Reklame for homosex er opfindsom
Fra : Bo Warming

Dato : 28-01-06 06:54

"Da jeg fortalte min mor der, sagde hun: "jeg er ligeglad med at du er
bøsse, skat, men jeg vil ikke have, at det skal ødelægge din karriere"
Og jeg sagde "Men mor, forstår du ikke, det er min karriere".
Armistead Maupin

" Jeg er homoseksuel - alle mine elskere har været mænd. Nogle af
dem tror, at de er heteroseksuelle, men det er mit problem.
Kenneth Anger

Jeg har æren af at være den eneste kvinde, jeg kender, som har
scoret en homoseksuel fyr på et bøssested. Jeg er så stolt af det!
Emma Thompson

Jesus blev aldrig gift, løb rundt med 12 fyre, og blev forrådt
med et kys fra en anden fyr. Pastor Troy Perry

Når en heteroseksuel fyr møder en bøsse, tænker han straks, at
bøssen vil sutte hans pik. Jeg siger: smigr ikke dig selv, søde. Scott
Valentine

"Tschaikovsky overvejde at begå selvmord af frygt for at blive
afsløret som homosexuel, men idag hvis du er en komponist og IKKE
homosexuel, kan du lige så godt skyde dig en kugle for panden"(Sergev
Diaghilev)