Indbagt pizza ?
Fra : Stig Mogensen

Dato : 13-06-01 16:47

Hej,

Jeg vil gerne prøve at lave en indbagt pizza. De "almindelige" flade kan jeg
godt lave.
Hvordan gør man det dog i praksis? Er det bare at folde dejen m/fyld på
midten, og så trykke den sammen rundet om, og bage som man plejer, eller
hvordan?

Mvh

Stig

Fra : Bettina Madsen

Dato : 13-06-01 18:43

> [...]
> Hvordan gør man det dog i praksis? Er det bare at folde dejen m/fyld på
> midten, og så trykke den sammen rundet om, og bage som man plejer, eller

Ja, sådan har jeg da set de gør nede hos pizza manden!!
Hvis du kender pirogger, så er det samme princip.

mvh. Bettina

Fra : Brian Elmegaard

Dato : 14-06-01 06:57

Stig Mogensen wrote:

> [...]
> Hvordan gør man det dog i praksis? Er det bare at folde dejen m/fyld på
> midten, og så trykke den sammen rundet om, og bage som man plejer, eller

Ja, men hvis den skal hæve flot op (en ufo, du ve'), så er det vigtigt
at den er grundet trykket sammen hele vejen rundt.

--
Brian (remove the sport for mail)
http://www.et.dtu.dk