Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Genopstandelsen
Fra : Clark Kent

Dato : 13-06-01 16:54

På utallige opfordringer vil jeg alligevel fortsat poste indlæg, som
tilsyneladende er i stand til at få visse af gruppens "medlemmer" til at
begå mordbrand!

Vi skal til at have kvalitet og substans i dette forum, ikke alle disse
spørgsmål om hvilket 800,- kroners digitalpap, der er bedst!

Vi skal have ordentlige billeder, billeder der vil andet end at vise, at
fotografen har været i stand til at trykke på udløserknappen, og v.h.a.
autofokusen endda fået et skarpt billede.

Nye tider indvarsles nu her på dette forum for konfliktsky morfædre!

--
Smæk er godt!

Fra : U. Pedersen

Dato : 13-06-01 17:51

On Wed, 13 Jun 2001 17:54:27 +0200, "Clark Kent" <henri@orangenet.dk>
wrote:

> [...]
>autofokusen endda fået et skarpt billede.
>
>Nye tider indvarsles nu her på dette forum for konfliktsky morfædre!
Ja tak, hvornår ser vi noget fra din udløser, eller får du kun
udløsning ?
--
   m.v.h.
   U.P.

Fra : Tim Lerche Sørensen

Dato : 13-06-01 22:52

Ja, beklager. Det var en fejl, den skulle have været i NG men fik åbenbart
ramt den forkerte knap. Sorry...

Derfor mener jeg nu stadig at du burde være lidt mere konstruktiv. Jeg
mindes ikke at have set nogen konstruktive forslag fra din side. Hvis du
bare vil svine folk til, så find en chatside!

Tim Lerche Sørensen

Fra : U. Pedersen

Dato : 14-06-01 13:51

On Wed, 13 Jun 2001 23:52:10 +0200, "Tim Lerche Sørensen"
<35mm@film.dk> wrote:

>Ja, beklager. Det var en fejl, den skulle have været i NG men fik åbenbart
>ramt den forkerte knap. Sorry...
Det er modtaget.

>Derfor mener jeg nu stadig at du burde være lidt mere konstruktiv. Jeg
>mindes ikke at have set nogen konstruktive forslag fra din side. Hvis du
>bare vil svine folk til, så find en chatside!

Jeg brydder mig ikke om fx. supermands måde at værer konstruktiv på.

fut dk.snak.mudderkastning

Fra : Jan Boegh

Dato : 13-06-01 18:31

"Clark Kent" <henri@orangenet.dk> wrote in message

> Vi skal til at have kvalitet og substans i dette forum, ikke alle disse
> spørgsmål om hvilket 800,- kroners digitalpap, der er bedst!

Jamen så forbigå det i tavshed.

> Vi skal have ordentlige billeder, billeder der vil andet end at vise, at
> fotografen har været i stand til at trykke på udløserknappen, og v.h.a.
> autofokusen endda fået et skarpt billede.

Enig - lad os se noget fra din side

> Nye tider indvarsles nu her på dette forum for konfliktsky morfædre!

Hallo hallo - er det konflikt, du vil have, eller vil du snakke foto. Jeg
har endnu ikke set ET eneste indlæg, der er imod diskussion af
fotografering.

> Smæk er godt!

Tjae - personligt er jeg ikke masochist - men hver sin lyst!
(men det forklarer selvfølgeligt en hel del - hvad kunne en psykolog mon
ikke få ud af en gut, der er smæklysten wannabe-supermand

mvh
Jan

Fra : Tim Lerche Sørensen

Dato : 13-06-01 22:20

Hvorfor fanden tager i det så personligt fordi manden udtrykker sig lidt
farverigt? Hvis ikke Clark Kent gik ind for en form af digitalisering, så
kunne han ikke sidde ved en computer. Men ja, lad os alle vise hvad vi kan
eller ikke kan! Frem med billederne i en binær gruppe! Hvem finder ud af at
lave sådan en???

Tim Lerche Sørensen

Jan Boegh <jan@boegh.X_net> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9g880t$gro$1@news.net.uni-c.dk...

Fra : U. Pedersen

Dato : 13-06-01 22:49

On Wed, 13 Jun 2001 23:20:06 +0200, "Tim Lerche Sørensen"
<35mm@film.dk> wrote:

>Frem med billederne i en binær gruppe! Hvem finder ud af at
>lave sådan en???
den findes allerede, du kan sende dine billeder til dk.binaer
så laver du et indlæg her i gruppen og henviser til dk.binaer, merer
svært er det ikke

Fra : Jan Boegh

Dato : 14-06-01 16:15

"Tim Lerche Sørensen" <35mm@film.dk> wrote in message

> Hvorfor fanden tager i det så personligt fordi manden udtrykker sig lidt
> farverigt?

For det første tager jeg det ikke personligt og for det andet udtrykker
manden sig ikke farverigt, men tåbeligt.

> Hvis ikke Clark Kent gik ind for en form af digitalisering, så
> kunne han ikke sidde ved en computer.

Det er mig tindrende ligegyldigt hvad supermanden gåe ind for eller ej - jeg
forholder mig alene til hvad han skriver her i gruppen.

> Men ja, lad os alle vise hvad vi kan
> eller ikke kan! Frem med billederne i en binær gruppe! Hvem finder ud af
at
> lave sådan en???

Den er lavet - så lad os nu se nogle af jeres billeder, så vi kan blive blå
i hovedet af misundelse.

mvh
Jan

Fra : P.C.

Dato : 14-06-01 16:44

Hi.

Jan Boegh skrev i meddelelsen <9gakde$smu$1@news.net.uni-c.dk>...
>Den er lavet - så lad os nu se nogle af jeres billeder, så vi kan blive blå
>i hovedet af misundelse.

Øh , ------- nu er der jo andet end misundelse ,som kan vise sig, altså
misundelse er jo ikke den _eneste_ mulige reaksion , ihverttilfælde i _denne_
gruppe.
IL'L BE BACK.

Fra : Clark Kent

Dato : 14-06-01 18:03

Dit sure opstød1

--
Smæk er godt!

Fra : Jan Boegh

Dato : 14-06-01 19:02

> Dit sure opstød1

Jeg takker meget og forblændes af din sproglige finesse og elegante
argumentation.

Har du prøvet at forholde dig til noget af det jeg og flere andre har
skrevet (og kan du forstå det?)?

mvh
Jan

Fra : emj

Dato : 15-06-01 10:45

Jan Boegh skrev i <9gakde$smu$1@news.net.uni-c.dk>:

>Den er lavet
Den dukkede ikke op, da jeg valgte "get new groups", så...!
Hilsen emj

--
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
opdateret 9. juni

Fra : Tom Wagner

Dato : 15-06-01 11:10

On Fri, 15 Jun 2001 11:44:39 +0200, emj <emj@mail1.stofanet.dk> wrote:

>Den dukkede ikke op, da jeg valgte "get new groups", så...!

Det er nok din udbyder, der har bortcensureret den.

Hilsen
Tom

Fra : Jan Boegh

Dato : 15-06-01 13:14

"Tom Wagner" <tomwag@worldonline.dk> wrote in message

> Det er nok din udbyder, der har bortcensureret den.

Hvilket altid er et potentielt problem med en binær gruppe.

mvh
Jan

Fra : emj

Dato : 16-06-01 07:54

Tom Wagner skrev i <ulnjit40osspbis0u36lnnm28veai7h523@4ax.com>:

>Det er nok din udbyder, der har bortcensureret den.

Næh, de er nærmere lidt sløve til at få de nye grupper med
Hilsen emj

Fra : Jan Boegh

Dato : 15-06-01 13:16

"emj" <emj@mail1.stofanet.dk> wrote in message
> [...]

Undskyld - det kan godt være, jeg har givet anledning til en misforståelse.
Det jeg mente var at der allerede i forvejen findes en binær gruppe:
dk.binaer - og du leder muligvis efter en (endnu) ikke eksisterende
dk.binaer.foto.

mvh
Jan

Fra : Karsten Olesen

Dato : 13-06-01 19:37

"Clark Kent" <henri@orangenet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Vi skal have ordentlige billeder, billeder der vil andet end at vise, at
> fotografen har været i stand til at trykke på udløserknappen, og v.h.a.
__________________________________

Nej..vi skal ha' plads til det hele...jeg gider personligt ikke
se på billeder af "hjørnet af en postkasse", "coladåsen som ligger
hensmidt"..
altså de billeder, hvor fotografen lige har haft et "halv-kunstnerisk"
øjeblik....og
kan se ideen i skæve skud....så hellere
se de pics, almindelige mennesker kan ta' med deres nyerhvervelse,
som vedkommende måske har købt med hjælp her i gruppen!

MVH

Fra : me

Dato : 13-06-01 19:59

> [...]
> se de pics, almindelige mennesker kan ta' med deres nyerhvervelse,
> som vedkommende måske har købt med hjælp her i gruppen!

H Ø R T !!!

mvh
ha

Fra : Tim Lerche Sørensen

Dato : 13-06-01 22:27

Skal jeg virkelig til at fremhæve "lampe a'la ACDsee" igen? Det er da netop
sådan noget kunstnerisk pis vi ikke gider se på som der er for meget af. Og
om et hjørne af en postkasse er mere interessant end "aftentræ" eller "hest"
skal jeg ikke kunne sige. Men fordi man er go' er det jo ikke ensbetydende
med at man tager billeder som andre ikke kan se noget i, nærmest tværtimod.
For ti år siden tog jeg da stort set kun billeder jeg selv gad at se på.

Tim Lerche Sørensen

Karsten Olesen <gakke@email.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9g8bun$12kd$1@news.cybercity.dk...

Fra : Peter Grauslund Chri~

Dato : 14-06-01 06:39

> [...]
disse
> spørgsmål om hvilket 800,- kroners digitalpap, der er bedst!

Jeg har stillet et enkelt og simpelt spørgsmål i denne NG og fik ringe
hjælp. Det er beklageligt.

Nu kommer du dansende og kræver substans. Det er da en god ide, men har
du tjekket fundatsen for gruppen? Se
http://www.usenet.dk/grupper.pl?get=dk.fritid.foto

Citat:

"3. Fundats:
I gruppen kan alt omkring fotografering diskuteres. Det kan være
elementer omkring det færdige billede som komposition og billedsyn, samt
tekniske emner som udstyr, film, mørkekammerarbejde m.m.

Spørgsmål kan stilles - viden, erfaringer og meninger kan udveksles.
Der fordres høj netikette og derfor bør der undgås ensidige bemærkninger
uden argumentation som: "Jeg bruger Nikon fordi det er det bedste -
Canon er noget hø !". Det er naturligvis i orden at have en holdning,
men grundlaget for en god diskussion er argumenter. "

/Peter

--
http://www.grauslund.com/