Erfaringer med "V2-Italo-Parts"...
Fra : Shsj

Dato : 28-01-06 07:21

Hej.

Er der nogen, der har erfaringer med køb fra http://www.v2-italo-parts.de/ ?
Jeg er ved at bestille en 'Schuberth C2' til 319 Euro (+ 22,50 i porto)
....kan det gøres billigere?

Mvh.
Shsj
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=306

Fra : Ukendt

Dato : 28-01-06 12:34

Hej
Jeg har prøvet at være inde på den side og køre en bestilling igennem, og
rigtigt prisen står til 319 euro, men går man videre bliver prisen ændret
til 349+ 6,50= 355 euro og til den pris kan man da få den andre steder i
Tyskland.
Ret mig hvis jeg tar fejl, for jeg skal selv have 2 C2'ere, og hvad der er
sparet er jo tjent

--
Venlig hilsen
Bo Stange

Fra : Shsj

Dato : 28-01-06 15:38

"Bo Stange" <hanbo(snabela)tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Tyskland.
> Ret mig hvis jeg tar fejl, for jeg skal selv have 2 C2'ere, og hvad der er

Hej Bo.
Hvis du bestiller gennem linket "angebot 2/2006", og skriver "hej jeg vil
gerne købe..." i deres feedback formular, så er det til 319 prisen ... Frank
(?) fra V2-italo-parts emailede mig og skrev, at porto til Danmark var 22,50
Euro - er det ikke lidt meget? Har har du set hjelmen billigere end 341,50
euro (inkl. fragt)? Og i givet fald hvor? Jeg kan nemlig ikke rigtigt finde
noget billigere.

Fra : Shsj

Dato : 28-01-06 15:47

Fra : Ukendt

Dato : 28-01-06 16:14

Hej
Det billigste jeg har set er 349+fragt, men jeg vil da prøve at bestille den
vej du har skrevet om, for det er billigt når man tænker på den i DK koster
38-3900

--
Venlig hilsen
Bo Stange