En detektivopgave :-)
Fra : Bas

Dato : 28-01-06 22:36

Hej Allesammen

jeg har en del gamle bilsstumper stående i et par kasser på loftet.
Ud skal de, men det kunne jo være at noge havde brug for dem.
Det ser ud til at mere end en bil har bidraget til samlingen:

http://www.villagephotos.com/pubbrowse.asp?folder_id=1533993

Hvad kan det være for nogle biler? Der er lidt Morris / Austin over
dem, ikk?
Sig til hvis i vil have detaljebilleder.

Hygge,
Basse

Fra : NS

Dato : 28-01-06 22:43

Bas skrev:
> [...]
>
> Hvad kan det være for nogle biler? Der er lidt Morris / Austin over
> dem, ikk?
> Sig til hvis i vil have detaljebilleder.

Hmmm... det er i hvert fald noget gammelt lort -
rustent og beskidt ;).

NS

Fra : Grünther

Dato : 28-01-06 23:23

> Hmmm... det er i hvert fald noget gammelt lort -
> rustent og beskidt ;).
>
> NS

jep, ægte autentisk oliemøg, mindst 30 år gammelt,
men ka'ske nogen kan bruge skramlet alligevel
Jeg er bare nysgerrig efter hvad det mon var den
gamle havde stillet af vejen.

Basse

Fra : Basse

Dato : 29-01-06 19:30

Hej allesammen,

Så blev det opklaret, pånær gearkassen altså.
Det er Morris Mascot dele. Som Kim også skrev.
Der var også en på Minispeed.dk's forum der identificerede delene.
Lidt af et mysterie er det nu et de ligger der på loftet, for vi har aldrig
selv haft Scottyer i familien.

Tak for at i gad kigge med

Hygge,
Basse

Fra : Kim Kristensen

Dato : 29-01-06 03:19

"Bas" <schmonkei@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Hvad kan det være for nogle biler? Der er lidt Morris / Austin over
> dem, ikk?
> Sig til hvis i vil have detaljebilleder.

Gearkassen til baghjulstrækkeren tør jeg ikke udtale mig om, men det øvrige
er som du skriver Austin / Morris.

Med venlig hilsen Kim

Fra : jan@stevns.net

Dato : 29-01-06 06:45

"Bas" <schmonkei@hotmail.com> skrev :

>Hvad kan det være for nogle biler? Der er lidt Morris / Austin over
>dem, ikk?

joehhh lidt - kan det tænkes i har haft en Morris 1000 engang ?

--
jan@stevns.net

Boykot af danske varer -. javel ja .... hvorfor er
bistanden så undtaget? tsk tsk tsk

Fra : Matthias H Matthiess~

Dato : 29-01-06 07:48

> [...]
>
> Hvad kan det være for nogle biler? Der er lidt Morris / Austin over
> dem, ikk?
> Sig til hvis i vil have detaljebilleder.

Sådanne ting kører man til stumpemarked i Herning. Her findes garanteret en
køber til nogle af tingene. Det er utroligt hvad der bliver slæbt hjem
derfra.
Hilsen Matthias

Fra : Jens Borchert Peders~

Dato : 29-01-06 12:54

"Bas" <schmonkei@hotmail.com> wrote in

> [...]
>
> Hvad kan det være for nogle biler? Der er lidt Morris / Austin over
> dem, ikk?
> Sig til hvis i vil have detaljebilleder.

Engelsk bil, Hmmm nej det ligner ikke noget til en 25 år gl landrover.
Fine gamle sager omend noget hærget af rust m.m.
Hvis det er Austin/Morris så søg evt efter deres klub, hvis de har en.

Jens Borchert Pedersen
Vestfyn
Mailto:jbp@vip.cybercity.junkdk