hvor kan man købe økologisk sennep?
Fra : Ole Michaelsen

Dato : 28-01-06 14:59

Hej!

Ved ikke om dette er den rigtige gruppe... men - hvor kan man købe
økologisk dijon-sennep? Min lokale Irma sælger Urtekram-sennep, men jeg
vil have *stærk* sennep - Dijon.

På forhånd tak,

vh

--
Ole Michaelsen, Copenhagen, Denmark
http://www.olemichaelsen.dk/

Fra : Peter Westh

Dato : 28-01-06 15:21

"Ole Michaelsen" <omic+usenet4@fys.ku.dk> skrev i en meddelelse
> Hej!
>
> Ved ikke om dette er den rigtige gruppe... men - hvor kan man købe
> økologisk dijon-sennep? Min lokale Irma sælger Urtekram-sennep, men jeg
> vil have *stærk* sennep - Dijon.

Aarstiderne har, hvis det var noget:

http://www.aarstiderne.com/default.asp?path={7BAD09DE-5B7E-481F-AF6D-A6505D8A2737}&prd=21100130&cat=DRESSINGER&unitcode=200+GR

/P

Fra : Brian S

Dato : 28-01-06 16:39

Økologiske sennep.

Komisk.

Fra : Peter Westh

Dato : 28-01-06 17:04

>Økologiske sennep.
>
>Komisk.

??

Fra : Ukendt

Dato : 28-01-06 19:44

On Sat, 28 Jan 2006 13:59:04 +0000 (UTC), Ole Michaelsen wrote:

> Ved ikke om dette er den rigtige gruppe... men - hvor kan man købe
> økologisk dijon-sennep?

Fjollet indledning. Hvis du scroller listen af grupper igennem, hvilken
anden kunne du så forestille dig ville være mere velegnet?

dk.forbruger.guleærtermedflæskogpølse er mit bud, men den eksisterer jo
desværre ikke.
--
Venlig hilsen
Kurt Hansen

Fra : Peter Westh

Dato : 28-01-06 19:48

"Kurt Hansen" <kurt-snabela-towle.dk> skrev i en meddelelse
> On Sat, 28 Jan 2006 13:59:04 +0000 (UTC), Ole Michaelsen wrote:
> Fjollet indledning. Hvis du scroller listen af grupper igennem, hvilken
> anden kunne du så forestille dig ville være mere velegnet?

dk.forbruger ville være mit bud. Men enig, spørgsmålet er selvfølgelig helt
on topic i denne gruppe.

(hvorfor er I efter denne stakkels mand - han er jo bare ude efter sennep!)

/P

Fra : Padre

Dato : 28-01-06 20:21

"Peter Westh" <pwesth@fjern.hum.ku.dk> wrote in message

> (hvorfor er I efter denne stakkels mand - han er jo bare ude efter
sennep!)

Ja jeg fatter det heller ikke. Der må være et eller andet provokerende ved
økologisk dijon sennep, som jeg ikke kan se.

Googlede mig frem til dette her, som jeg aldrig selv har prøvet:

Verde - Grundtvigsvej 5 - 1864 Frederiksberg C

http://www.verde.dk/product.asp?product=1266&sub=157&page=1

--
padre

Fra : Ole Michaelsen

Dato : 28-01-06 22:31

Padre wrote:

> [...]
>
> Googlede mig frem til dette her, som jeg aldrig selv har prøvet:
>
> Verde - Grundtvigsvej 5 - 1864 Frederiksberg C

Tak. Årstiderne.com vidste jeg godt, leverede. Jeg havde håbet på en
dagligvarebutik et sted. Verde på Frederiksberg har jeg ikke hørt om,
men jeg checker dem.

Tak for hjælpen.

Vh,

Ole

Fra : Ole Christiansen

Dato : 29-01-06 09:14

Fra : Peter Westh

Dato : 02-02-06 11:57

> [...]
>
> Ved ikke om dette er den rigtige gruppe... men - hvor kan man købe
> økologisk dijon-sennep? Min lokale Irma sælger Urtekram-sennep, men jeg

Jeg var i Urtehuset ved Trianglen på Østerbro/København i går, og der har de
det.

Adressen er Østerbrogade 35.

/P