choker kabel fryser
Fra : snuden

Dato : 29-01-06 05:49

Hvordan undgår man bedst, at chokerkablet fryser fast? Det er umuligt at
starte maskinen hvis ikke man gir den choker når det er frostvejr, og
omvendt skal man kunne slå chokeren fra når motoren har kørt et minuts tid.
Mit chokerkabel er begyndt at sætte sig fast når vi når 2-3 minusgrader.
Skal jeg sætte et nyt på, og hvad vil være bedst at smøre et nyt med?

Snuden

Fra : dan

Dato : 29-01-06 12:54

Hos T Hansen kan du købe en dims til at sætte på kablet samt en teflon
spray.
Du kan også bruge teflon sprayen til låse m.m.