sidder fast i FEAR (spoiler)
Fra : sniper_Nolight

Dato : 27-01-06 18:52

mener det er level 10
det er midt i en af de der drømmelign. sekvenser og den voksne udgave af
hende den ulækre dame går imod mig ned ad en gang - jeg har kun en pistol
lige pludselig og hun griber mig inden jeg kan gøre noget og dør - hvordan
snor jeg mig uden om eller væk.. eller noget?

lidt svært lige at forklare hvor det er, men jeg har ødelagt den der core
ting og det hele er ustabilt og jeg skal til overfladen til den ventende
helikopter - jeg går ned af gangen og bag en dør ser jeg hende dræbe en
makker og blod dækker glasset - kort efter er hun i den gang jeg er i og der
er problemet så - jeg dør første gang hun griber mig, selvom jeg har fuld
energi og min pistol bider ikke på hende.

på forhånd tak.

(afslør endelig ikke noget efter dette punkt - tak

Fra : Silver

Dato : 27-01-06 19:13

> [...]
> lige pludselig og hun griber mig inden jeg kan gøre noget og dør - hvordan
> snor jeg mig uden om eller væk.. eller noget?

Du skal begynde at nakke hende allerede ved første sighting i gangen hvor
hun er langt væk fra dig og så blive ved og ved så hun forsvinder når hun
hopper tæt på dig, bare tyg løs med aftrækkeren inden hun når at give dig
"the hug of a lifetime" hehe.

Mvh
Silver

Fra : sniper_Nolight

Dato : 28-01-06 11:23

> [...]
> hopper tæt på dig, bare tyg løs med aftrækkeren inden hun når at give dig

Det var da bare det!
Tak for hjælpen - og åbenbart slutningen osse - hvis man kan tale om at
lægge op til en 2'er må det her spil da være ret kvalificeret
--
sniper_Nolight

http://www.sitecenter.dk/sniper_nolight