Det lad pasta jeg
påfører GPU'en vil jo nok være mindre end de pads der sidder på RAM'en.
Dermed kunne man jo forestille sig at der ikke vil være ordentlig
kontakt til gpu'en?

Nogle med erfaringer på det område? Jeg er godt klar over at Arctic
Silver ikke er en mulighed til RAM'en.

PFT
/Michael