Ang. trådene som handler om mobning, bagta~
Fra : Nette

Dato : 19-01-06 21:57

Kunne I ikke fise over i dk.snak.snik eller dk.snak.mudderkastning?

Jeg synes helt ærligt ikke jeres indlæg hører hjemme her.
Lige nu er I jo ganske selv med til at ødelægge det, som I siger andre
ødelægger med indlæg, som ikke hører til i dk.snak.seksualitet.
Prøv nu lige at tage et ansvar alle sammen!

Tak

Nette

Fra : Lapzig

Dato : 19-01-06 22:14

"Nette" <nettesnetpostfjerndette@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> ødelægger med indlæg, som ikke hører til i dk.snak.seksualitet.
> Prøv nu lige at tage et ansvar alle sammen!

Dit indlæg er lige så meget offtopic som deres.

> Tak

Selv tak.

Fra : Peter Juhl

Dato : 19-01-06 22:15

Nette wrote:

> Prøv nu lige at tage et ansvar alle sammen!

Ansvarlighed er ikke DSSeres stærke side - kig evt. i dk.snak.snik.

Desuden er du off-topic.

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 19-01-06 22:50

On Thu, 19 Jan 2006 21:57:23 +0100, "Nette"
<nettesnetpostfjerndette@hotmail.com> wrote:

>Kunne I ikke fise over i dk.snak.snik eller dk.snak.mudderkastning?

ja nu er dit indlæg her jo heller ikke mere topick ind den tråd du
selv komentere hvorfor du passene kunne have sat fut til andet forum -
hvad jeg hermed gør :)

> [...]
>ødelægger med indlæg, som ikke hører til i dk.snak.seksualitet.
>Prøv nu lige at tage et ansvar alle sammen!

tjaa det kan du måske have rat i selv om debat om gruppen ikke
ubetinget imho. er helt ot i gruppen om end det ikke er fremhævet i
fundatsen :)

fut : dk.snak.snik
--
MvH
Bo M Mogensen

Well well well John Lennon ca 1970

Fra : Peter Juhl

Dato : 20-01-06 01:51

Bo M Mogensen wrote:

> fut : dk.snak.snik

Du er et fjols.
Du har altid været et fjols.
Du vil altid være et fjols.

Fra : Ukendt

Dato : 21-01-06 06:02

Peter Juhl wrote:

> Du er et fjols.
> Du har altid været et fjols.
> Du vil altid være et fjols.

Hørt.

Fra : Sabina H.

Dato : 19-01-06 23:18

Nette wrote:
> [...]
> ødelægger med indlæg, som ikke hører til i dk.snak.seksualitet.
> Prøv nu lige at tage et ansvar alle sammen!

det har tidligere været accpeteret at indlæg der handler om gruppens liv,
også har plads i gruppen.....
--
Knus, Sabina

Se vores skønne persere på