Grøn Opel Astra SX 50.883 på Jyllandsgade ~
Fra : Per O.

Dato : 28-01-06 13:45

Jeg synes bare det var synd for den pågældende, som desværre i sin
forvirring var kommet til at sætte sin P-bøde i under min vinduesvisker
....... men jeg gemmer den lige et par dage, hvis nu han/hun skulle fortryde

Heldigvis kan vi i familien godt se forskel på en bil og en Opel.

Ellers kommer der jo nok en rykker på et senere tidspunkt.

Per O.
www.billedsnedkeren.dk

Fra : Brizz

Dato : 28-01-06 14:32

Per O. skrev:
> [...]
>
> Heldigvis kan vi i familien godt se forskel på en bil og en Opel.
>
> Ellers kommer der jo nok en rykker på et senere tidspunkt.

Når du nu er så venlig at holde den for ham kan du da også lige betale
den for ham

--
Mvh Brian
www.fotob.dk

Fra : Per O.

Dato : 28-01-06 14:41

"Brizz" <news@FJERNgronaerten.dk> skrev i en meddelelse

> Når du nu er så venlig at holde den for ham kan du da også lige betale den
> for ham

For en som kører Opel? Så er man da virkelig sunket helt ned til det laveste
automotive niveau.

Fra : Brizz

Dato : 28-01-06 15:14

Per O. skrev:

> For en som kører Opel? Så er man da virkelig sunket helt ned til det laveste
> automotive niveau.

Vil da gerne lige melde mig ind i klubben for folk som er sunket ned til
laveste automotive niveau. Kunne godt finde på et købe en Opel. Dog
aldrig den nye Kadett der. Men en vectra OPC eller en Omega V6 ting.

Fra : Per O.

Dato : 30-01-06 21:27

> Vil da gerne lige melde mig ind i klubben for folk som er sunket ned til
> laveste automotive niveau. Kunne godt finde på et købe en Opel. Dog aldrig
> den nye Kadett der. Men en vectra OPC eller en Omega V6 ting.

Det skulle så også være de eneste modeller som kan komme i betragtning

/Per O.

Fra : Jens 4684

Dato : 01-02-06 00:47

"Per O." <digital@NEJTAKosterbo-net.dk> skrev i en meddelelse

> "Brizz" <news@FJERNgronaerten.dk> skrev i en meddelelse

> Det skulle så også være de eneste modeller som kan komme i betragtning
>
> /Per O.

Også mangler bare lige at høre hvilken bil du køre rundt i?
Eller det er måske en eller anden japaner spand!!

Hilsen
Jens 4684
O Vectra 2,0 wagon

Fra : Kim Persson

Dato : 28-01-06 17:34

> [...]
> forvirring var kommet til at sætte sin P-bøde i under min vinduesvisker
> ...... men jeg gemmer den lige et par dage, hvis nu han/hun skulle

Hvis du virkelig føler dig energisk, så kunne du måske indlevere bøden til
politiet..

//Kim

Fra : Jørgen M. Rasmussen

Dato : 28-01-06 18:07

"Kim Persson" <5th@image.dk> skrev i en meddelelse

> Hvis du virkelig føler dig energisk, så kunne du måske indlevere bøden til
> politiet..

Vil han så evt. ikke skaffe sig MEGET ekstra arb?,.fx. med at overbevise
øvrigheden om at det ikke var en bil som var lånt. Jeg tror, alt efter hvem
som "afgifts"udstederen er, at de er ligeglade ;).

Fra : Per O.

Dato : 30-01-06 21:26

> Hvis du virkelig føler dig energisk, så kunne du måske indlevere bøden til
> politiet..
>
> //Kim

jeg tror såmænd nok udstederen selv klarer at rykke for betaling, når
indbetalingskortet ikke bliver brugt.

/Per O.

Fra : Anders Winther

Dato : 29-01-06 10:38

"Per O." <digital@NEJTAKosterbo-net.dk> wrote in message
> Jeg synes bare det var synd for den pågældende, som desværre i sin
> forvirring var kommet til at sætte sin P-bøde i under min vinduesvisker
Oplagt at tro, men det kunne jo også være at det er nogle lømler, der har
fundet morskab i at flytte bøden..

-Anders