Sir nej,mener nej:PIGER DER SKÆR I SIG
Fra : Bo Warming

Dato : 18-01-06 18:34

Voldtægt bør det ikke kaldes når pigen ikke råber om hjælp - piger
risikerer at blive foragtet hvis de IKKE siger nej længe og grundigt
før de tiladder, siger ja pr kropssprog.

Splittelsen er normal - og ses også i selvdestruktiv sulten og skæren

Piger skærer i sig selv VM

http://politiken.dk/nsf/henvis.asp?PageID=427600

Om en pige småsnitter i sit håndled eller sulter sig(anorexia) er et
fedt - der er et råb om hjælp og en måde at straffe de velmenende
personer omkring hende, og en måde at få magt over omverdenen, eller i
hvertfald opmærksomhed.

Jeg husker jeg som 6 årig ved børnefødselsdag i kammerats hjem følte
mig udstødt og gemte mig med en saks og klippede revne i værtindens
tæppe, og havde dårlig samvittighed og nød det på en sær måde. Jeg
hadede vist hele verden, og håber at have fundet mere konstruktive
afløb nu, og det er vist også løsningen med unge med sådanne
problemer.

Medlidenhed og forstående snak er næppe løsningen, andet end som
symptombehandling. _Viljen til magt_ er hvad driver os til sære,
destruktive ting.

At hælde skattebetalt terapi i problemet er som andre
medynk-handlinger, mere skadeligt end gavnligt. At få noget at rive i,
er vejen frem - altså noget resultatskabende, ligesom når
muslimdrengen pukler i sin fars butik incl underbetalt. Sådant er
forståeligt og ikke fremmedgørende. Lad os tage disse meningsfulde job
tilbage til danskere.

At tro at kærlighed=sex er løsning på noget, er pjat. Ind-ud er
tomgang.

At en 10-årig Tønderpige i et ultra-frit hjem oplevede voksensexlivet
spændende og meningsfuldt, er måske kulturberigelse, som vi andre
skulle lære noget af - at børn kan finde sig en niche med hjælp fra en
far, der holder af sit afkom. Havde man ikke stoppet det, havde hun
nok brugt det som springbræt til noget andet og bedre, ligesom andre
gør med fritidsarbejde. Døm ikke, at du ikke selv skal dømmes, siger
Jesus, og selvom hun ikke er etnisk-kulturfremmed bør vi anerkende, at
retsvæsenets dømmesyge er ikke drevet af kærlighed eller indsigt,
Psykologer taler om pædofili som den blinde om farverne.

"Når galningen fremturer i sin galskab, bliver han vis" mente William
Blake, og selv de værste fejl kan man lære af og når ingen
udenforstående er fysisk skadet, så bør man lade al tvivl komme
anklagede til gode. Hekseproces styres af farisæisk "Tak gud, at jeg
ikke er som afvigeren" og det gavner ikke nogen af parterne.

Folk frastødes af mine extreme meninger og tror, jeg vil have dem til
at give mig ret. Jeg vil gerne forstå hvor de evt er forkerte, og det
kræver dialog. Selvfølgelig håber jeg, at jeg er nær sandheden, men
det er ikke en konkurrence, om hvem der er nærmest.

OM VILJEN TIL MAGT - se citaterne på dk.politik

Fra : Søren Holm

Dato : 18-01-06 21:53

Hvem er "Bo Warming"???

Fra : Aragorn Elessar