loyalitet
Fra : Bo M Mogensen

Dato : 20-01-06 21:47

jeg har lige haft en snak med en veninde på messenger - der bestemt
ikke kunne lide en anden veninde af mig - og pointerede meget kraftigt
denne svagheder der angiveligt skulle gøre hende til et rædselsfuldt
menneske - jeg på min side agumenterede for at disse svagheder måske
nok havde sin rigtighed , men at den diskuterede kvinde så
kompenserede ved at have andre menskelige værdier.
Dem mente hende jeg talte med ikke kunne kompnesere for hendes mangler
- hvorpå jeg så tog mig den frihed at nævne at hun jo heller ikke var
fri for nogen egenskaber som jeg ikke betragtede som sympatiske ( hun
har stemt på Pia Kjærsgård - men derfor satte jeg da stadigt meget
pris på hende og man som sådan ikke kunne dømme et menneske bare på
nogen enkelte egenskaber.

Så blev hun simpelthend så sur - at hun cuttede forbindelsen.

nu vil jeg så tage mig den frihed at være lidt grov og sige det er en
adfærd jeg kun kender fra kvinder ( ikke alle kvinder nogen kvinder
specilt dem jeg føler noget for ) - at det er mere vigtigt at man er
loyal ind man er sandfærdig ... men det er ikke der med sagt at jeg
begriber det ... for det er jo ikke som sådan personligt.

men non the less så sider jeg med en følse af at jeg har agumenteret
til den bedste del af min overbevisning - men har grebet situationen
forkert an ?

var jeg iloyal ?
--
MvH
Bo M Mogensen

Well well well John Lennon ca 1970

Fra : andropov

Dato : 20-01-06 22:10

On Fri, 20 Jan 2006 20:47:04 GMT, Bo M Mogensen <chokmah@spamcop.net>
wrote:

> [...]
>nogen enkelte egenskaber.
>
>Så blev hun simpelthend så sur - at hun cuttede forbindelsen.

Nogen kvinder bryder sig f.eks. ikke om at blive udsat for tyveri af
indvandrerknægte på åben gade og stemmer på Pia Kjærsgård. Det er vel
ikke så underligt....

Fra : Per Vadmand

Dato : 20-01-06 23:42

"andropov" <nospam@andropov.dk> wrote in message
> [...]

> Nogen kvinder bryder sig f.eks. ikke om at blive udsat for tyveri af
> indvandrerknægte på åben gade og stemmer på Pia Kjærsgård. Det er vel

Hvem er det, der stjæler indvandrerknægte? Hvad vil de med dem?

Per V.

Fra : Anita

Dato : 21-01-06 00:11

"Per Vadmand" <perve@post.tele.dk> skrev

> Hvem er det, der stjæler indvandrerknægte? Hvad vil de med dem?

Hehe.... det er sgu frækt, hva'?! Nu har man hørt det med.

Venligst Anita

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 21-01-06 00:10

On Sat, 21 Jan 2006 00:10:58 +0100, "Anita" <anitaoestX@Xgmail.com>
wrote:

>"Per Vadmand" <perve@post.tele.dk> skrev

>Hehe.... det er sgu frækt, hva'?!

De går sikkert sort børs til Pia Kjærsgårds - doktor mengeler kælder

> Nu har man hørt det med.

ja ak ja :)

Fra : andropov

Dato : 21-01-06 01:39

On Fri, 20 Jan 2006 23:10:09 GMT, Bo M Mogensen <chokmah@spamcop.net>
wrote:

>De går sikkert sort børs til Pia Kjærsgårds - doktor Riemann kælder

Ja, det er noget værre noget...

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 21-01-06 00:00

On Fri, 20 Jan 2006 22:10:16 +0100, andropov <nospam@andropov.dk>
wrote:

>Nogen kvinder bryder sig f.eks. ikke om at blive udsat for tyveri af
>indvandrerknægte på åben gade og stemmer på Pia Kjærsgård. Det er vel
>ikke så underligt....

muligvis .... men pointen var jo den jeg sagde at jeg ikke foragtede
hende for at have stemt på pia kjærsgård om end der næppe findes et
menneske med en vidergående udanelse eller bare almindelig danelse -
der har stemt på det parti

Fra : andropov

Dato : 21-01-06 01:44

On Fri, 20 Jan 2006 22:59:49 GMT, Bo M Mogensen <chokmah@spamcop.net>
wrote:

>muligvis .... men pointen var jo den jeg sagde at jeg ikke foragtede
>hende for at have stemt på pia kjærsgård om end der næppe findes et
>menneske med en vidergående udanelse der har stemt på det parti

Jo, sikkert BW f.eks. Desuden går de øvrige borgerlige partier ikke
imod DF's politik ellers blev den jo ikke gennemført.

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 21-01-06 18:48

On Sat, 21 Jan 2006 01:44:01 +0100, andropov <nospam@andropov.dk>
wrote:

>Jo, sikkert BW f.eks.

BW er fremskirdts mand - pia stiftede sit parti på at falde Glistrup i
ryggen.

> Desuden går de øvrige borgerlige partier ikke
>imod DF's politik ellers blev den jo ikke gennemført.

ja det er jo et godt sprg. de er åbenbart enige om den poltik der
bliver ført - men det er jo ikke der med sagt at at Pia for genemført
alle sine mærke sager.

Fra : Anita

Dato : 21-01-06 00:09

"Bo M Mogensen" skrev
> men derfor satte jeg da stadigt meget
> pris på hende og man som sådan ikke kunne dømme et menneske bare på
> nogen enkelte egenskaber.

Det synes jeg da var fint sagt. Vi behøver jo ikke kunne lide alt ved alle.

Jeg foretrækker til hver en tid, at folk er ærlige overfor mig. Også selvom
deres mening ind i mellem kan gøre ondt.

Venligst Anita

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 21-01-06 00:09

On Sat, 21 Jan 2006 00:08:46 +0100, "Anita" <anitaoestX@Xgmail.com>
wrote:

>Det synes jeg da var fint sagt. Vi behøver jo ikke kunne lide alt ved alle.

nej bestemt ikke !
det er jo det der gør det s¨facinerende at være mennesker at vi alle
sammen er lidt forskelige og vi som sådan kan gå på eventyr i hianden

>Jeg foretrækker til hver en tid, at folk er ærlige overfor mig. Også selvom
>deres mening ind i mellem kan gøre ondt.

jamen tror du hun blev sur fordi det gjorde ondt ?

Fra : ThomasB

Dato : 21-01-06 00:18

"Bo M Mogensen" <chokmah@spamcop.net> skrev i en meddelelse
> men non the less så sider jeg med en følse af at jeg har agumenteret
> til den bedste del af min overbevisning - men har grebet situationen
> forkert an ?
>
> var jeg iloyal ?

For det første er du OT.

For det andet skal du passe på, med at tale en kvinde imod

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 21-01-06 01:18

On Sat, 21 Jan 2006 00:18:24 +0100, "ThomasB"
<usenet*fjern*@*fjern*2ma2.dk> wrote:

>For det første er du OT.

nej det er jeg fame ikke denne gruppe handler om sex og samliv
en samlivs situasion er hvordan vi som mennesker påvirker og reagere
på hinanden.

>For det andet skal du passe på, med at tale en kvinde imod

ja det skal jeg fame love for hun er SKIDE SUR ....

Fra : Brian Olesen

Dato : 21-01-06 01:39

Hej Bo>

Ja, men skal man være loyal mere end ærlig? - hmm det skal man måske i nogle
situationer. -

> nej det er jeg fame ikke denne gruppe handler om sex og samliv
> en samlivs situasion er hvordan vi som mennesker påvirker og reagere
> på hinanden.

lol

> ja det skal jeg fame love for hun er SKIDE SUR ....

Lad hende bare stege lidt. Det er ikke maskulint, at komme krybende.
Men du kan jo lærer af situationen. En anden gang ka' du jo lade være med at
gå ind i den diskussion.

Mvh. Brian

Fra : ThomasB

Dato : 21-01-06 15:05

> nej det er jeg fame ikke denne gruppe handler om sex og samliv
> en samlivs situasion er hvordan vi som mennesker påvirker og reagere
> på hinanden.

Naah Bo, den går sgu ikke :)

Der er absolut ingen sex over dit indlæg - ej heller samliv (parforhold)

Dit indlæg passer i dk.videnskab.psykologi.

Heldigvis findes "tretrinsraketten" ikke mere, så dss har fået sine vide
grænser igen.

> ja det skal jeg fame love for hun er SKIDE SUR ....

Der er så meget mænd ikke forstår

Fra : Jens Bruun

Dato : 21-01-06 16:17

"ThomasB" <usenet*fjern*@*fjern*2ma2.dk> skrev i en meddelelse

> Naah Bo, den går sgu ikke :)

Joda. Der gælder særlige regler for Bo "Chokmah" Mogensen. Det har han for
længst fastslået. Bo "Chokmah" Mogensen er selvfølgelig hævet over noget så
banalt som "netikette". Ikke, at han ikke kender til begrebet. Han forsømmer
ingen lejlighed til selv - eller opfordre andre til - at klage over de
formastelige, der ikke lige opfører sig som Bo "Chokmah" Mogensen mener, vi
andre skal opføre os på usenet.

Og når han ser sig sur på én eller anden, så skriver han da bare en masse
perfide indlæg i denne persons navn via en anonym usenet-server i udlandet.
Bo "Chokmah" Mogensen er en rigtig kerneka'l, er han.

--
-Jens B.