One night stand ?
Fra : Tony

Dato : 17-01-06 21:42

Måske forkert gruppe at stille det sprgsmål,da min erfaring siger mig at de
fleste her lever i faste forhold.
Men I må da også engang ha' været unge, frie og uafhængige af en fast
partner.
Oplevede I aldrig at one night stand, var en dejlig betingelsesløs måde at
nyde det seksuelle samvær med en anden person på ?

Tony

Fra : Jens Bruun

Dato : 17-01-06 21:45

"Tony" <tonycarpediem@invalid> skrev i en meddelelse

> Oplevede I aldrig at one night stand, var en dejlig betingelsesløs
> måde at nyde det seksuelle samvær med en anden person på ?

Har du selv fundet på det spørgsmål, eller har du haft hjælp?

--
-Jens B.

Fra : Tony

Dato : 17-01-06 22:05

> "Tony" <tonycarpediem@invalid> skrev i en meddelelse

> Har du selv fundet på det spørgsmål, eller har du haft hjælp?
>
> --
> -Jens B.

Ja, jeg må nok indrømme at jeg fandt det på forsiden af Kristelig Dagblad..:
o )

Tony

Fra : Tony

Dato : 18-01-06 00:05

> "Tony" <tonycarpediem@invalid> skrev i en meddelelse

> Har du selv fundet på det spørgsmål, eller har du haft hjælp?
>
> --
> -Jens B.

Forresten, hvorfor spørger du om det ?

Tony

Fra : Jens Bruun

Dato : 18-01-06 00:08

> Forresten, hvorfor spørger du om det ?

Det tog dig lidt tid.

Hvorfor tror du, jeg spurgte om netop dét?

--
-Jens B.

Fra : Tony

Dato : 18-01-06 00:47

> "Tony" <tonycarpediem@invalid> skrev i en meddelelse

> Det tog dig lidt tid.

Fordi jeg har noget Skype der skal passes.

> Hvorfor tror du, jeg spurgte om netop dét?
>
> --
> -Jens B.

Ja og hvorfor tror _du_,at jeg spurgte dig om , hvorfor du spurgte mig om
netop det ?

Tony

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 18-01-06 13:26

> "Tony" <tonycarpediem@invalid> skrev i en meddelelse

> Det tog dig lidt tid.
>
> Hvorfor tror du, jeg spurgte om netop dét?

Du forsøger at blive verdensmester i at ødelægge tråde. Det behøver man ikke
være professor for at finde ud af.
--
Per, Esbjerg

Fra : Jens Bruun

Dato : 18-01-06 13:47

> Du forsøger at blive verdensmester i at ødelægge tråde. Det behøver
> man ikke være professor for at finde ud af.

Hvordan ødelægger man en tråd, professor?

--
-Jens B.

Fra : Per Vadmand

Dato : 18-01-06 14:55

> "Per Henneberg Kristensen" <phk_fjern_@esenet.dk> skrev i en meddelelse

> Hvordan ødelægger man en tråd, professor?

Ved konsekvent at svare på noget andet, end der bliver spurgt om?

Per V.

Fra : vvv

Dato : 18-01-06 19:34

> Hvordan ødelægger man en tråd, professor?
>
> --
> -Jens B.

Nemt. Kræver kun en klaphat som dig

Fra : Jens Bruun

Dato : 18-01-06 19:39

"vvv" <?@?> skrev i en meddelelse

> Nemt. Kræver kun en klaphat som dig

Så er I sgu' en flok svagpissere, der ikke fortjener bedre. Men det er vel,
hvad man kan forvente af anonyme bøsserøve som f.eks. dig? Og er du kvinde,
ved du nok, hvad du så er...

--
-Jens B.

Fra : Blinkhinde

Dato : 18-01-06 10:35

Tony skrev:

> [...]
> Oplevede I aldrig at one night stand, var en dejlig betingelsesløs måde at
> nyde det seksuelle samvær med en anden person på ?

Jo, selvfølgelig.

Fra : Brian Olesen

Dato : 18-01-06 19:20

Hej

> Oplevede I aldrig at one night stand, var en dejlig betingelsesløs måde at
> nyde det seksuelle samvær med en anden person på ?
>
> Tony

Selvfølgelig.

Mvh. Brian

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 19-01-06 09:43

[Tony | Tue, 17 Jan 2006 21:41:53 +0100]

>Måske forkert gruppe at stille det sprgsmål,da min erfaring siger mig at de
>fleste her lever i faste forhold.
>Men I må da også engang ha' været unge, frie og uafhængige af en fast
>partner.

Naturligvis :)

>Oplevede I aldrig at one night stand, var en dejlig betingelsesløs måde at
>nyde det seksuelle samvær med en anden person på ?

Jo da - one night stands (eller one hour stands i min version) - var en
utrolig effektiv og praktisk måde at få en masse spændende sex.

Meeeeen for mig blev det efter tusindvis af den slags oplevelser,
efterhånden tomt og intetsigende - sex var stadig godt, men det kom til at
betyde at jeg distancerede meget langt mellem sex og kærlighed.

Så jeg reducerede det, brugte tiden til at koncentrerer mig om mine venner
og familje og faldt lidt tol ro - og begyndte at forelske mig igen :)

Tilfældig sex kan sagtens være godt, men det kan ikke konkurrere med sex
sammen med den man elsker.

René
www.rene.hjorth.com

Fra : Tony

Dato : 20-01-06 01:55

"Rene' Hjorth" <rene@hjorth.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> og familje og faldt lidt tol ro - og begyndte at forelske mig igen :)
>
> Tilfældig sex kan sagtens være godt, men det kan ikke konkurrere med sex

Jamen jeg føler af og til at jeg ikke kommer videre.
Det er spændingen ved at score, der gør at jeg hænger fast. Så er det jo
heller ikke bedre at mine venner har det på samme måde.
Det er lige som om det er en sport for os.- Vi laver tit væddemål om hvem
der scorer den flotteste pige først.
Vel er det tomt og intetsigende, og nogle gange kommer man også til at såre
en piges følelser,når hun finder ud af at det ikke var et fast forhold man
søgte,- men de fleste gange ved pigerne godt hvad det drejer sig om.
Jeg regner da også med at jeg en dag-(når jeg er blevet afvendt
koncentrerer mig om at finde kærligheden.
Jeg tror bare at jeg først skal finde mig nogle andre venner, for vi har nok
en ''dårlig'' indflydelse på hinanden.

Tony

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 20-01-06 09:04

[Tony | Fri, 20 Jan 2006 01:55:01 +0100]

>Jamen jeg føler af og til at jeg ikke kommer videre.
>Det er spændingen ved at score, der gør at jeg hænger fast. Så er det jo
>heller ikke bedre at mine venner har det på samme måde.

Næh, det kan du nok have ret i, for det ER spændende at score, det ER et
lille ekstra boost til selvtilliden - også selvom det kun er lidt tilfældig
sex.

>Vel er det tomt og intetsigende, og nogle gange kommer man også til at såre
>en piges følelser,når hun finder ud af at det ikke var et fast forhold man
>søgte,

Hvis man bare ikke lægger op til andet, altså prøver man at lade som om at
det er et forhold man søger, og/eller at der er følelser på grundlag af det
hele kan man såre nogen. Mange piger nyder naturligvis også god tilfældig
sex, så hvis man bare spiller med åbne kort, skulle det være helt OK.

>Jeg regner da også med at jeg en dag-(når jeg er blevet afvendt
>koncentrerer mig om at finde kærligheden.

Ja, du ved selv hvornår det er det du har mest brug for - og helst uafhængig
af hvad dine venner synes :)

René
www.rene.hjorth.com

Fra : Tony

Dato : 20-01-06 18:49

Fra : Tony

Dato : 20-01-06 19:20

> [...]

Helt sikkert , men nu har jeg aldrig været afhængig af hvad mine venner gør
og synes.
Af og til ta'r jeg et sted hen, hvor jeg ved de ikke kommer, bare for at få
et pusterum.
Helt ærligt så nyder jeg mere at gå solo, men venner er venner, og
omgangskredsen skal jo plejes.
Jeg spiller altid med åbne kort, når jeg møder en pige, men der vil altid
være e'n som håber på at kunne omvende mig.:)
Dit udtryk'' one hour stand'' har jeg ikke før hørt, men er helt rammende
for det sex som også jeg praktiserer.
Man behøver absolut ikke at forlade et selskab og tage hjem, for at få afløb
for sin lidenskab. Der er altid et toilet i nærheden :)

Tony

Fra : Paul

Dato : 21-01-06 01:21

Tony skrev:

> Man behøver absolut ikke at forlade et selskab og tage hjem, for at få afløb
> for sin lidenskab. Der er altid et toilet i nærheden :)

Ja, heldigvis. Sikken blære man ellers skulle ha'...

--

M.v.h.

Paul

"I don't trust something that bleeds for five days and doesn't die"
Mr. MacKay, South Park

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 25-01-06 22:05

[Tony | Fri, 20 Jan 2006 19:19:35 +0100]

>Helt ærligt så nyder jeg mere at gå solo, men venner er venner, og
>omgangskredsen skal jo plejes.

Naturligvis. Selvom det lyder lidt plat i denne sammenheng, så er venner,
rigtige venner, faktisk noget af det allervigtigeste man kan få - og dem i
mellemstadiet er stadig gode at have :)

>Jeg spiller altid med åbne kort, når jeg møder en pige, men der vil altid
>være e'n som håber på at kunne omvende mig.:)

I så fald er det hendes problem hvis hun bliver såret bagefter - det er
intet i vejen med tilfældig sex, hvis begge parter bare har været åbne om
det på forhånd.

> [...]
>Man behøver absolut ikke at forlade et selskab og tage hjem, for at få afløb
>for sin lidenskab. Der er altid et toilet i nærheden :)

Ja, eller et andet øde sted, en bil, en togkupé, en legeplads, en park, en
biograf - mulighederne er legio.

René
www.rene.hjorth.com

Fra : Tony

Dato : 26-01-06 01:08

> [...]
> det på forhånd.

> Ja, eller et andet øde sted, en bil, en togkupé, en legeplads, en park, en

Jamen, vi er fuldstændig enige,-- dejligt at blive forstået, hvordan livet
også kan leves når man er single.
Jeg har tre rigtig nære venner, som jeg har kendt siden vi gik i skole.
Vi ta'r på ferie sammen, går i byen,og af og til boller vi også sammen med
de piger vi nu har scoret .
For ikke at blive for ensporet er det rart, også at have andre venner som
man kan holde nogle ordentlige fester sammen med.
Den nære omgangskreds skal passes,- for piger er der nok af, mens rigtige
venner ikke hænger på træerne.
Det var nok lidt forkert af mig at skrive, at jeg nyder mere at gå solo i
byen, fremfor sammen med vennerne.
Jeg mener bare at det engang imellem er rart, ikke altid skal stå og spille
op til hinanden,- fyre gamle platte vittigheder af.
Det jeg synes er rart ved at gå solo,- er spændingen ved at få øjenkontakt
med en pige man synes er lækker,- få hende med ud at danse,- en samtale
igang, uden at skulle slæbe hende med hen til vennerne.
Det er det der '' på tomandshånd '' med en pige, jeg også godt kan li'
engang imellem,- hvis du forstår hvad jeg mener. Samværet med pigen bliver
mere intenst og ikke så overfladisk, som sammen med vennerne.
Nok om det, snart er det weekend igen-- og så---- : o D

Tony

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 20-01-06 18:44

On Fri, 20 Jan 2006 01:55:01 +0100, "Tony" <tonycarpediem@invalid>
wrote:

>Jeg tror bare at jeg først skal finde mig nogle andre venner, for vi har nok
>en ''dårlig'' indflydelse på hinanden.

kan godt selv huske det fra de unge år - men jeg sider og tænker på
hvor gammel er du i grunden Tony ?

--
MvH
Bo M Mogensen

Well well well John Lennon ca 1970

Fra : Tony

Dato : 20-01-06 19:30

"Bo M Mogensen" <chokmah@spamcop.net> skrev i en meddelelse

> kan godt selv huske det fra de unge år - men jeg sider og tænker på
> hvor gammel er du i grunden Tony ?

Jeg er 29, og nyder bare det at være fri og kunne gøre lige hvad jeg har
lyst til.
Hører tit om forliste forhold / ægteskab, og hvilke problemer det gi'r, det
er jeg helst foruden.
Dermed ikke sagt at jeg er fuldstændig afvisende over for et fast forhold,
men i øjeblikket føler jeg bare ikke at tiden er inde.

Tony

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 20-01-06 20:17

On Fri, 20 Jan 2006 19:29:56 +0100, "Tony" <tonycarpediem@invalid>
wrote:

>Jeg er 29,

Nååe men så er du da ja stadigt ung - men heller ikke wildt ung :)

>og nyder bare det at være fri og kunne gøre lige hvad jeg har
>lyst til.

jamen så er det da det du skal

>Hører tit om forliste forhold / ægteskab, og hvilke problemer det gi'r, det
>er jeg helst foruden.

forståligt

>Dermed ikke sagt at jeg er fuldstændig afvisende over for et fast forhold,
>men i øjeblikket føler jeg bare ikke at tiden er inde.

det er din styrke du lover ikke mere ind du kan holde.