Frokost i Århus
Fra : Ditte

Dato : 27-01-06 22:45

Hej

Jeg skal spise frokost med mine forældre + stedforældre, vi bliver fem i
alt.
Ønskes fornuftig pris og helst med salatbar.

Lad mig høre nogle gode bud. Vil helst ikke på Pizza Hut, men min far kan
ikke døje lugten i Bazar Vest.

Hilsen Ditte

Fra : Peter Westh

Dato : 27-01-06 23:15

"Ditte" <dittehansen@---tamuin.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Ønskes fornuftig pris og helst med salatbar.
>
> Lad mig høre nogle gode bud. Vil helst ikke på Pizza Hut, men min far kan

Hvad med Sct Clemens?

http://www.bryggeriet.dk/sctclemens

Jeg tror nu ikke der er salatbar, men man kan godt spise sundt der.

/P

Fra : Ditte

Dato : 27-01-06 23:28

> Hvad med Sct Clemens?
>
> http://www.bryggeriet.dk/sctclemens
>
> Jeg tror nu ikke der er salatbar, men man kan godt spise sundt der.
>
> /P

Hej

Det er godt at spise sundt. Men en af dem der skal med, spiser kun salat og
pommes frites, derfor ønsket om en salat bar.

Hilsen Ditte

Fra : Nette

Dato : 27-01-06 23:50

"Ditte" skrev

> Det er godt at spise sundt. Men en af dem der skal med, spiser kun salat
og
> pommes frites, derfor ønsket om en salat bar.

Må jeg spørge om, hvorfor kun de to ting?

Hvis det er fordi vedkommende er vegetar, så er Det grønne Hjørne et rigtig
godt sted. Fyldt med Tag-selv-mad, salat, lune retter, frugt og kage, alt
hvad man kan spise. Dog tror jeg ikke, de har pommes frites.

Nette

Fra : Lisbeth Jacobsen

Dato : 28-01-06 08:59

"Nette" <nettesnetpostfjerndette@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Hvis det er fordi vedkommende er vegetar, så er Det grønne Hjørne et
> rigtig
> godt sted.

Enig. Det er det såmænd også, hvis man er kødspiser *S*

MEN.... lugten i Det Grønne Hjørne er stort set den samme som i Bazar Vest
*B*

Mvh. Lisbeth

Fra : Nette

Dato : 28-01-06 10:14

"Lisbeth Jacobsen" skrev

> Enig. Det er det såmænd også, hvis man er kødspiser *S*

Ja, selvfølgelig, det glemte jeg at få med.

> MEN.... lugten i Det Grønne Hjørne er stort set den samme som i Bazar Vest
> *B*

Det grønne hjørne laver græsk mad, og min lugtesans finder helt andre dufte
i Bazar vest.

Men det er da rigtigt, det er ikke dansk mad.

Jensens Bøfhus har forresten også en god salatbar.

Nette

Fra : Ditte

Dato : 28-01-06 19:47

"Nette" <nettesnetpostfjerndette@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> "Ditte" skrev

> og
>
> Må jeg spørge om, hvorfor kun de to ting?

Vedkommende er ikke vegetar, men kan af fysiske og psykiske årsager kun
spise meget begrænset.

Venlig hilsen Ditte

Fra : Thomas Widmann

Dato : 28-01-06 21:58

"Ditte" <dittehansen@---tamuin.dk> writes:

> "Nette" <nettesnetpostfjerndette@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Vedkommende er ikke vegetar, men kan af fysiske og psykiske årsager kun
> spise meget begrænset.

Er man ikke nærmest pr. definition vegetar, hvis man kun spiser salat
og pomfritter?

/Thomas
--
Thomas Widmann twid@bibulus.org http://www.twid.bibulus.org
Flat 0/1, 57 Rose Street, Garnethill, Glasgow G3 6SF, Scotland, EU

Fra : Ditte

Dato : 28-01-06 22:01

> [...]
> Thomas Widmann twid@bibulus.org http://www.twid.bibulus.org
> Flat 0/1, 57 Rose Street, Garnethill, Glasgow G3 6SF, Scotland, EU

Har skrevet at han spiser meget begrænset, og når vi er i byen og spise, ja
så er det nemmest at bestille pommes frites eller salat, han spiser kun
"kød-produkter" i form af bacon, flæskesvær og spegepølse. Så nej, han er
ikke vegetar.

Hilsen Ditte

Fra : Ditte

Dato : 27-01-06 23:29

"Ditte" <dittehansen@---tamuin.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> Jeg skal spise frokost med mine forældre + stedforældre, vi bliver fem i
> alt.

Det er en søndag vi skal ud og spise....

Fra : CBT

Dato : 29-01-06 23:37

prøv restaurant Egå Marina, de har en lækker søndagsmiddad til, 140,- for 3
retter