Alkohollås på danske biler..?
Fra : BJ

Dato : 28-01-06 13:01

Sverige har stor succes med alkohollås i startnøglen.

Var det også noget for Danmark..?

http://www.jp.dk/indland/artikel:aid=3522924/

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Ukendt

Dato : 28-01-06 13:12

> Sverige har stor succes med alkohollås i startnøglen.
>
> Var det også noget for Danmark..?
>
> http://www.jp.dk/indland/artikel:aid=3522924/

Er det ikke nemmere at fjerne de hjerne forladte kvinder fra vejen hvis men
vil af med ulykker ??

Mvh
Morten

Fra : BJ

Dato : 28-01-06 13:34

"Juel" <x> skrev i en meddelelse

KLIP

> Er det ikke nemmere at fjerne de hjerne forladte kvinder fra vejen hvis
> men vil af med ulykker ??

Jeg tror, det ville være bedre at fjerne nogen andre, da kvinder har/laver
færre ulykker i trafikken end mænd.

Vi ser jo i andre lovmæssige sammenhænge, det er langt nemmere at indføre
restriktioner (det går bare tjuhej) end lempelser (de syltes), så en
alkohollås må kunne indføres inden Påske..

Så er det også slut med at spise cognacbønner under kørslen for sæt man ikke
kunne starte potten efter en tissepause på turen..

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : spamsen

Dato : 28-01-06 15:34

In news:43db64b4$0$2085$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk,
BJ <dkfritidbilSL@ETsurfpost.dk> typed:

> Jeg tror, det ville være bedre at fjerne nogen andre, da kvinder
> har/laver færre ulykker i trafikken end mænd.
Ja det kan umuligt have noget at gøre med antal kørte km. af begge "køn"? :)
derfor kan "de" jo godt være skyld i flere ulykker pr-kørt km?

vh.Flemming

Fra : Basil

Dato : 29-01-06 00:11

spamsen skrev d. 28-01-2006 i meddelelse
<43db80e5$0$15788$14726298@news.sunsite.dk>:
> [...]
> Ja det kan umuligt have noget at gøre med antal kørte km. af begge "køn"? :)
> derfor kan "de" jo godt være skyld i flere ulykker pr-kørt km?

Ja, 95% af alle biler der kørte galt den under den første snebyge i
denne vinter havde forhjulstræk (læste jeg i denne gruppe).
Det er pissefarligt med det der forhjulstræk
Statistik kan bruges og misbruges uendeligt, når det fremlægges for
menigmand.
Kai

Fra : JS

Dato : 28-01-06 15:26

Juel wrote:

> Er det ikke nemmere at fjerne de hjerne forladte kvinder fra vejen
> hvis men vil af med ulykker ??

Mange kvinder kan ikke køre bil, men det går sjældent ud over helbred og
førlighed.