Kabhi Khushi Kabhie Gham
Fra : Hans Joergensen

Dato : 29-01-06 03:06

Så den her idag sammen med kæresten.

For satan det er en flot film, der kan få en voksen mand til at
græde

Andre der har set den? ellers har den min klare anbefaling

Det er første gang jeg har fået set en Bollywood-film fra ende til
anden, og de fleste Bollywood-freaks har den ikke engang på top 10 :)

// Hans
--
Jeg beskyttes IKKE af den gratis SPAMFighter til privatbrugere, der
har spammet usenet i over 6000 indlæg.

Fra : Kasper Malmberg

Dato : 29-01-06 09:46

Hans Joergensen skrev:
> [...]
>
> Det er første gang jeg har fået set en Bollywood-film fra ende til
> anden, og de fleste Bollywood-freaks har den ikke engang på top 10 :)

uuhh jeg kunne godt bryge en top 10 over Bollywood film, så jeg ved hvor
jeg skal starte.

MVH
Kasper malmberg

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 29-01-06 15:32

Hans Joergensen skrev:
> [...]
>
> Det er første gang jeg har fået set en Bollywood-film fra ende til
> anden, og de fleste Bollywood-freaks har den ikke engang på top 10

Ja, jeg så den på Natfilmfestival for nogle år siden. Jeg har ikke set
vældig mange Bollywood-film, men jeg husker den som min bedste
oplevelse med genren: Den var meget flot og stemningsfyldt, havde en
konfliktfyldt historie og virkede ikke pinlig på samme måde som nogle
af de andre film, jeg har set.

Da jeg tjekkede IMDb for at se, om det var den rigtige film, jeg
huskede, så jeg denne diskussion med brugernes top-10-lister:
http://akas.imdb.com/title/tt0248126/board/nest/19751381

--
Peter Brandt Nielsen
http://brandtnielsen.adr.dk