UV-video fra "harpundyk"
Fra : Per Toustrup

Dato : 29-01-06 17:00

Nedenstående er zappet fra Frømandsklubben Marsvinet-Lillebælt. Det er
nu sigten er god og luften kold.

"Her er en lille video på "små" 18MB (oprindelig størrelse ca. 550MB)
fra en tur på Snydeprammen, filen er i AVI format (Divx)
Den tager ca. 3½ min. at hente ned, med en ADSL 1024/512 linie.

Skriv dette link ind i adressefeltet....
www.marsvinet-lillebaelt.dk/download/snydepram.avi"

Hilsen peto

Fra : Torben

Dato : 30-01-06 12:48

"Per Toustrup" <lisper@privat.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Den tager ca. 3½ min. at hente ned, med en ADSL 1024/512 linie.
>
> Skriv dette link ind i adressefeltet....

Ved du hvilket video udstyr der er brugt ? Er der nogle der har ideer til
video undervand, hvad er "good value for money" i tiden ?

Mvh. Torben

Fra : Per Toustrup

Dato : 30-01-06 22:50

>Ved du hvilket video udstyr der er
>brugt ? Er der nogle der har ideer til
>video undervand, hvad er "good value
>for money" i tiden ?
>
>Mvh. Torben

Hej Torben

Ja jeg har selv optaget videoen. Jeg bruger en Sony Digital
Handycam DCR-TRV33E med DV bånd og så et Dive Buddy hus.
Heldigvis kan videoen også tage Stillfoto. Kvaliteten er
selvfølgelig ikke som "rigtige" fotoapparater, men det kan jeg
fint leve med.
Jeg bruger videoen som min hobby og så er det sjovt at vise de
andre livet under overfladen.
Hvad der er "good value for money" er en smagssag og hvor mange
penge man har råd til at ofre. Mit sæt kostede ca. 18.000 kr.

Hilsen Per

Fra : Ukendt

Dato : 31-01-06 09:33

> Hilsen Per

Jeg Downloadede videoen, og det tog de ca. 3 min.
Så kom lyden af boblerne godt nok; men ingen billeder.
Hvof? Er det en codec der mangler, og i givet fald hvordan fås den?
Ved I det her, eller skal jeg spørge en anden gruppe?
Henning Brodersen
www.hbrodersen.dk

Fra : Torben

Dato : 31-01-06 09:39

"Henning Brodersen" <henning&hbrodersen.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Hvof? Er det en codec der mangler, og i givet fald hvordan fås den?
> Ved I det her, eller skal jeg spørge en anden gruppe?

Det er nok et Divx codec af en art, det virkede fint for mig, prøv evt.
www.divx.com, bare et forslag.

Mvh. Torben

Fra : Torben

Dato : 31-01-06 09:41

> [...]
> Hvad der er "good value for money" er en smagssag og hvor mange
> penge man har råd til at ofre. Mit sæt kostede ca. 18.000 kr.

Super,

Tak for det, har du et link til mere info om dive Buddy huset ?

Mvh. Torben

Fra : Per Toustrup

Dato : 31-01-06 13:01

Torben <trp@hajq.dk> (remove) skrev:

>"Per Toustrup" <lisper@privat.dk> skrev i en meddelelse

>Super,
>
>Tak for det, har du et link til mere info om dive Buddy huset ?
>
>Mvh. Torben

Hej igen

Du kan finde uv-huset under www.amphibico.com, hvor der er mere
info. Jeg kan se der er kommet nye huse, men det jeg købte
ligner EVO HD. Jeg købte mit ved Inter Photo i Silkeborg,
www.inter-photo.dk, men forretningen er brændt ned til grunden i
starten af jan. d.å.

Hilsen Per