Karrieresex - sex på arbejdet.
Fra : Paul

Dato : 22-01-06 13:09

I kender sikkert alle til klichéen om den unge kvinde som boller med den noget ældre
mandlige chef for at fremme karrieren.

Jeg kan godt tænke mig at vide (selvom jeg forudser en del politisk korrekte svar) om
klichéen i disse tider med mange midaldrende kvindelige chefer også kan tænkes udvidet til
at omfatte den yngre mand som boller med den noget ældre kvindelige chef for at fremme
karrieren?

Og der er jo ikke nogen som siger at kvinden/manden og chefen nødvendigvis behøver at være
i samme afdeling i virksomheden. Alene det, at de er ansat i samme virksomhed inddrager et
ekstra element af "spænding", uanset om spændingen kan være positivt eller negativt ladet.

Iøvrigt... Siden kvindelige chefer ikke rigtg er omfattet af klichéen endnu... Er det så
fordi kvinder er bedre til at organisere/skjule den slags og den yngre mand ikke praler
med det eller hvad? Eller er jeg bare på et vildspor her?

--

M.v.h.

Paul

"I don't trust something that bleeds for five days and doesn't die"
Mr. MacKay, South Park

Fra : Bo Warming

Dato : 22-01-06 13:56

"Paul" <paul_fra_usenet@yahoo.slettes.dk> wrote in message
> [...]
> organisere/skjule den slags og den yngre mand ikke praler med det
> eller hvad? Eller er jeg bare på et vildspor her?

Jeg deler din ønsketænkning om at du må det være vort køns tur til
bare at sprede ben og så sker forfremmelse, men ak, der er ikke så
mange gigoloer som købesex-piger, for kvinder har ikke det indre pres
der hedder en sædblærespænding.

Men porno er om ønsketænkning og nogle af mine mest slidte udriv fra
Ugens Rapports grå sider er helt som
*verdens ældste pornobog* = Det Gamle Testamente
hvor Josef blir minister ved at bolle faraoens hustru (eller er det
Potifar og er han kun farao-souchef?)

Fra : Paul

Dato : 22-01-06 14:02

Bo Warming skrev:

> [...]
> at sprede ben og så sker forfremmelse, men ak, der er ikke så mange
> gigoloer som købesex-piger, for kvinder har ikke det indre pres der

Jeg tror skam ikke det er ønsketænkning.

For selvom kvinder ikke har den "sædblærespænding" du omtaler, så bliver ældre kvinder
også enker, skilt eller ramt af mandens impotens, hvilket medfører et uforløst behov for
romantik og/eller sex.

Fra : Bo Warming

Dato : 22-01-06 14:34

> [...]
> bliver ældre kvinder også enker, skilt eller ramt af mandens
> impotens, hvilket medfører et uforløst behov for romantik og/eller

Nogle få "moderne" kvinder snobber for at blive som mænd

" Kvindens seksuelle appetit er mindre end mandens. Det er
også årsagen til, at bordeller med mænd ikke er slået igenne.
Esther Vilar

"For elskere i ordet virkelige og stærke mening, er
tilfredstillelsen af begæret ligegyldig. Det er bare et
symbol. Nietzsche

"Det er bevis på kvindens visdom
, at hun altid har vidst at blive forsørget. Nietzsche

" Orgasmen har erstattet korset som fokus for længsel og
forestillingen om opfyldelse. Malcolm Muggeridge

Livets største charme er at lægge et guldbroderet slør over sine
muligheder, sit potential - love, modstå, beskeden, drille, sympatisk,
forførerisk - livet er en kvinde! Nietzsche

"She deceiving, I believing;/ What need lovers wish for more?
Sir Charles Sedley

Sex er til af begynde med ganske tilokkende, men det, der tæller i
længden, er magt. Jiang Qing (hustru til Mao)

Denne lille latterlige krampetrækning. Elsa GressDen
glæde, som en orgasme giver en kvinde, rangerer på hendes værdiskala
langt efter den, som hun får ved ata deltage i et cocktail party
eller ved at købe et par auberginefarvede lakstøvler. Esther
Vilar

hosh Hoss visse kvinder tager det en hel del tid at opnå orgasme. Før
man binder sig til en sådan partner, skal man være sikker på, at man
er villig til at reservere f. eks. juni måned, og at man får
smørrebrød bragt ind. Bruce Jay Friedman

Fra : Paul

Dato : 22-01-06 15:20

Bo Warming skrev:

> Nogle få "moderne" kvinder snobber for at blive som mænd

Og det var alt du kunne byde på - udover dine randomsignaturer?

Jeg har mere end én gang oplevet midaldrende kvinder der "bagte på mig" på arbejdet. En af
dem er chef i en anden afdeling. Hvis de kan bage på mig, så kan de vel også bage på andre?

Jeg har ikke oplevet at blive bagt på af gifte kvinder - eller også foregår det bare for
subtilt til jeg kan følge med. Til gengæld er jeg blevet bagt på af tre enker og
adskillige enten skilte eller enlige kvinder. Nogen af dem var decideret våde i trussen,
så jeg tror ikke det er noget de gør for at snobbe - jeg tror deres busk står i flammer. ;)

Fra : Thomas J.

Dato : 22-01-06 15:19

Den Sun, 22 Jan 2006 13:08:49 +0100 sendte Paul
<paul_fra_usenet@yahoo.slettes.dk> følgende røgsignaler:

>I kender sikkert alle til klichéen om den unge kvinde som boller med den noget ældre
>mandlige chef for at fremme karrieren.

Kvinder bruger sex for at opnå noget.

> [...]
>at omfatte den yngre mand som boller med den noget ældre kvindelige chef for at fremme

Mænd bruger ikke sex for at opnå noget. Sex _er_ hvad de vil opnå.

--
Thomas J.
Hyundai Getz 1,3 GL '04 (26.800 km)

Fra : Paul

Dato : 22-01-06 15:26

Thomas J. skrev:

> Kvinder bruger sex for at opnå noget.

Tja, det _kan_ der være noget om. Kvinden som kun boller for at fremme karrieren kan jo
ikke være sikker på at få et kvalitetsput ud af det, måske interesser det hende heller
ikke - kvaliteten, altså.

> Mænd bruger ikke sex for at opnå noget. Sex _er_ hvad de vil opnå.

Åbenbart uanset kvaliteten. Bare de kommer af med klatten, ikke sandt? :)

Fra : Jan Pedersen

Dato : 22-01-06 15:33

> Åbenbart uanset kvaliteten. Bare de kommer af med klatten, ikke sandt? :)
>

> --

Selvfølgelig: en udløsning er en udløsning , et hul er et hul osv :)

Fra : Paul

Dato : 22-01-06 15:41

Jan Pedersen skrev:

> Selvfølgelig: en udløsning er en udløsning , et hul er et hul osv :)

Så kunne de i princippet ligeså godt kneppe deres mandlige kollegaer eller gutterne de går
til fodbold med.

Åh, jeg ser... Magt er blevet en handelsvare: "Et put til mig, et trin på karrierens lange
vej til dig". Selvom jeg nu tror at kombinationen karrieresex og kvalitetssex godt kan
kombineres mellem to af forskelligt køn, så lader det til man skal prise sig lykkelig for
en sådan kombination - da den er åbenbart er sjælden.

Fra : Jens Bruun

Dato : 22-01-06 15:50

"Paul" <paul_fra_usenet@yahoo.slettes.dk> skrev i en meddelelse

> Åh, jeg ser... Magt er blevet en handelsvare: "Et put til mig, et
> trin på karrierens lange vej til dig".

Bliv nu for fanden voksen og lad være med at blamere dig yderligere.

--
-Jens B.

Fra : Paul

Dato : 22-01-06 15:55

Jens Bruun skrev:

> Bliv nu for fanden voksen og lad være med at blamere dig yderligere.

*LOL*

Det ville ikke være godt hvis jeg blev voksen. Så skulle jeg til at tænke i stereotyper og
min kreativitet ville gå fløjten. Så skulle jeg til at leve et "normalt" liv ligesom alle
andre - fy fan - og være mentalt trællebundet, måske ligefrem blive Brøndby-fan og have
parcelhus, Volvo i carporten og hund i haven.

;)

Fra : Jens Bruun

Dato : 22-01-06 22:10

> Det ville ikke være godt hvis jeg blev voksen. Så skulle jeg til at
> tænke i stereotyper og min kreativitet ville gå fløjten.

Sjovt nok har du kun præsenteret stereotyp uvidenhed og umodenhed i denne
tråd.

--
-Jens B.

Fra : Tony

Dato : 22-01-06 22:24

> "Paul" <paul_fra_usenet@yahoo.slettes.dk> skrev i en meddelelse

> Sjovt nok har du kun præsenteret stereotyp uvidenhed og umodenhed i denne
> [...]

Hvad har du egentlig præsenteret, udover konstant brok ?

Tony

Fra : Peter Juhl

Dato : 23-01-06 10:11

Tony wrote:

> Hvad har du egentlig præsenteret, udover konstant brok ?

Et ønske om fred og lækre debatter i dk.snak.seksualitet?

Fra : Jens Bruun

Dato : 23-01-06 13:49

"Peter Juhl" <peter@c.dk> skrev i en meddelelse

> Et ønske om fred og lækre debatter i dk.snak.seksualitet?

Verdensfred. Lækre debatter i dk.snak.seksualitet har muligvis lidt længere
udsigter.

--
-Jens B.

Fra : Paul

Dato : 22-01-06 23:54

Jens Bruun skrev:

> Sjovt nok har du kun præsenteret stereotyp uvidenhed og umodenhed i denne
> tråd.

Tja... Vi lader lige ovenstående udsagn stå et øjeblik.

Og kom så væk fra det spejl, Jens. Det ender med vi får den tanke du er narcisist. :)

Fra : Jens Bruun

Dato : 22-01-06 15:33

> Tja, det _kan_ der være noget om. Kvinden som kun boller for at
> fremme karrieren kan jo ikke være sikker på at få et kvalitetsput ud
> af det, måske interesser det hende heller ikke - kvaliteten, altså.

Du lyder godt nok ung og uerfaren.

--
-Jens B.

Fra : Paul

Dato : 22-01-06 15:45

Jens Bruun skrev:

> Du lyder godt nok ung og uerfaren.

Det tager jeg som en kompliment.
Det er nemlig altid rart at blive bedømt på sine objektive udtalelser... ;)

Fra : Jens Bruun

Dato : 22-01-06 15:23

"Paul" <paul_fra_usenet@yahoo.slettes.dk> skrev i en meddelelse

> I kender sikkert alle til klichéen om den unge kvinde som boller med
> den noget ældre mandlige chef for at fremme karrieren.

Hvorfor "kliché"?

> [...]
> kvindelige chefer også kan tænkes udvidet til at omfatte den yngre
> mand som boller med den noget ældre kvindelige chef for at fremme

Sandsynligvis ikke. Mennesker med chef-ambitioner udvise typisk ekstrem,
maskulin adfærd. Dine kvindelige chefer vil derfor være overrepræsenteret i
lebbe-statistikken.

> [...]
> det, at de er ansat i samme virksomhed inddrager et ekstra element af
> "spænding", uanset om spændingen kan være positivt eller negativt

Fantasier?

> Eller er
> jeg bare på et vildspor her?

Ja, det er du åbenlyst.

--
-Jens B.

Fra : Paul

Dato : 22-01-06 15:31

Jens Bruun skrev:

> Hvorfor "kliché"?

For sådan opfatter jeg det. Har ikke selv oplevet det.

> Sandsynligvis ikke. Mennesker med chef-ambitioner udvise typisk ekstrem,
> maskulin adfærd. Dine kvindelige chefer vil derfor være overrepræsenteret i
> lebbe-statistikken.

Lebbe og lebbe... Jeg har en mistanke om at kvinder med chef-ambitioner, ihvert tilfælde
der hvor jeg arbejder, har en højere sandsynlighed for biseksuel adfærd end kvinder uden
chef-ambitioner.