/ Forside / Interesser / Fritid / Biler / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Biler
#NavnPoint
dova 36582
alimak 21895
EA_HS 19179
refi 16217
transor 15483
Cortina01 14584
pallenoc 13678
3773 13117
geu 12469
10  Nordsted1 11856
Xenonkits.dk
Fra : Henrik Jørgensen


Dato : 28-01-06 11:14

Hej alle

Er der nogle som har handlet med dette firma ?
Jeg har bestilt vare D.9/1 og har ikke modtaget varen.

Så jeg vil høre om det er et fup firma ?

MVH

Henrik



 
 
John Sahl (28-01-2006)
Kommentar
Fra : John Sahl


Dato : 28-01-06 12:55

Henrik Jørgensen wrote:
> Er der nogle som har handlet med dette firma ?

Ja, jeg kender mange der har handlet med dem.

> Jeg har bestilt vare D.9/1 og har ikke modtaget varen.

Mail til allan@xenonkits.dk eller ring til ham på 28184559 og spørg hvad
der sker.

> Så jeg vil høre om det er et fup firma ?

Det er _ikke_ et fupfirma.

P.S. Lige for en god ordens skyld, jeg har en tidligere økonomisk
forbindelse til firmaet da jeg har lavet deres website.

--
John Sahl,
http://www.fotofaelden.dk - ikke helt det du troede



Møller (28-01-2006)
Kommentar
Fra : Møller


Dato : 28-01-06 20:01


"John Sahl" <spamnet@mandezonen.dk> wrote in message
news:43db5b7f$0$67260$157c6196@dreader2.cybercity.dk...
> Henrik Jørgensen wrote:
> > Er der nogle som har handlet med dette firma ?
>
> Ja, jeg kender mange der har handlet med dem.
>
> > Jeg har bestilt vare D.9/1 og har ikke modtaget varen.
>
> Mail til allan@xenonkits.dk eller ring til ham på 28184559 og spørg hvad
> der sker.
>
> > Så jeg vil høre om det er et fup firma ?
>
> Det er _ikke_ et fupfirma.
>
> P.S. Lige for en god ordens skyld, jeg har en tidligere økonomisk
> forbindelse til firmaet da jeg har lavet deres website.

Er det derfor den ikke virker?

Møller



John Sahl (29-01-2006)
Kommentar
Fra : John Sahl


Dato : 29-01-06 01:57

Møller wrote:
> Er det derfor den ikke virker?

Den virker fint. I IE

--
John Sahl,
http://www.fotofaelden.dk - ikke helt det du troede



NS (29-01-2006)
Kommentar
Fra : NS


Dato : 29-01-06 09:57

John Sahl skrev:
> Møller wrote:
>
>>Er det derfor den ikke virker?
>
>
> Den virker fint. I IE

Ja, alt virker fint i IE. Det gør den digitale
signatur jo f.eks. Udviklerne af den (TDC) har
åbenbart været så forelskede i Microsoft og IE at
de ikke har gidet sørge for, at den virker efter
hensigten i andre browsere også. Iøvrigt lader det
til at det eneste sted passwordet tjekkes er i IE.
Det bliver i hvert fald ikke tjekket et centralt
sted da der ellers ikke ville have været problemer
med at Firefox kan give adgang uden at man bruger
password.

NS

Henrik Stidsen (29-01-2006)
Kommentar
Fra : Henrik Stidsen


Dato : 29-01-06 13:53

NS presented the following explanation :
> Ja, alt virker fint i IE. Det gør den digitale signatur jo f.eks. Udviklerne
> af den (TDC) har åbenbart været så forelskede i Microsoft og IE at de ikke
> har gidet sørge for, at den virker efter hensigten i andre browsere også.
> Iøvrigt lader det til at det eneste sted passwordet tjekkes er i IE. Det
> bliver i hvert fald ikke tjekket et centralt sted da der ellers ikke ville
> have været problemer med at Firefox kan give adgang uden at man bruger
> password.

Digital signatur virker ganske fint i IE, Opera og FF. At nogen
mennesker ikke opfatter at de beder FF om at huske på passwordet kan
ikke være signaturens fejl.

IE er iøvrigt super defekt efter den logik - min IE beder nemlig IKKE
om password til min signatur, fik vist sat et kryds forkert under
installationen så Windows husker på passwordet. Mon jeg skal sagsøge
TDC eller MS for et eller andet ?

--
Henrik Stidsen - http://henrikstidsen.dk/
"Health nuts are going to feel stupid someday, lying in hospitals dying
of nothing." - Redd Foxx



NS (29-01-2006)
Kommentar
Fra : NS


Dato : 29-01-06 14:08

Henrik Stidsen skrev:
> NS presented the following explanation :
>
>> Ja, alt virker fint i IE. Det gør den digitale signatur jo f.eks.
>> Udviklerne af den (TDC) har åbenbart været så forelskede i Microsoft
>> og IE at de ikke har gidet sørge for, at den virker efter hensigten i
>> andre browsere også. Iøvrigt lader det til at det eneste sted
>> passwordet tjekkes er i IE. Det bliver i hvert fald ikke tjekket et
>> centralt sted da der ellers ikke ville have været problemer med at
>> Firefox kan give adgang uden at man bruger password.
>
>
> Digital signatur virker ganske fint i IE, Opera og FF. At nogen
> mennesker ikke opfatter at de beder FF om at huske på passwordet kan
> ikke være signaturens fejl.

Ja, den virker fint, men den er ikke sikker! Og
det er jo her problemet ligger. Man kan bruge
signaturen uden password og det bliver
tilsyneladende ikke engang tjekket centralt om der
er brugt korrekt password. Det er da ikke særligt
smart når man tænker på hvilke konsekvenser det
kan afstedkomme, hvis nogen får adgang til
signaturen. Hos min netbank bliver passwordet da
tjekket fra centralt hold dvs. det er ikke lagt i
hænderne på en tilfældig browser! Det er iøvrigt
absurd at udvikle noget i så tæt sammenhæng med én
enkelt browser, når det er noget alle skal kunne
benytte.

> IE er iøvrigt super defekt efter den logik - min IE beder nemlig IKKE om
> password til min signatur, fik vist sat et kryds forkert under
> installationen så Windows husker på passwordet. Mon jeg skal sagsøge TDC
> eller MS for et eller andet ?

Det er jo heller ikke særligt smart. Hvis nogen
får adgang til din computer har de jo sådan set
frit slag med din signatur. Indtil videre er
signaturen en sikkerhedsmæssig skandale... intet
mindre.

NS

Martin Johansen [600~ (29-01-2006)
Kommentar
Fra : Martin Johansen [600~


Dato : 29-01-06 11:58

"John Sahl" <spamnet@mandezonen.dk> wrote in news:43dc12f5$0$67255$157c6196
@dreader2.cybercity.dk:

> Møller wrote:
>> Er det derfor den ikke virker?
>
> Den virker fint. I IE

Du mener vi kan konkludere den er defekt? :)

Uanset hvad så ser den lidt mærkelig ud i Firefox.

Xenonkit.dk virker derimod helt perfekt. Pt. står jeg selv og skal have fat
i et sæt og må nok erkende at en hjemmeside er en forretnings ansigt
udadtil. Omsat til metaforer så er Xenonkits.dk en forretning med ødelagte
vinduer, skæve skilte, beskidt parkeringsplads osv., hvor Xenonkit.dk har
blankpolerede vinduer, flotte skilte og en super flot parkeringsplads.

Hvilken butik ville du handle i hvis du kørte forbi 2 butikker som
forhandlede det samme? Der er vist ingen tvivl

Bemærk: INTET ondt sagt om de forskellige produkter - de er sikkert
udemærkede allesammen hvis ikke ens i sidste ende - men hvis det var mig
der ejede Xenonkits.dk så ville jeg få den rettet til med det samme, da den
ikke giver et ret godt indtryk :(

--
Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk/rodekassen.php
http://tuxx.dk/gallery/

John Sahl (29-01-2006)
Kommentar
Fra : John Sahl


Dato : 29-01-06 13:44

Martin Johansen [6000] wrote:
> Bemærk: INTET ondt sagt om de forskellige produkter - de er sikkert
> udemærkede allesammen hvis ikke ens i sidste ende - men hvis det var
> mig der ejede Xenonkits.dk så ville jeg få den rettet til med det
> samme, da den ikke giver et ret godt indtryk :(

Rolig nu, siden er ikke færdig!

--
John Sahl,
http://www.fotofaelden.dk - ikke helt det du troede



Møller (29-01-2006)
Kommentar
Fra : Møller


Dato : 29-01-06 14:04


"John Sahl" <spamnet@mandezonen.dk> wrote in message
news:43dcb889$0$67264$157c6196@dreader2.cybercity.dk...
> Martin Johansen [6000] wrote:
> > Bemærk: INTET ondt sagt om de forskellige produkter - de er sikkert
> > udemærkede allesammen hvis ikke ens i sidste ende - men hvis det var
> > mig der ejede Xenonkits.dk så ville jeg få den rettet til med det
> > samme, da den ikke giver et ret godt indtryk :(
>
> Rolig nu, siden er ikke færdig!
>

Så burde den ikke markedsføres.

Købe du en bil der ikke er færdig ?
Møller



John Sahl (29-01-2006)
Kommentar
Fra : John Sahl


Dato : 29-01-06 14:21

Møller wrote:
> Så burde den ikke markedsføres.

Enig.

> Købe du en bil der ikke er færdig ?

Ja! Jeg er inkarneret DIY'er

--
John Sahl,
http://www.fotofaelden.dk - ikke helt det du troede



Møller (29-01-2006)
Kommentar
Fra : Møller


Dato : 29-01-06 14:42


"John Sahl" <spamnet@mandezonen.dk> wrote in message
news:43dcc132$0$67256$157c6196@dreader2.cybercity.dk...
> Møller wrote:
> > Så burde den ikke markedsføres.
>
> Enig.
>
> > Købe du en bil der ikke er færdig ?
>
> Ja! Jeg er inkarneret DIY'er
>

Med brugte biler kan det accepteres, da jeg også selv reparerer min brugte
bil, men ved en ny?

Og så forskellen: jeg kan ikke være DIY på den af dig designede hjemmeside,
så jeg må fravælge ikke funktionelle hjemmesider ligesom biler der ikke er
køreklar fra fabrikken, "vi har ikke boret huller til tændrørene på din
benzinmotor, for vi havde kun et topstykke til en diesel " det er en ommer!

Møller



John Sahl (29-01-2006)
Kommentar
Fra : John Sahl


Dato : 29-01-06 14:47

Møller wrote:
> Og så forskellen: jeg kan ikke være DIY på den af dig designede
> hjemmeside, så jeg må fravælge ikke funktionelle hjemmesider ligesom
> biler der ikke er køreklar fra fabrikken, "vi har ikke boret huller
> til tændrørene på din benzinmotor, for vi havde kun et topstykke til
> en diesel " det er en ommer!

Nej, det skal bare laves færdigt.

--
John Sahl,
http://www.fotofaelden.dk - ikke helt det du troede



Martin Johansen [600~ (29-01-2006)
Kommentar
Fra : Martin Johansen [600~


Dato : 29-01-06 16:08

"John Sahl" <spamnet@mandezonen.dk> wrote in news:43dcb889$0$67264$157c6196
@dreader2.cybercity.dk:

> Martin Johansen [6000] wrote:
>> Bemærk: INTET ondt sagt om de forskellige produkter - de er sikkert
>> udemærkede allesammen hvis ikke ens i sidste ende - men hvis det var
>> mig der ejede Xenonkits.dk så ville jeg få den rettet til med det
>> samme, da den ikke giver et ret godt indtryk :(
>
> Rolig nu, siden er ikke færdig!

Synes ellers det er længe siden jeg så den første gang?

--
Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk/rodekassen.php
http://tuxx.dk/gallery/

John Sahl (29-01-2006)
Kommentar
Fra : John Sahl


Dato : 29-01-06 18:41

Martin Johansen [6000] wrote:
> Synes ellers det er længe siden jeg så den første gang?

Ja, men systemet er blevet skiftet ud siden da på grund af andre fejl
"internt", desværre med denne fejl til følge indtil videre.

--
John Sahl,
http://www.fotofaelden.dk - ikke helt det du troede



Thomas J. (29-01-2006)
Kommentar
Fra : Thomas J.


Dato : 29-01-06 15:02

Den 29 Jan 2006 10:57:49 GMT sendte "Martin Johansen [6000]"
<no@no.no.invalid> følgende røgsignaler:

>Xenonkit.dk virker derimod helt perfekt. Pt. står jeg selv og skal have fat
>i et sæt og må nok erkende at en hjemmeside er en forretnings ansigt
>udadtil. Omsat til metaforer så er Xenonkits.dk en forretning med ødelagte
>vinduer, skæve skilte, beskidt parkeringsplads osv., hvor Xenonkit.dk har
>blankpolerede vinduer, flotte skilte og en super flot parkeringsplads.
>
>Hvilken butik ville du handle i hvis du kørte forbi 2 butikker som
>forhandlede det samme? Der er vist ingen tvivl

Den misligholdte forretning....da de har så travlt med at ekspedere
kunder at der ikke er tid til at udbedre skaderne endsige ringe efter
én til der kan komme og gøre det.... ;-P

--
Thomas J.
Hyundai Getz 1,3 GL '04 (26.800 km)
Yamaha Aerox RR '04 (1470 km)
Medtronic 6931-65cm '05 (18 stød)

John Sahl (01-02-2006)
Kommentar
Fra : John Sahl


Dato : 01-02-06 18:00

Martin Johansen [6000] wrote:
> Uanset hvad så ser den lidt mærkelig ud i Firefox.

Bedre nu? http://www.xenonkits.dk

Der mangler stadig lige et par detaljer i CSS men det er vist ved at
være der.

--
John Sahl,
http://www.fotofaelden.dk - ikke helt det du troede



Martin Johansen [600~ (01-02-2006)
Kommentar
Fra : Martin Johansen [600~


Dato : 01-02-06 19:17

"John Sahl" <spamnet@mandezonen.dk> wrote in news:43e0e912$0$67259$157c6196
@dreader2.cybercity.dk:

> Bedre nu? http://www.xenonkits.dk

Ja!! Meget bedre :)

> Der mangler stadig lige et par detaljer i CSS men det er vist ved at
> være der.

Så længe det kun er detaljer, så er det til at acceptere.

--
Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk/rodekassen.php
http://tuxx.dk/gallery/

Henrik Jørgensen (01-02-2006)
Kommentar
Fra : Henrik Jørgensen


Dato : 01-02-06 19:38

Så mangler vi bare at de svare kunden, når man skriver til dem for 4 gang


Henrik

"John Sahl" <spamnet@mandezonen.dk> skrev i en meddelelse
news:43e0e912$0$67259$157c6196@dreader2.cybercity.dk...
> Martin Johansen [6000] wrote:
>> Uanset hvad så ser den lidt mærkelig ud i Firefox.
>
> Bedre nu? http://www.xenonkits.dk
>
> Der mangler stadig lige et par detaljer i CSS men det er vist ved at være
> der.
>
> --
> John Sahl,
> http://www.fotofaelden.dk - ikke helt det du troede
>



Martin Johansen [600~ (01-02-2006)
Kommentar
Fra : Martin Johansen [600~


Dato : 01-02-06 20:50

"Henrik Jørgensen" <brakentorp@hotmail.com> wrote in
news:43e0fff7$0$130$edfadb0f@dread16.news.tele.dk:

> Så mangler vi bare at de svare kunden, når man skriver til dem for 4
> gang

Det er detaljer :)))

--
Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk/rodekassen.php
http://tuxx.dk/gallery/

John Sahl (01-02-2006)
Kommentar
Fra : John Sahl


Dato : 01-02-06 21:27

Henrik Jørgensen wrote:
> Så mangler vi bare at de svare kunden, når man skriver til dem for 4
> gang

Prøv med telefonen, den virker stadig selv om internettet er kommet til.

--
John Sahl,
http://www.fotofaelden.dk - ikke helt det du troede



Møller (01-02-2006)
Kommentar
Fra : Møller


Dato : 01-02-06 21:15


"John Sahl" <spamnet@mandezonen.dk> wrote in message
news:43e0e912$0$67259$157c6196@dreader2.cybercity.dk...
> Martin Johansen [6000] wrote:
> > Uanset hvad så ser den lidt mærkelig ud i Firefox.
>
> Bedre nu? http://www.xenonkits.dk
>
> Der mangler stadig lige et par detaljer i CSS men det er vist ved at
> være der.

Det hjalp.

Hvor skal jeg sende regningen for validering af siden.
Jeg tager normalt kun 1.250,- pr time.


Møller



John Sahl (01-02-2006)
Kommentar
Fra : John Sahl


Dato : 01-02-06 21:26

Møller wrote:
> Hvor skal jeg sende regningen for validering af siden.
> Jeg tager normalt kun 1.250,- pr time.

devnull tager imod

--
John Sahl,
http://www.fotofaelden.dk - ikke helt det du troede



Møller (29-01-2006)
Kommentar
Fra : Møller


Dato : 29-01-06 13:59


"John Sahl" <spamnet@mandezonen.dk> wrote in message
news:43dc12f5$0$67255$157c6196@dreader2.cybercity.dk...
> Møller wrote:
> > Er det derfor den ikke virker?
>
> Den virker fint. I IE

Ja
Men ikke i andre udbredte browsere og så overholder den ikke XHTML -
standards, selvom du har anført det neders på hjemmesiden, og det ikke en
gang aktive links, du har anført!
http://xenonkits.dk/ : i valideringstest.
This page is not Valid XHTML 1.0 Strict!
Møller



John Sahl (29-01-2006)
Kommentar
Fra : John Sahl


Dato : 29-01-06 14:37

Møller wrote:
> Men ikke i andre udbredte browsere og så overholder den ikke XHTML -
> standards, selvom du har anført det neders på hjemmesiden, og det
> ikke en gang aktive links, du har anført!

Det gjorde det, og det kommer det til igen. EOD

--
John Sahl,
http://www.fotofaelden.dk - ikke helt det du troede



Thomas Landberg (28-01-2006)
Kommentar
Fra : Thomas Landberg


Dato : 28-01-06 18:11

> Er der nogle som har handlet med dette firma ?
> Jeg har bestilt vare D.9/1 og har ikke modtaget varen.
>
> Så jeg vil høre om det er et fup firma ?

Jeg kender Allan der står bag og jeg ved, at hans lagre er lidt lave p.g.a.
nytår i østen (der vist ligger her i slutningen af januar) så derfor er der
lidt i restordre. Men vær ikke nervøs....


--

MVH

Thomas Landberg
www.landberg.dk - chiptuning udført i din indkørsel: 3.995kr inkl. moms.



Morten Fruergaard (28-01-2006)
Kommentar
Fra : Morten Fruergaard


Dato : 28-01-06 19:18

Henrik Jørgensen wrote:
> Hej alle
>
> Er der nogle som har handlet med dette firma ?
> Jeg har bestilt vare D.9/1 og har ikke modtaget varen.
>
> Så jeg vil høre om det er et fup firma ?

Aner det ikke...

Udover at de har udnyttet min markedsføring af domænet www.Xenonkit.dk...

Mne ligegyldigt hvad, så ville jeg da tage kontakt til dem... Svarer de ikke
pr. mail eller telefon?



--
Mvh. Morten Fruergaard - www.4x4butikken.dk
Online shop med alarmer, dæk, fælge og xenonkit - ikke kun til 4x4...
Dæklevering normalt indenfor 3 dage - og vi modtager naturligvis Dankort
www.4x4styling.dk - rustfrit udstyr til 4x4, vans og enkelte personbiler



Ukendt (29-01-2006)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 29-01-06 13:54


"Morten Fruergaard" <mit fornavn @ mit efternavn . com> skrev i en
meddelelse news:43dbb559$0$15795$14726298@news.sunsite.dk...
> Henrik Jørgensen wrote:
>> Hej alle
>>
>> Er der nogle som har handlet med dette firma ?
>> Jeg har bestilt vare D.9/1 og har ikke modtaget varen.
>>
>> Så jeg vil høre om det er et fup firma ?
>
> Aner det ikke...
>
> Udover at de har udnyttet min markedsføring af domænet www.Xenonkit.dk...

Den var nok ikke gået hvis man gjorde det samme med Legos

--
Tom



Morten Fruergaard (29-01-2006)
Kommentar
Fra : Morten Fruergaard


Dato : 29-01-06 14:01

Tom wrote:
>> Udover at de har udnyttet min markedsføring af domænet
>> www.Xenonkit.dk...
>
> Den var nok ikke gået hvis man gjorde det samme med Legos


Næ, men tror desværre bare ikke, at jeg kan gøre noget ved det...

--
Mvh. Morten Fruergaard - www.4x4butikken.dk
Online shop med alarmer, dæk, fælge og xenonkit - ikke kun til 4x4...
Dæklevering normalt indenfor 3 dage - og vi modtager naturligvis Dankort
www.4x4styling.dk - rustfrit udstyr til 4x4, vans og enkelte personbiler



Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177558
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408907
Brugere : 218888

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste