Hvor er resten?
Fra : Søren Holm

Dato : 19-01-06 00:33

Jeg kan se i Outlook ude til højre, at der skal være 27727 indlæg i denne
gruppe. Jeg kan imidlertid kun se 15 meddelelser (med dertilhørende
undermeddelelser).

Så hvor er resten???

Fra : Lasse Jensen

Dato : 19-01-06 08:26

Søren Holm wrote:

> Jeg kan se i Outlook ude til højre, at der skal være 27727 indlæg i denne
> gruppe. Jeg kan imidlertid kun se 15 meddelelser (med dertilhørende
> undermeddelelser).
>
> Så hvor er resten???

Tjaeh, hvis dit killfilter er sat til at ignorere de irreterende elementer,
der poster i denne gruppe, så passer det nok meget godt med at der er 15
tilbage.

--
Lasse Jensen [fafler at g mail dot com]
Linux, the choice of a GNU generation.

Fra : Ejvind Kruse

Dato : 19-01-06 10:58

Søren Holm wrote:
> Jeg kan se i Outlook ude til højre, at der skal være 27727 indlæg i denne
> gruppe. Jeg kan imidlertid kun se 15 meddelelser (med dertilhørende
> undermeddelelser).
>
> Så hvor er resten???

Dem har pille-Bo fået afryddet.

--