Startspærre
Fra : René

Dato : 28-01-06 10:06

Hej i gruppen
Skulle der være nogen der ved om der
er startspærre i en Nissan 100NX 1,6
fra 9 mdr. 1991.
Eller er det før startspærrens opfindelse.

Mvh René
Camaro Z28

Fra : Bo B. Olesen

Dato : 28-01-06 19:40

Det er hvis før der var noget der hed startspærre

Men jeg har hørt om at man kan købe et sæt og sætte i som eks. afbryder
batteriet

Fra : René

Dato : 29-01-06 09:03

Det er hvis før der var noget der hed startspærre

Ja det mente jeg også..

> Men jeg har hørt om at man kan købe et sæt og sætte i som eks. afbryder
> batteriet

Kigger lidt omkring på nettet
Takker..

Fra : Armand

Dato : 29-01-06 13:26

René skrev:
> Hej i gruppen
> Skulle der være nogen der ved om der
> er startspærre i en Nissan 100NX 1,6
> fra 9 mdr. 1991.
> Eller er det før startspærrens opfindelse.

Hvorfor?
Står der én rundt om hjørnet som du godt kunne tænke dig en tur i?

I mine øjne er subj. og andre lignende spørgsmål ganske kritiske at
omtale/svare på i et offentligt forum som dette, så spørgsmålet er
akkurat lige så blåøjet :-|

--
Armand.
(lorte news.worldonline der p.t. ikke lader mindre svar komme igennem
uden at man tuner dem kunstigt større)
..
..
..