Tempelprostitution=Pusherstreet/kuglelyn/ ~
Fra : Bo Warming

Dato : 25-01-06 10:57

Tempelprostitution=Pusherstreet/kuglelyn/
skitzoreceptor/tempelprostitutio(Illustreret Videnskab)

Populærvidenskabsmedierne når sjældent samme sobre sandhedssøgen som
dk.videnskab, for hvordan kan Illustreret Videnskab dog få en lektor
Poul V Thomsen til at skrive uden forbehold at kuglelyn kan passere
gennem ruder uden at skade glasset, og at når lynet opløses, er der
lugt af ozon OG SVOVL.? O2->O3 gir sig selv, men hvor kommer et nyt
grundstof fra bag ruden?

At de gør stort nummer ud af særlig mange dopamin-receptorer i visse
skitzofrenes hjerner , gøres til bevis på genetik og reel sygdom, men
selvfølgelig kan den extreme fortvivlelse ved at være udstødt føre til
særligt neural-stofskifte som SYMPTOM. Ligesom kedsomhed gir
Altzheimer-bindevæv-pletter i hjernens indre.

Dopamin-variationerne indicerer på ingen måde at afviger-patienterne
er diskontinuerte i forhold til raskes personligheds-anomalier eller
at pille-kemi er andet end spændetrøje-passivisering uden gnist af
gavn mht _ondets rod_.

Om tempelprostitution har det fine blad flygtigt berørt og informeret
tankevækkende, at både i Old-Grækenland og Ægypten, Irak og Syrien
blev overklassepiger udvalgt og blev straffet hårdt, hvis de blev
gravide i tjenesten - som nok har sin paralel i fortidens (og nutidens
ultrasjældne, ultradyre) geishaer o lign.

Nonner er nok middelalderens paralel til de hellige
tempelprostituerede der levede i en stat i staten hvor kun byens
hædersgæster fik adgang (a la Røde Orm og eskimo-gæstfrihed), men
enguderi hader livsglæde, ofte. Matriarkatet som påbyder stening af
ludere i Bagdad og Teheran idag, straffede i Korinth og Athen på
Sokrates tid de udvalgte vinder-kvinder med forbud mod befrugtning, og
de måtte nok tænke sig til ufrugtbarhed, ligesom ugifte promiskuøse
altid har gjort på stillehavsøer og i Indien, indtil medicinmand lyser
graviditetstilladelse over den nygifte kvinde. Intens selvsuggestion
kan klart kontrollere livmor og ægleder, ligesom fakirer kan stoppe
hjertet ved intens meditation.

Selvfølgelig er kærlighed i alle kulturer afgørende for at få soldater
til at udvise dødsforagt og derved hindre samfundets forsvinden. Og
kærligheds-ideen implanteres af moder og elskerinde via falske
løfter - som bliver selvopfyldende profetier for de få opreklamerede
skafferdyr = vindermændene.

Alt ville bryde sammen hvis for mange piger brød reglementet og
kastede sig i grams erotisk til markedspris, så det sker kun
kontrolleret som på Pavens bordeller i Firenze i Borgiaernes tid og
når nu pave Lone Dybkjær får indført straf til luderkunder a la
Sverige, for at nedbryde alfonsestablishmentet i Danmark og overdrage
det til muslimerne, helt som Pusherstreet nedlæggelsen har overført
milliardgeschæft til Islam.

Diogenes boede i en tønde og sked på torvet i Athen og onanerede
offentligt, for at illustrere at gratis glæder er gratis. Tilbød
Alexander d Store alt, svarede han "Flyt dig, du skygger". Platon
drillede han så Platon gik fra koncepterne og mudderkastede ufint,
verbalt, usenetagtigt.

Men hetærerne dvs det lille liderlige mindretal af Athen-matriarkatet
gav Diogenes gratis og gad ikke Platon.

" Der er kun få ærbare kvinder, som ikke er kede af deres
métier.La Rochefoucauld

" Efter min mening er sex det smukkeste, mest naturlige og
sundeste man kan købe for penge. Steve Martin

Engang (Aristippos) gik ind i en hetæres hus og en ung mand,
der var med ham, rødmede, sagde han: "Det er ikke det at gå ind, der
farligt, men det ikke at kunne gå ud igen". Laertios

GB Shaw : Vil du gå i seng med mig for 1000 £?.
Jo-da-svarede-borddamen-frigjort.

Vil du gå i seng med mig for 20£Borddamen: Tror du jeg er en
luderGBShaw: Det spørgsmål _har__ vi afklaret, - nu snakker vi kun
om prisen.

"At lade mænd få sex mod engangsbetaling er et foragteligt
skruebrækkeri og forrædderi imod matriakat og samfundsorden. Anonym

" I det store hele foragtes kvinder mere af kvinder end af
mænd. Nietzsche

" Jeg tror på skrønen om, at kvinde er kvinde værst.
Ellen Widding

"Selv konkubinatet er blitt korrumpert: - av ekteskapet. Nietzsche

" Simon Spies Man kan ikke købe kærlighed for penge, men man
kan købe noget der ligner tilforveksling.
" The most vigorous part of my sex life is - negotiating the
price" David
Letterman

"Optræde nøgen på scenen? Det synes jeg er usmageligt. Men
hvis jeg var tyve år og havde en fantastisk figur, ville det være
kunstnerisk, smagfuldt, patriotisk og en udviklende religiøs
oplevelse. Shelley Winters

"Professed curtezans, if they be any good, it is because
they are openly bad.Sir Thomas Overbury