"Børneporno til salg i kirke", skriver B.T~
Fra : Anders And

Dato : 25-01-06 00:47

-
Det er absolut ikke for sarte sjæle at gå på bogudsalg i Helligånds-
kirken på Strøget i København. Bøger med ekstremt børneporno-grafisk og
pædofilt indhold står pænt stablet op i store bunker lige ved indgangen.
-

"Håndbog i takt og tone for små piger" lyder en af titlerne, skriver
avisen B.T. torsdag.

Bogen gennemgår helt ned til mindste detalje, hvordan små piger skal
dyrke alle former for hård sex med deres fædre, mødre, brødre,
præster og fremmede mænd.

Det er antikvar Niels Toustrup Andersen, der mellem gudstjenester og
andre kirkelige handlinger lejer kirken til sine bogudsalg.

- Jeg har ikke set dem. Og jeg aner ikke, hvad der står i dem, svarer en
meget fåmælt Niels Toustrup Andersen, og lægger an til at fjerne bøgerne.

Kort efter B.T.s afsløring af den litterære børnepornografi i kirkens
boghandel faldt hammeren - bogudsalget blev lukket af menighedsråds-
formanden.

- Jeg er stærkt chokeret, og jeg har aldrig hørt noget lignende. Jamen,
det er jo sygt,. Jeg har talt med præsten, og vi fik lukket bogudsalget
på stedet. Det er ganske enkelt utilstedeligt. Kirken skal ikke kunne
sættes i forbindelse med den slags svineri, siger en rystet
Lucca Weis Kalckar til B.T.

Ifølge politiadvokat Michael Jørgensen i Rigspolitet gælder loven om
børnepronografi kun film og billeder.

- Selvom bogen er ulækker og ekstrem, så er der ikke juridiske værktøjer
til at gribe ind, siger han til B.T.

Kilde: B.T. (19. januar 2006).

--
"A Handbook of Good Manners for Little Girls" af Pierre Louÿs
skulle efter sigende ligge frit tilgængeligt i PDF-format via

Fra : Ulrich Valera

Dato : 25-01-06 02:18

"Anders And" <andersand@hushmail.com> wrote in message
> [...]
> en
> meget fåmælt Niels Toustrup Andersen, og lægger an til at fjerne

Ja, det er dog forfærdeligt, at noget sådant kunne ske - !!

Den gode bibliotekar er sandelig forpligtet til at gennemlæse hver
eneste af sine otte millioner gamle bøger, inden han sætter dem til
salg!

- og inden alle hans skruphysteriske kunder og opsøgende
bladsmører-journalister kommer til at brække sig over de litterære
fremstillinger af livets virkeligheder, der kan læses i bøgerne.

Den gamle bog forårsagede storalarm på strøget, da store politistyrker
rykkede ud og evakuerede de sagesløse besøgende i kirken, som straks
blev afspærret og helt lukket!

Vanviddet er nu gået helt over gevind - !!!

Og Folketinget kan slet ikke følge med i forbuddene mod, hvad vi må se,
høre og gøre -

Men nu kommer det så:
Forbuddet mod sex skal udvides til forbud mod at LÆSE om upassende sex -
og forbud mod at TÆNKE på det!
- Det er jo desværre og underligt nok endnu ikke forbudt!

Det er kun forbudt, at være i besiddelse af sexuelle billeder, tegninger
og fotos - men ikke tekst - så det forbydes nu også.
Vore hysteriske medborgere skal nok bestemme, hvad der skal være adgang
til!

Hvis man fremover kommer til at tænke på upassende sex, skal man straks
selv melde sig til sædelighedspolitiet, hvor tusindvis af kvindelige
betjente står klar med hele kastrations-systemet!

Folk i udlandet tror simpelthen, man er fuld af løgn eller joker, når
man fortæller om, hvor diktatorisk systemet i Danmark nu er og bliver -.

- Gud Herre Jemini Vorherre bevares da vel da - !!!!!

Ulrich Valera
Missionær