Toilet
Fra : Finn Andersen

Dato : 29-01-06 00:53

Vores 25 år gamle toilet har efterhånden svært ved at skylle ordentligt
ud.Der kommer masser af vand, men tit ligger der papir tilbage.
Det er jo nok forstoppelse af en art, men hvordan klarer jeg lige det?.
Skal jeg prøve med en højtryksspuler eller hva?
Hilsen Finn.

Fra : Ledøje Udlejning

Dato : 29-01-06 07:57

mon ikke bare det er træt af alt det lort du har fyldt det med

Så gamle belægninger kan være ligesom sten så det tror jeg ikke en renser
kan tage

Fra : Kay Larsen

Dato : 29-01-06 11:53

"Finn Andersen" <finn@SLETnakel.dk> wrote in message
> [...]
> Det er jo nok forstoppelse af en art, men hvordan klarer jeg lige det?.
> Skal jeg prøve med en højtryksspuler eller hva?

Prøv først at pumpe ud med en svupper. En svupper er, efter
min mening, helt uundværlig i ethvert hjem. Billig og effektiv.

Og så skal man undlade at komme mensbind, ørepinde, tændstikker
o. lign. i toilettet. Check at hele familien ikke gør noget sådant.
Så er 25 år ingen alder.

--
Hilsen Benny

Fra : SB

Dato : 31-01-06 08:47

"Kay Larsen" <nyhedr@bennyhansen???.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Og så skal man undlade at komme mensbind, ørepinde, tændstikker
> o. lign. i toilettet. Check at hele familien ikke gør noget sådant.

Og brug det rigtige toiletpapir, noget af det der opløser sig selv når det
kommer i vand

Søren