Piger der begynder at afvise en
Fra : Ivar Madsen

Dato : 16-01-06 19:25

Jeg kan ikke regitigt finde den helt oplagte gruppe, er nedestående helt OT
her i gruppen?

Jeg har været ude for flere gange, at nogle piger er stoppet med at tale til
mig, givet mig den kolde skuller, svaret på direkte tiltale med så tæt på
en stavelsord, som det har været muligt.
Får så længe efter at blive klarover at de har været forelsket i mig.

Jeg fatter det ikke, hvorfor opføre nogle piger sig nogen gange sådan?
På mig virker den opførsel ikke som om de intersere sig for en. Jeg kommer
til at føler mig uønsket, og lader dem være i fred.

Ivar Madsen

Fra : Nacrow

Dato : 17-01-06 07:35

nogle piger er bare bange for at vise følelser af forskellige årsager...
mest pga. at blive udnyttet eller såret... og så kan de sagtens finde på at
opfører sig forkert over for dig... taler af egen erfaring... men vil lige
sige sådan er ikke alle piger... men nogle er i hvertfald :) prøv at lytte
til dem... spørg ind til dem hvorfor de er sådan... bare snak til dem... de
skal nok sige til hvis de vil ha du smutter... :)

------

Fra : Ivar Madsen

Dato : 17-01-06 21:25

Nacrow wrote:

> nogle piger er bare bange for at vise følelser af forskellige årsager...
> mest pga. at blive udnyttet eller såret...

Det er piger vel engetligt ikke ene om. Jeg er må thivertifald tilstå at jeg
er skyldig,,,

> og så kan de sagtens finde på
> at opfører sig forkert over for dig...

Jov, men specielt hende jeg tænker på, hun vidste hvad jeg følte for hende,
og så aligevel nogle år efter, hvor jeg kom med vare til hendes arbejde, så
snaarker vi sammen, og hun kommer til at omtale hendes kærste, og tilføjer
så, "ja, du ville jo ikke have mig, så jeg måtte finde en anden" men jeg
tror helt bestemt at hun vidste hvad jeg følte for hende.

Jeg ved ikke om du (eller andre af gruppens deltager) nogensinde har oplevet
den ægte kærlighed?
En dag, efter jeg fik fortalt hende jeg er forelsket i fortiden, at jeg er
forelsket i hende, efter hun var begyndt at ville tale til mig efter en
lang periode, hvor jeg følte at jeg bare var i vejen, og hvor jeg var i
halvdårligt humør, kom hun ind i lokalet (ca 3 X 4 metter) uden jeg
opdagede det, blev jeg bare lykkelig, sådan i løbet af få sekunder, og
først derefter opdagede jeg at hun var der.
Sådan en oplevelse får mig til at tro på at "kærlighed ved første blink" er
noget man faktisk kan opleve. Jeg har aldrig før mødt en pige der kan have
den indflydelse på mig.

> [...]
> lytte til dem... spørg ind til dem hvorfor de er sådan... bare snak til
> dem... de skal nok sige til hvis de vil ha du smutter... :)

Men nu, nu har jeg den følse hver gang jeg taler til hende, at hun heller
ville have at jeg lod hende være i fred.
I morges løb bæret fuldt, så jeg sagde til en kolega,
"jeg har på fornæmelsen at hun heller vil være i fred for mig, så hvis hun
synes bare en lille smule om mig, så må hun sige til, ellers vil jeg lade
hende være i fred for mig"

Efter hendes øjene at dømme, en time sener, så var hun meget ked af det. Jeg
ved så ikke om hun hørte det, eller kolegaen har fortalt hende det, eller
om det er noget helt 6. hun var ked af, det ved jeg ikke, men jeg er spændt
på at komme på arbejde i morgen, og se hvordan hun så er overfor mig,,,

Fra : Ulrich Valera

Dato : 18-01-06 00:58

> [...]
> kommer
> til at føler mig uønsket, og lader dem være i fred.

Jamen mænd skal slet ikke gå op i, hvad piger tænker eller mener. - De
aner det nemlig ikke selv, og der er ingen logik i deres følelser.

Mænd skal bare køre på med det, de vil. - Så bliver det næsten altid
sådan.
Og piger, der ellers ikke ville noget, vil pludselig en hel masse!
Her taler jeg af egen erfaring!

mvh
Ulrich

Fra : Bo Warming

Dato : 18-01-06 07:02

"Ulrich Valera" <ulrich@valera.cc> wrote in message
> [...]
> sådan.
> Og piger, der ellers ikke ville noget, vil pludselig en hel masse!

Det lyder som om du har sexappeal og har været heldig eller dygtig
at udvælge piger, der er trætte af flinkeskolethed.

Nogle piger søger tøffelhelte og løsningen for nogle mænd er at leve
op til nymodens flinkeskoletheds-krav.

Jeg tror ikke jeg havde fået børn, hvis ikke jeg havde fulgt det
lifescript som min far og mor programmerede mig, som er mindr eroisk
end din kør-på strategi.

Alle m og k og mk-kombinatoner er forskellige. Sammen med nedenstående
taler jeg, altså ialt 3, af egne erfaringer

" After a personal quarrel between a man and a woman ,
the former suffers chiefly from the idea of having wounded the other,
while the latter suffers chiefly from the idea of not having wounded
the other enough. Thus she will endeavour by tears, sobs and
discomposed mime to make his heart even heavier. Nietzsche

" Hysteria is a natural phenomenon, the common denominator of the
female nature. It's the big female weapon, and the test of a man is
his ability to cope with it. Tennessee Williams

Fra : Per Vadmand

Dato : 18-01-06 10:20

> [...]

> sådan.
> Og piger, der ellers ikke ville noget, vil pludselig en hel masse!

Hvor mange gange har du siddet inde for voldtægt?

Per V.

Fra : Jens Bruun

Dato : 18-01-06 12:33

> Hvor mange gange har du siddet inde for voldtægt?

Manden har sgu' da ret.

--
-Jens B.

Fra : Per Vadmand

Dato : 18-01-06 12:46

> "Per Vadmand" <perve@post.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Manden har sgu' da ret.

Nå, en til af slagsen?

Tror en forholdsvis fornuftig mand som du virkelig på det "Din mund siger
nej, men dine øjne siger ja"-sludder?

"hun ville jo selv" har alle dage været voldtægtsmænds lammeste
undskyldning.

Per V.

Fra : Jens Bruun

Dato : 18-01-06 13:02

> Tror en forholdsvis fornuftig mand som du virkelig på det "Din mund
> siger nej, men dine øjne siger ja"-sludder?

Jada. Voldtægter opstår som oftest, når pigens mund siger ja og øjnene nej.
Vi mænd er ikke så gode til det med øjnene.

> "hun ville jo selv" har alle dage været voldtægtsmænds lammeste
> undskyldning.

De vil som oftest selv, Per. Og jeg taler ikke om voldtægt hér.

--
-Jens B.

Fra : Per Vadmand

Dato : 18-01-06 14:53

> [...]
> nej.
> Vi mænd er ikke så gode til det med øjnene.

> De vil som oftest selv, Per. Og jeg taler ikke om voldtægt hér.

Det kan du ikke vide på forhånd.

Jeg vil altså hellere gå glip af et knald, fordi jeg respekterer et nej, end
risikere det modsatte.

Per V.

Fra : Jens Bruun

Dato : 18-01-06 15:41

> Det kan du ikke vide på forhånd.

Nej. Jeg er ikke tankelæser. Jeg må forlade mig på menneskekendskab og
erfaring.

> Jeg vil altså hellere gå glip af et knald, fordi jeg respekterer et
> nej, end risikere det modsatte.

Du er givet gået glip af/sluppet for mange knald på dén konto.

--
-Jens B

Fra : Per Vadmand

Dato : 18-01-06 16:11

> [...]
> erfaring.

> Du er givet gået glip af/sluppet for mange knald på dén konto.

Ja, sikkert. Det holder mig ikke vågen om natten. Til gengæld ved jeg så, at
jeg ikke har krænket nogens grænser.

Per V.

Fra : Jens Bruun

Dato : 18-01-06 16:30

> Ja, sikkert. Det holder mig ikke vågen om natten.

Sikkert ikke. Generelt er det tåbeligt at ligge vågen om natten pga. et
eller flere manglende knald. Dertil er livet for kort og søvnen for vigtig.

> Til gengæld ved jeg
> så, at jeg ikke har krænket nogens grænser.

Du er forhåbentlig klar over, at rigtig mange piger tænder helt vildt på at
få "krænket" deres grænser, ikke?

Uden sammenligning i øvrigt: Kvindernes favoritfantasi er den, hvor de blive
taget mod deres vilje. Altså "misbrugt" seksuelt. Det, er i normalsproget
kaldes for "voldtægt". Hvis kvinder forsøger at imødegå dén påstand, kan du
roligt gå ud fra, de lyver.

--
-Jens B.

Fra : Per Vadmand

Dato : 18-01-06 17:25

> Du er forhåbentlig klar over, at rigtig mange piger tænder helt vildt på
> at
> få "krænket" deres grænser, ikke?

Det vil jeg betragte som mere troværdigt, hvis jeg hører det fra en pige.

> [...]
> kaldes for "voldtægt". Hvis kvinder forsøger at imødegå dén påstand, kan

Alle har erotiske fantasier, de ikke ville bryde sig om at opleve i
virkeligheden.

Respekter et "nej," så er du både på den sikre sige og en fin fyr.

Per V.

Fra : Trine Pedersen

Dato : 18-01-06 18:59

Jens Bruun wrote:

> Du er forhåbentlig klar over, at rigtig mange piger tænder helt vildt på at
> få "krænket" deres grænser, ikke?

Og hvem er du at bedømme om lige netop den pige du har fat i er en af dem?

> [...]
> kaldes for "voldtægt". Hvis kvinder forsøger at imødegå dén påstand, kan du

Du kan ikke bruge den form for generalisering til noget som helst - jeg
medgiver gerne at en del kvinder har den form for _fantasier_ men husk
lige at fantasier ikke nødvendigvis er noget man har lyst til at udleve
for det første. Dernæst at der er mindst lige så mange kvinder hvem en
sådan fantasi ikke siger en skid - ej heller blot som
tankespind-turn-on-onani-fantasi.

Kald mig blot løgner hvis du ønsker det - jeg tænder ikke på tanken om
at blive voldtaget. Ikke det fjerneste. At blive taget med storm - gerne
voldsomt ja. Men det skal være med min kæreste - og hvis jeg ikke kan
sige "det blir bedre hvis" eller "det der har jeg ikke lyst til" så er
det ikke min fantasi der udleves - men muligvis hans.

Jeg har ingen hede drømme om fremmede mænd der trænger sig ind i mit
hjem eller vælter mig om på gaden eller lignende og tager mig hårdt. Ej
heller bryder jeg mig om mænd der tror de ved hvad jeg vil ha rent
sexuelt og bare kører på ... Og kan de ikke respekterer en pæn
henstilling om noget jeg ønsker eller ikke ønsker så må de videre.

--
Mvh Trine P.

Fra : Paul

Dato : 19-01-06 13:35

Jens Bruun skrev:

> [...]
> kaldes for "voldtægt". Hvis kvinder forsøger at imødegå dén påstand, kan du

For at være på den sikre side, så vil jeg helt klart foretrække at kvinden/kvinderne
formulerede deres fantasier inden jeg på noget tidspunkt kunne tænkes at delagtiggøre mig
i dem.

En kvinde hvis "favoritfantasi" er at blive taget mod hendes vilje, og hun ikke er i stand
til at formulere det - hun er nok mere tilbøjelig til at anmelde for voldtægt, da hun nok
får en oplevelse hun ikke ventede.

--

M.v.h.

Paul

"I don't trust something that bleeds for five days and doesn't die"
Mr. MacKay, South Park

Fra : Bo Warming

Dato : 19-01-06 23:27

"Paul" <paul_fra_usenet@yahoo.slettes.dk> wrote in message

> [...]
> og hun ikke er i stand til at formulere det - hun er nok mere
> tilbøjelig til at anmelde for voldtægt, da hun nok får en oplevelse

Jeg læste i Lancet at hvis læger af loven skal forlange INFORMED
CONSENT underskrift på alle behandlinger, så virker de ikke -
placebo-effekt kræver at lægen er et arrogant magtmennesker der ikke
tvivler på sig selv

Det samme med mænds forførelse - du når ikke langt med en fornular og
vitterlighedsvidne-underskrifter før hun smider trusserne, vel?

" I elskoven er naturen som natur ved tusinde illusioner
adlet til ånd. George Brandes 1842-1927

" I enhver mands personlighed , rager interessen for erotik op
som en kæmpe bjergtinde. Nietzsche (Freud lærte alt af N)
Sex betyder smæk og smuk betyder underst og vil altid gøre
det. Kenneth Tynan

Mænd er nogle rigtige djævle, beklager kvinderne sig, og
ønsker at en sådan djævel ville komme og tage dem. Spansk ordsprog

The same men who aspire most ardently to power feel it indescribably
agreeable to be overpowered. Nietzsche

hsmsm When I'm good, I'm very good, but when I'm bad, I'm
better. Mae West

Hsmu Sex uden kærlighed er bedre end slet ingen sex. Hugh Hefner

Hso Onani . menneskeslægtens fremmeste sexuelle aktivitet. I det
19.tallet var det en sygdom. Idag er det en kur. Thomas Szasz

Hso Onani er den tænkende mands fjernsyn. Christoffer Hampton

Hson Det dejlige ved masturbation er, at man ikke behøver at klæde
sig pænt på til det. Tillagt Truman Capote

Hson Forfattere er de mest masturberende skabninger. Spørg hvilken
som helst forfatter - de er som aber. Anthony Burgess

Hson Hvem gjorde du det med for første gang? - Jeg var alene på det
tidspunkt. Woody Allen

hson Jeg er en strålende elsker, ikke mindst fordi jeg øver mig så
meget på mig selv. Woody Allen

Hson Nedgør det ikke, det er sex med én, du elsker. Woody Allen
om onani

hsonani Masturbation is reckoned disgraceful - it cannot be
sentimentalised. W.H. AudenThe great danger in
masturbation lies in its merely exhaustive nature. In sexual
intercourse, there is give and take. A new stimulus enters as the
native stimulus departs.But in masturbation there is nothing but loss.
DH Lawrence

hspo En maler der har et godt forhold til bryster og baller, kan ikke
gå galt i byen. August Renoir 1841-1919

hspo Monica Krog-Meyer"Erotik er når man bruger en fjer - porno er
når man bruger hele kyllingen" The value difference between
pornographic playing cards when you're a kid,and pornographic playing
cards when you're older. It's that when you're a kid you use cards as
a substitute for a real experience, and when you're older you use real
experience as a substitute for the fantasy. Edward
Albee

Fra : Paul

Dato : 21-01-06 14:22

Bo Warming skrev:

> [...]
>
> Det samme med mænds forførelse - du når ikke langt med en fornular og
> vitterlighedsvidne-underskrifter før hun smider trusserne, vel?

Tja, når du stiller det sådan op så kan jeg kun give dig ret.

Hvis man(d) til gengæld kan holde svaberen i ro og ikke hopper på den første og bedste
kvinde med skælmsk latter og dådyrøjne - så kan man faktisk komme langt med flirt og
almindelig konversation.

Jeg har rimelig styr på hvornår kvinder bliver våde i trussen. Kan man styre sig bare en
anelse længere, så kan man få mange kvinder til at sætte ord på deres tanker.

Fra : Bo Warming

Dato : 21-01-06 16:42

> [...]
> Jeg har rimelig styr på hvornår kvinder bliver våde i trussen. Kan
> man styre sig bare en anelse længere, så kan man få mange kvinder

Ligeberettigelse betyder at gadebander nu også rummer pigebander, og
selv blir jeg nok 22marts1315 i KbhvByretSal4 justitsmyrdet på en
falsk anmeldelse, for kvinder har magten og bliver troet.

"Alle virkelige kvinner føler seg skamfulle overfor vitenskapen. Den
irriterer dem som om den ville kikke dem under huden, - eller enda
verre! Under kjolen eller stasen. Nietzsche

"Mændene er gale! og vi har ret, når vi bedrager dem! De elsker
løgnen! Maurice Maeterlinckj

Fra : Jens Bruun

Dato : 21-01-06 16:50

> Ligeberettigelse betyder at gadebander nu også rummer pigebander, og
> selv blir jeg nok 22marts1315 i KbhvByretSal4 justitsmyrdet på en
> falsk anmeldelse, for kvinder har magten og bliver troet.

Ain't life a bitch?

--
-Jens B.

Fra : Bo Warming

Dato : 21-01-06 17:59

> Ain't life a bitch?

Egentlig er sagen en win-win situation for mig, for en 3000 kr bøde er
til at leve med, og hvis jeg kan kaste lys på kvindesagens indførsel
af omvendt bevisbyrde i alle sexisme-sager, så er det en god ting.

Jeg klynker ikke, men håber at få indsigt i disse tragiske sider af
vort justitsmord-samfund, som terroriserer mænd, der er knap så
selvtillidsstærke som jeg

Politiforhøret i min dagligstue, hvor betjentene stod og råbte "Du
lyver", var interessant - for at sætte trumf på og få mig til at
tilstå blotteri kikkede de ned i deres papirer og sagde "du er jo 6
gange dømt for racisme, så selvfølgelig har du chikaneret den sorte
pige"

Jeg har 3 domme for KULTUR-racisme og står nok fjernere fra
bioracismens aversion mod sort hud end gennemsnittet af danskere.
- mit Sædhjælpsfond baseredes på at man holder af børn pga miljø, ikke
arv
- jeg har i 4 år bekæmpet sult og sygdom i bl.a. Afrika
- jeg er etnisk gift

Jeg har 3 tiltalefrafald med stupide betjente tror at tiltale er
dom!!!

Nogle på usenet har ment, at jeg er så sær bl.a. Nietzsche-belæst, at
jeg MÅ have blufærdighedskrænket.tsk tsk

Engang gjaldt at "hellere 10 skyldige går fri, end een uskyldig
dømmes", men kvindesagen er en stor del af den magtfulde
godhedsindustri idag.

Fra : Paul

Dato : 21-01-06 18:25

Bo Warming skrev:

> Egentlig er sagen en win-win situation for mig, for en 3000 kr bøde er
> til at leve med

Interessant hobby du har der - livstidsmartyrium - ikke værst.

Jeg tænker på hvor langt jeg kan komme indenfor mine hobbies for 3000 kroner - og det er
faktisk temmelig langt.

Fra : Paul

Dato : 21-01-06 17:55

Bo Warming skrev:

> Ligeberettigelse betyder at gadebander nu også rummer pigebander, og
> selv blir jeg nok 22marts1315 i KbhvByretSal4 justitsmyrdet på en falsk
> anmeldelse, for kvinder har magten og bliver troet.

Whatever!

For det første, så mener jeg sandsynligheden for du bliver "justistsmyrdet" er væsentlig
højere end for alle andre - og det uanset hvad du gør, da du har gjort dig selv til en
opmærksomhedsmagnet. Du er en celebrity indenfor dit felt og må derfor regne med at høste
lidt bigevinster fra tid til anden. Jeg håber bare du selv synes der også kommer noget
godt ud af det du eventuelt søger med din adfærd.

For det andet, så ville det være rart om du muligvis kunne diske op med erfaringer udi
teknikker til at komme i trusserne på kvinder, hvor resultatet ikke er en politianmeldelse
for voldtægt. Det er da beklageligt at tanker omkring leg med dominans og underdanighed
for dit vedkommende fører til associationer om "justitsmord". Er disse associationer
erfaringsbetingede eller politisk betonede?

Fra : Bo Warming

Dato : 21-01-06 18:56

> [...]
> derfor regne med at høste lidt bigevinster fra tid til anden. Jeg
> håber bare du selv synes der også kommer noget godt ud af det du

Der bør være lighed for loven. JEg bør beskyttes lige så godt mod
justitsmord som du der ikke har opfindsomhed/nosser til at være
"opmærksomhedsmagnet"
Der er ingen celebrity-strategi i at nyde solbadning nøgen i egen
tilgroede have,hvor kun to fjerne naboer kan se ind, og de har på
forespørgsl meddelt mig, at de er ligeglade.
Det er det nærmeste jeg har været at blufærdighedskrænke nogen

> [...]
> dit vedkommende fører til associationer om "justitsmord". Er disse
> associationer erfaringsbetingede eller politisk betonede?

Hvor sandsynligt er det at en 59årig overvægtig erfaren akademiker som
jeg, skulle finde på at pludselig hive pikken ud til besigtigelse, til
en pige der er kommet for at besigtige en lejlighed?
Det er ikke smart forførelse - og når min kone er hjemme.

NB at tråden startede med at være om voldtægt, betyder ikke at
falsk-anmeldelsen jeg skiftede til at snakke om, går på andet end
blufærdighedskrænkelse
Læs hvad jeg skriver. Selvom du måske gerne så mig dømt for noget
rigtig vildt

Fra : Paul

Dato : 21-01-06 19:18

Bo Warming skrev:

> Der bør være lighed for loven. JEg bør beskyttes lige så godt mod
> justitsmord som du der ikke har opfindsomhed/nosser til at være
> "opmærksomhedsmagnet"

Tja, hvad opfindsomhed/nosser angår, så synes jeg du skal indrømme at du ikke ved hvem jeg
er og hvad jeg gør - andet end det du kan læse dig til her i gruppen.

Jeg tager iøvrigt dit ovenstående udsagn som en bekræftelse af at din selvopfattelse også
rummer begrebet "opmærksomhedsmagnet".

Fra : Bo Warming

Dato : 22-01-06 02:40

> [...]
>
> Jeg tager iøvrigt dit ovenstående udsagn som en bekræftelse af at
> din selvopfattelse også rummer begrebet "opmærksomhedsmagnet".

Ja, har jeg lagt skjul på det?

Nogle siger at man har ytringsfrihed hvis man "bare kan gå ned i en
mørk ubefærdet kælder og hænge sit læserbrev op på en opslagstavle".

Når man har noget på hjerte, som Spies, Glistrup og jeg, så er
opmærksomhed et redskab,ikke et mål i sig selv.Glistrup benægter at
have forfængelighed. Det gør jeg dog ikke

"Trykkefrihed er et begreb, der begrænser sig til dem, der ejer
trykkemaskinerne. A.J. Leibling
" Undertrykt vrede kan forgifte et forhold lige så sikkert som de
grusomste ord. Joyce Brothers

"Jeg er et menneske; og jeg anser intet menneskeligt for at være mig
fremmed. TerentsOG CICERO

Fra : sdsf

Dato : 21-01-06 19:21

Bo Warming skrev:

> Der bør være lighed for loven. JEg bør beskyttes lige så godt mod
> justitsmord som du der ikke har opfindsomhed/nosser til at være
> "opmærksomhedsmagnet"
Vi er nogen der har andet at bruge tid og penge til.

Jeg tror også politiet er godt trætte af al den unødvendige
ballade du laver som tidsfordriv.

Fra : Bo Warming

Dato : 22-01-06 01:50

"sdsf" <sdsf@her.der.dk> wrote in message

> Vi er nogen der har andet at bruge tid og penge til.

Bruger jeg andre penge end hvad internetopkoblingen koster? Ikke mig
bekendt.

> Jeg tror også politiet er godt trætte af al den unødvendige
> ballade du laver som tidsfordriv.

Ikke som tidsfordriv, men fordi demokrati tillader/kræver at man
bruger ytringsfriheden

Politi bør beskytte mod stenkast uanset om man har provokeret, når man
kun har provokeret med ord

" Det første menneskelige væsen, der kastede en fornærmelse i
stedet for en sten, var civilisationens grundlægger. Sigmund
Freud

Fra : sdsf

Dato : 22-01-06 08:33

Bo Warming skrev:
> "sdsf" <sdsf@her.der.dk> wrote in message

> Bruger jeg andre penge end hvad internetopkoblingen koster? Ikke mig
> bekendt.
Var det ikke en forventet bøde på 3000kr du skrev.

> Ikke som tidsfordriv, men fordi demokrati tillader/kræver at man bruger
> ytringsfriheden
>
> Politi bør beskytte mod stenkast uanset om man har provokeret, når man
> kun har provokeret med ord
Jeg skriver jo også bare at de sikkert er trætte af dig.

Fra : Bo Warming

Dato : 22-01-06 08:47

> Var det ikke en forventet bøde på 3000kr du skrev.

> Jeg skriver jo også bare at de sikkert er trætte af dig.

HVIS retssystemet er ejet af Islam, hvad jeg her ser 50% chance for,
så lyder bødeforlægget på præcis 3000 kr
Din vildledte aggresivitet får dig til at skrive jeg "bruger penge" på
sådant, men jeg ser falskanmeldelse som uforudsigeilg
arbejds-omkostning ved at være debatør, ikke planlagt omkostning.

Du skriver "tidsfordriv" hvilket man sføli kan kalde alt politisk
arbejde, ja alt hvad vi gør udover
vejrtrækning, det vand vi drikker og halvdelen af hvad vi spiser

Fra : Paul

Dato : 21-01-06 19:13

Bo Warming skrev:

> NB at tråden startede med at være om voldtægt, betyder ikke at
> falsk-anmeldelsen jeg skiftede til at snakke om, går på andet end
> blufærdighedskrænkelse

Netop... Du skiftede til at snakke om. Lige på kornet.

Måske du kunne skifte tilbage til teknikker i forbindelse med leg udi dominans og
submission uden det ender i anmeldelse af voldtægt?

> Læs hvad jeg skriver. Selvom du måske gerne så mig dømt for noget rigtig
> vildt

Jeg er totalt ligeglad med hvad du bliver idømt og hvorfor. Det er dit liv.

Fra : Ivar Madsen

Dato : 21-01-06 20:01

Bo Warming wrote:

> NB at tråden startede med at være om voldtægt,

Protest på fulde krafter.

Det er MIG der startede tråden, og det var om alt andet end voldtægt, det
var et forsøg på at komme til at forstå kvinder, som jeg oplever dem.

At der så er nogen der drejer tråden langt væk fra hvad den går ud på, ja,
det er jeg utilfres med, men jeg er også erfaren usenetter, så jeg ved godt
at sådan er det nu engang usenet virker, så derfor kommentere jeg det ikke
førjeg bliver provokeret til det, som nu.

Ivar Madsen

Fra : Tony

Dato : 18-01-06 17:10

> [...]
>>

> Det kan du ikke vide på forhånd.
>
> Jeg vil altså hellere gå glip af et knald, fordi jeg respekterer et nej,

Man skal lige huske, at et nej ikke altid betyder nej.
Som inkarneret skørtejæger,oplever jeg af og til at nogle piger godt kan
lide at køre et spil, inden de overgiver sig.
Det er selvfølgelig en balanceakt om hvor langt man skal gå i det ''spil''.
Jeg har da et par gange stoppet op, fordi nu syntes jeg det blev for meget
af det gode. Det skal ligge i baghovedet på e'n om hvor langt man selv vil
gå.
Om pigen så er blevet skuffet, eller hun at hun virkelig havde fortrudt ved
jeg ikke, for en pige indrømmer ikke, at man godt kunne ha' fortsat legen
noget længere, men man skal absolut ikke stoppe op fordi pigen stritter lidt
imod i starten.

Tony

Fra : Per Vadmand

Dato : 18-01-06 17:27

"Tony" <tonycarpediem@invalid> wrote in message

> Man skal lige huske, at et nej ikke altid betyder nej.

Det kan du roligt gå ud fra, at det gør. Der sidder mange i fængslerne, der
har narret sig selv med at tro andet.

Skulle der undtagelsesvis være tale om det, du kalder et "spil", vil det
have en udmærket opdragende virkning på den pågældende pige, nhvis hun
opdager, at ordentlige mænd ikke gider det spil.

Kunne vi ikke høre lidt fra kvinderne i gruppen om den sag?

Per V.

Fra : Tony

Dato : 19-01-06 00:20

> "Tony" <tonycarpediem@invalid> wrote in message

> Det kan du roligt gå ud fra, at det gør. Der sidder mange i fængslerne,
> der har narret sig selv med at tro andet.

Jamen, så er de jo øgså gået over stregen.- De har ikke kunne fornemme når
det var et spil eller alvor.

> Skulle der undtagelsesvis være tale om det, du kalder et "spil", vil det
> have en udmærket opdragende virkning på den pågældende pige, nhvis hun
> opdager, at ordentlige mænd ikke gider det spil.

Det har aldeles ikke noget at gøre med ordentlige mænd eller ej.-- Der
findes altså piger som tænder på at blive taget samtidig med at hun stritter
lidt imod.
Ikke fordi det tænder mig, men jeg kan da godt lege med indtil jeg kommer i
tvivl om det er leg eller alvor.
Det drejer sig om at opfatte signalerne fra pigen rigtigt.

> Kunne vi ikke høre lidt fra kvinderne i gruppen om den sag?

De gange jeg har stået af, og bagefter har siddet og snakket med pigen om
situationen, har jeg kun hørt at, ''hun heller ikke skulle ha' gået så
langt, men bare ikke havde lyst''.- Om det så er sandt, er der kun pigen der
ved. - Jeg tager ingen chancer, dertil er der rigeligt med villige piger som
elsker sex bare for det seksuelles skyld.
De er nu ikke mere anderledes end os mænd- heldigvis.

Tony

Tony

Fra : Bo Warming

Dato : 19-01-06 06:34

> "Per Vadmand" <perve@post.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Jamen, så er de jo øgså gået over stregen.- De har ikke kunne
> fornemme når det var et spil eller alvor.

Hvis ikke druk og deraf følgende overhøren af falske nej'er
- var danskerne så ikke uddøde?

> [...]
> kommer i tvivl om det er leg eller alvor.
> Det drejer sig om at opfatte signalerne fra pigen rigtigt.

Og da matriarkatet ændrer spillereglerne næsten ugentligt , har kun
extremt intuitive mænd en chance for at klare sig fri af falske
anklager

> [...]
> skyld.
> De er nu ikke mere anderledes end os mænd- heldigvis.

Fordi det herskende køn er ukritisk mht egne løftebrud, så mener mange
mænd at de kan efterligne den kortsynede uærlighed og tilsidesætte
empati og hæderlighed.

Jeg er et meget irriterende menneske fordi jeg sætter sandhedssøgning
højere end situationsfornemmelse. Jeg har aldrig overhørt et nej, men
ventet til consenting adult situation var på plads. Jeg har gode
erfaringer bl.a. et par langvarige famililiv med børn, ved på første
aften med den tiltrækkende kommende kæreste/kone at sige efter anden
men før tredie drink "Har du lyst at elske?"

Mænd der bliver nysgerrige om mine glistrupske
tilsyneladende-selvmodsigelser foreslår ofte at vi mødes igen, men når
de har sovet på det, så frygter de vist at nærmere snak kan betyde
bristede illusioner for dem - at jeg tager livsløgnen fra dem.
Jeg samler på aftalebrud, kan man sige - men at få indsigt i sandheden
bag masken er bedre end smalltalk og lipservice

" Hvis du er naturligt venlig, tiltrækker du en masse
mennesker, som du ikke bryder dig om. " -Willian Faulkner

AT BESTÅ KVINDERS IQ-TEST mht social intelligens har jeg forlængst
givet op overfor - jeg er kun til de kedsommeligt-ærlige japanere:

Fra : Trine Pedersen

Dato : 18-01-06 13:18

Jens Bruun wrote:
> "Per Vadmand" <perve@post.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Manden har sgu' da ret.

Han har bare mødt de rigtige kvinder - eller de forkerte om man vil. Mit
gæt er at han går efter de piger der ganske rigtigt ikke aner hvad de
vil. Han ville komme slemt til skade den dag han forsøgte sig med en
kvinde der har helt tjek på sig selv ...

--
Mvh Trine P.

Fra : Trine Pedersen

Dato : 18-01-06 13:17

Ulrich Valera wrote:

> [...]
> sådan.
> Og piger, der ellers ikke ville noget, vil pludselig en hel masse!

Heh, min erfaring siger mig at den slags mænd kun holder kort kort tid
her hos mig ;) Jeg har ret godt styr på mig selv og hvad jeg har lyst
til/vil ... Men vi to har naturligvis heller ikke mødt hinanden...

--
Mvh Trine P.

Fra : Ulrich Valera

Dato : 18-01-06 20:20

"Trine Pedersen" <snoeffe@hotmail.com> wrote in message

> Heh, min erfaring siger mig at den slags mænd kun holder kort kort tid
> her hos mig ;) Jeg har ret godt styr på mig selv og hvad jeg har lyst
> til/vil ... Men vi to har naturligvis heller ikke mødt hinanden...

Det ville nok være godt for dig at møde en rigtig mand for en gangs
skyld -
Så kunne du selv se hvor.... hmmm... godt styr du lige som andre kvinder
ikke har på dig selv

Herlig hilsen
Ulrich

Fra : Trine Pedersen

Dato : 18-01-06 21:16

Ulrich Valera wrote:

> Det ville nok være godt for dig at møde en rigtig mand for en gangs
> skyld -
> Så kunne du selv se hvor.... hmmm... godt styr du lige som andre kvinder
> ikke har på dig selv

Pointen var at _du_ ville ha godt af at møde en rigtig kvinde. Men det
kan vi jo så mudderkaste om i evigheder - for uanset hvad jeg så end
skriver vil du alligevel ikke tro på at jeg har en rigtig mand herhjemme....

--
Mvh Trine P.

Fra : Per Vadmand

Dato : 18-01-06 23:09

> Det ville nok være godt for dig at møde en rigtig mand for en gangs
> skyld -
> Så kunne du selv se hvor.... hmmm... godt styr du lige som andre kvinder
> ikke har på dig selv

Hun skal vel vente til du kommer ud, ikke?

For medmindre du har det hele i munden (tastaturet) går jeg da ud fra, at
hvis du praktiserer den holdning, er du for længst - velfortjent - blevet
buret inde.

Per V.

Fra : Jens Bruun

Dato : 18-01-06 23:12

> For medmindre du har det hele i munden (tastaturet) går jeg da ud
> fra, at hvis du praktiserer den holdning, er du for længst -
> velfortjent - blevet buret inde.

Din naivitet er nogen gange himmelråbende.

--
-Jens B.

Fra : Ulrich Valera

Dato : 18-01-06 23:57

"Per Vadmand" <perve@post.tele.dk> wrote in message

> [...]
>
> For medmindre du har det hele i munden (tastaturet) går jeg da ud fra,
> at hvis du praktiserer den holdning, er du for længst - velfortjent -

De fleste mænd i dag er blevet så skvattede af, at blive opdraget hos
deres enlige mødre og bløde mandepædagoger, at kvinderne ikke gider at
samle på dem ............

De få, som kvinderne tænder vildt på, er der jo så ingen grund til at
bure inde -

Ulrich
Vildmand

Fra : Per Vadmand

Dato : 19-01-06 10:04

> [...]
> samle på dem ............
>
> De få, som kvinderne tænder vildt på, er der jo så ingen grund til at bure

Det værste er egentlg, at du selv tror på det.

Per V.

Fra : Blinkhinde

Dato : 18-01-06 10:57

Ivar Madsen skrev:

> [...]
> så, "ja, du ville jo ikke have mig, så jeg måtte finde en anden" men jeg
> tror helt bestemt at hun vidste hvad jeg følte for hende.

Altså enten har hun ikke vidst det eller også siger hun bare det der
"du ville jo ikke have mig" for sjov.

> Jeg ved ikke om du (eller andre af gruppens deltager) nogensinde har oplevet
> den ægte kærlighed?

"ægte" kærlighed? Hvad er "ægte" kærlighed? Nogen følelser kan vel
ikke være mere ægte end andre, eller hvad?
Jeg tror, at man kan være forelsket på mange forskellige måder og
nogen gange kan det føles stærkere end andre gange, men om det dermed
er mere ægte... det tror jeg nu ikke.
Min egen erfaring er, at jo mere voldsomt jeg har været forelsket, jo
tåbeligere har forelskelsen været.
Den mand jeg valgte at gifte mig med er jeg forelsket i på en meget
"stille" måde. Tilgengæld har jeg været forelsket i ham i over 10
år. - Han er mere sådan en jeg ikke kan lade være med at være
småforelsket i altid.

> [...]
> noget man faktisk kan opleve. Jeg har aldrig før mødt en pige der kan have

Jeg har også oplevet kærlighed/begær ved første blik. Men det er
noget underligt noget... - Jeg har tænkt meget over, om jeg selv
først definerer det som "kærlighed ved første blik", hvis jeg ikke
umiddelbart kan finde nogen rationel grund til at følelsen opstår.
Jeg mener, hvis jeg ser en lækker fyr og bliver tiltrukket af ham, så
spørger jeg ikke mig selv hvorfor, for det er jo indlysende, - han er
lækker (og så kalder jeg det ikke kærlighed/begær ved første
blik).
Men hvis jeg møder en fyr, der måske ikke er vildt flot, men bare har
"det". Altså en fyr jeg ikke umiddelbart kan forklare, hvorfor jeg
bliver tiltrukket af, så kunne jeg fristes til at kalde det kærlighed
ved første blik.

> [...]
> på at komme på arbejde i morgen, og se hvordan hun så er overfor mig,,,

Nu er alle piger ikke ens, men noget der virkelig tænder mig af, er
mænd der "spiller spil" - Altså mænd der forsøger at spille
følelsesmæssige spil med en, for at få en til at gøre og sige noget
bestemt. - Så lad være med at gøre og sige ting, fordi du håber, at
hun så gør og siger noget. Hvis du ikke vil tale med hende, ja, så
lad være. Men det lyder jo ikke sådan. Det lyder som om du faktisk
meget gerne vil tale med hende. Vær dog en mand i stedet for og stå
ved, hvad du føler.

Fra : Trine Pedersen

Dato : 18-01-06 13:15

Blinkhinde wrote:

> [...]
> "stille" måde. Tilgengæld har jeg været forelsket i ham i over 10
> år. - Han er mere sådan en jeg ikke kan lade være med at være

Men "kærlighed" er ikke det samme som "forelskelse"?! Eller - det er det
ikke i min verden. Det er også min erfaring at jo mere forelsket man er
- jo hurtigere køler det af og man ender op med en oplevelse af at man
har kvajet sig noget så eftertrykkeligt. ;)

> [...]
> "det". Altså en fyr jeg ikke umiddelbart kan forklare, hvorfor jeg
> bliver tiltrukket af, så kunne jeg fristes til at kalde det kærlighed

Er det ikke nærmere forelskelse ved første blik?

> [...]
> lad være. Men det lyder jo ikke sådan. Det lyder som om du faktisk
> meget gerne vil tale med hende. Vær dog en mand i stedet for og stå

Problemet er lidt at kvinder heller ikke kan læse tanker - og at en del
kvinder faktisk er nogenlunde lisså dumme til at forstå små hints som en
større del af den mandlige befolkning....

--
Mvh Trine P.

Fra : Ivar Madsen

Dato : 18-01-06 19:08

Blinkhinde wrote:

> [...]
> følelsesmæssige spil med en, for at få en til at gøre og sige noget
> bestemt. - Så lad være med at gøre og sige ting, fordi du håber, at

Det gør jeg heller ikke, sådan er jeg ikke.

> Hvis du ikke vil tale med hende, ja, så
> lad være. Men det lyder jo ikke sådan. Det lyder som om du faktisk
> meget gerne vil tale med hende.

Jeg følte mig overbevist om at hun var interseret i mig, derfor blev jeg ved
med at forsøge at komme i kontakt med hende, men jeg har nu opgivet, jeg
tror ikke længer på at hun er interseret i mig, og vil lade hende være i
fred. Hvis hun aligevel er interseret i mig, så må hun komme til mig, hvis
ikke hun er interseret i mig, ja, så bliver jeg ikke længer såret, at at
føle mig afvist.

> Vær dog en mand i stedet for og stå
> ved, hvad du føler.

Det har jeg også gjort, men man må jo opgive på et tidspunkt, selvom det
ærger mig, for jeg elsker hende virkelig,,,

Som du selv skriver andet sted i tråden, hvis nu det var som jeg forsøgte at
komme i kanen med hende, så skulle jeg respektere en afvisning. Forskællen
er den samme.

Ivar Madsen

Fra : Blinkhinde

Dato : 18-01-06 15:55

Trine Pedersen skrev:

> [...]
> har kvajet sig noget så eftertrykkeligt. ;)

> Er det ikke nærmere forelskelse ved første blik?

Nej, det kan vel ikke kaldes forelskelse. Egentlig kan det heller ikke
kaldes kærlighed. Det er vel nærmere en interesse ud over det
sædvanlige og ofte med en seksuel karakter.

> Problemet er lidt at kvinder heller ikke kan læse tanker - og at en del
> kvinder faktisk er nogenlunde lisså dumme til at forstå små hints som en
> større del af den mandlige befolkning....

Ja, men selvom man nu skulle opfatte hintet, så kan det være vældig
irriterende at skulle "hintes" med. Især på den måde, som Ivar
beskriver. Jeg var engang vældig forelsket i en fyr. Han virkede
stærk og selvsikker, men da det gik op for ham, at jeg var vild med
ham og vi begyndte at kæreste lidt, så blev han simpelthen så
selvudslettende. Alt hvad jeg gjorde så han som et tegn på, at jeg
nok ikke var vild med ham mere og i stedet for at spørge mig, så jeg
kunne svare ham og vi kunne tale om det lavede han sådan en masse
"hints" og "spil" som jeg skulle spille. - Det gider jeg simpelthen
ikke. - Og jeg synes også, at det er en "kvinde"-ting og derfor ganske
usexet hos en mand. Hmm ja behøver jeg at sige, at forholdet endte
der?

Fra : Trine Pedersen

Dato : 18-01-06 18:52

Blinkhinde wrote:

> Nej, det kan vel ikke kaldes forelskelse. Egentlig kan det heller ikke
> kaldes kærlighed. Det er vel nærmere en interesse ud over det
> sædvanlige og ofte med en seksuel karakter.

Nu er forelskelse en kemisk reaktion i hjernen - derfor kan jeg bedre se
forelskelse ved første blik for mig end kærlighed ved ... Og netop fordi
forelskelse er en kemisk reaktion kunne jeg godt forestille mig at en
anden persons duft fx ville kunne få forelskelsen til at springe ud i
lys lue.

> [...]
> ikke. - Og jeg synes også, at det er en "kvinde"-ting og derfor ganske
> usexet hos en mand. Hmm ja behøver jeg at sige, at forholdet endte

Præcis - der er også en del kvinder der som du (Og jeg!) hader den slags
kvindelege fordi det gør mænd til småtøser i stedet for at de optræder
som det de er - nemlig mænd! (Min sidste erfaring med ovenstående er at
jeg blir mere og mere maskulin når jeg er sammen med sådan en fyr - godt
jeg ikke har prøvet det ret ofte - eller i ret lang tid af gangen! ;) )

--
Mvh Trine P.

Fra : Ivar Madsen

Dato : 18-01-06 19:18

Trine Pedersen wrote:

> [...]
> forelskelse er en kemisk reaktion kunne jeg godt forestille mig at en
> anden persons duft fx ville kunne få forelskelsen til at springe ud i

OK, jeg ændre mit oprentlige udsagn fra "kærlighed" til "forelskelse"

Jeg kunne sige

Mit øje, begæres af hendes smukke yder,
Mit hjerte, begræres af hendes smukke indre,
Mit indre sind, begæres af hendes feroner.

Ivar Madsen

Fra : Blinkhinde

Dato : 18-01-06 17:21

Jens Bruun skrev:

> [...]
> kaldes for "voldtægt". Hvis kvinder forsøger at imødegå dén påstand, kan du

Uh, her lægger du vist op til hed debat Jens!
Der er sørme forskel på en voldtægtsfantasi og en voldtægt i
virkeligheden.
Jeg tænder voldsomt på dominans og det er rigtig dejligt, når min
mand tager mig "mod min vilje". - Men jeg bryder mig ikke om at blive
voldtaget i "virkeligheden" af mænd jeg ikke selv har "valgt" og som
jeg ikke har "givet lov".

- Og hvor er det bare et for nemt argument at sige, at: "Hvis kvinder
forsøger at imødegå dén påstand, kan du roligt gå ud fra, at de
lyver" - det svarer til, at jeg siger, at alle mænd elsker at blive
kneppet i røven og hvis de forsøger at imødegå den påstand, så er
det, fordi de lyver. Jeg tror ikke, at hverken mænd eller kvinder kan
generaliseres på denne måde.
Selvfølgelig er der kvinder der vil "tages" evt. "voldtages", men at
generalisere det til alle, det er nok at gå for vidt.

Fra : Jens Bruun

Dato : 18-01-06 17:38

"Blinkhinde" <blinkhinde@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Der er sørme forskel på en voldtægtsfantasi og en voldtægt i
> virkeligheden.

Derfor skrev jeg også "uden sammenligning i øvrigt".

> [...]
> kneppet i røven og hvis de forsøger at imødegå den påstand, så er
> det, fordi de lyver. Jeg tror ikke, at hverken mænd eller kvinder kan

Har jeg ret i min påstand?

> Selvfølgelig er der kvinder der vil "tages" evt. "voldtages", men at
> generalisere det til alle, det er nok at gå for vidt.

Muligvis. Har du nogen sinde mødt en kvinde, der ikke tændte på tanken om at
blive taget mod sin vilje? Jeg har ikke.

--
-Jens B.
http://www.fotolog.dk - My photo diary (Last updated 11/19/05)

Fra : Trine Pedersen

Dato : 18-01-06 19:02

Jens Bruun wrote:

> Derfor skrev jeg også "uden sammenligning i øvrigt".

Du skriver derefter: "Kvindernes favoritfantasi er den, hvor de blive
taget mod deres vilje. Altså "misbrugt" seksuelt. Det, er i
normalsproget kaldes for "voldtægt". Hvis kvinder forsøger at imødegå
dén påstand, kan du roligt gå ud fra, de lyver."

Hvis du ikke her skriver at alle kvinder har en fantasi om ovenstående.
Du generaliserer voldsomt - og eliminerer meget elegant virkningen af
dit "uden sammenligning i øvrigt" - hvorefter du fremstår som en type
der i øvrigt er ret ligeglad med kvinder og deres lyster.

> Har jeg ret i min påstand?

Nej.

> Muligvis. Har du nogen sinde mødt en kvinde, der ikke tændte på tanken om at
> blive taget mod sin vilje? Jeg har ikke.

Det har du næste nu - mig - jeg har ikke de fantasier. Det kan såmen
godt være at det er en almindelig fantasi - men jeg er nu engang ikke
som de andre.

--
Mvh Trine P.

Fra : Per Vadmand

Dato : 18-01-06 23:07

> Muligvis. Har du nogen sinde mødt en kvinde, der ikke tændte på tanken om
> at
> blive taget mod sin vilje? Jeg har ikke.

Det siger måske noget om din omgangskreds, men ikke om kvinder i al
almindelighed. Jeg har fx aldrig mødt nogen, der gjorde det.

Per V.

Fra : Jens Bruun

Dato : 18-01-06 23:11

> Det siger måske noget om din omgangskreds, men ikke om kvinder i al
> almindelighed. Jeg har fx aldrig mødt nogen, der gjorde det.

Forstås. Du tager jo altid et nej for et nej. Vi andre, der muligvis har
lidt bredere erfaringsgrundlag, sidder selvfølgelig alle i fængel efter
voldtægtsdomme, ikke?

--
-Jens B.

Fra : Per Vadmand

Dato : 18-01-06 23:58

> Forstås. Du tager jo altid et nej for et nej. Vi andre, der muligvis har
> lidt bredere erfaringsgrundlag, sidder selvfølgelig alle i fængel efter
> voldtægtsdomme, ikke?

Eller også har I det hele i kæften.

Per V.

Fra : Jens Bruun

Dato : 19-01-06 00:08

> Eller også har I det hele i kæften.

Ja. Sådan kan man jo stoppe enhver diskussion.

--
-Jens B.

Fra : Trine Pedersen

Dato : 19-01-06 09:03

Jens Bruun wrote:

> Ja. Sådan kan man jo stoppe enhver diskussion.

Nu er det jo ikke ligefrem fordi du diskuterer Jens - du KONSTATERER at
sådan er det altså bare! Og det ser ikke ud til at du er meget for at
tage andres argumenter i betragtning.... Trist - det får vi ikke en
seriøs gruppe af.

--
Mvh Trine P.

Fra : Blinkhinde

Dato : 18-01-06 17:53

Jens Bruun skrev:

> "Blinkhinde" <blinkhinde@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Derfor skrev jeg også "uden sammenligning i øvrigt".

Jamen så kan jeg ikke forstå, at du bringer det på bane i denne
sammenhæng. Disse to ting har jo intet med hinanden at gøre...

> Har jeg ret i min påstand?

Det ved jeg ikke, jeg kan kun tale for mig selv.
Jeg tænder på tanken om at blive taget "mod min vilje", men det er
vigtigt at huske på, at fantasien jo er min. Jeg kan indsætte den
eller de fyre der passer mig og de har det udseende der passer mig. De
gør det ved mig der passer mig og jeg kan på rekordtid lave det om.
Bagefter kan jeg opløse dem og hele situationen i den blå luft. - Det
har på ingen måde sammenhæng med, hvad der sker ved en virkelig
voldtægt.

> Muligvis. Har du nogen sinde mødt en kvinde, der ikke tændte på tanken om at
> blive taget mod sin vilje? Jeg har ikke.

Jeg har mødt en del, men som du selv siger, ved man jo ikke om det er
sandt. Jeg synes dog ikke, at det, at du ikke har mødt nogen kan være
argument for, at sådan er alle kvinder.

Fra : Blinkhinde

Dato : 18-01-06 19:10

Trine Pedersen skrev:

> [...]
> forelskelse er en kemisk reaktion kunne jeg godt forestille mig at en
> anden persons duft fx ville kunne få forelskelsen til at springe ud i

Alle følelser må vel betragtes som kemiske reaktioner i hjernen.
Alt fra smerte, henover bevægelse og til følelser er jo blot
aktionspotentialer.
Kærlighed - forelskelse - begær - interesse.... - det er jo blot ord
som vi har en nogenlunde vedtagen definition af.

Men det er sikkert rigtig, at duftstoffer har en betydning, hvadenten
vi snakker om det ene eller det andet ord.

I det hele taget er det svært at sige, præcis hvorfor, man falder for
nogen eller noget. Man kan jo også falde pladask for et stykke tøj,
et hus, et dyr eller noget andet. På en eller anden måde må det
være fordi det giver genklang inde i en. Minder en om noget i en selv.
- Jeg ved det ikke. - Det er blot tanker.

Jeg har også prøvet pludselig at falde for en fyr efter at have
været sammen med ham et par timer. - Og hvor han sjovt nok også faldt
for mig. Altså vi havde været sammen et par timer og jeg havde ikke
følt andet, end at han var et spændende menneske og så pludselig
midt i noget arbejde vi var igang med, vender han sig om og kigger på
mig og "pling", der var det bare... - Mærkeligt!

> [...]
> jeg blir mere og mere maskulin når jeg er sammen med sådan en fyr - godt
> jeg ikke har prøvet det ret ofte - eller i ret lang tid af gangen! ;) )

(-: Ja, jeg har også afsluttet sådan noget temmelig hurtigt. Det
holder bare ikke!

Fra : Blinkhinde

Dato : 18-01-06 22:42

Ivar Madsen skrev:

> Det gør jeg heller ikke, sådan er jeg ikke.

ok. så havde jeg bare misforstået det, du havde sagt til din kollega.
Det havde jeg forstået at du sagde, fordi du faktisk håbede, at hun
hørte det og så reagerede med: "Jeg er da ikke ligeglad med dig...
bla. bla. bla."

> [...]
> tror ikke længer på at hun er interseret i mig, og vil lade hende være i
> fred. Hvis hun aligevel er interseret i mig, så må hun komme til mig,

Det lyder fornuftigt nok.

> hvis
> ikke hun er interseret i mig, ja, så bliver jeg ikke længer såret, at at
> føle mig afvist.

Det gør du måske alligevel. Man kan jo også blive såret af
manglende interesse, men lad nu det ligge.

> Det har jeg også gjort, men man må jo opgive på et tidspunkt, selvom det
> ærger mig, for jeg elsker hende virkelig,,,

Hmm ja, det må man vel... Det er bare ikke altid at det er så let.
Nogle gange bliver det ved med at flagre rundt inde i hovedet på en i
månedsvis.
Jeg håber for dig, at du finder ud af det. Enten at hun virkelig var
vild med dig eller at du forelsker dig i en anden og glemmer hende.

[...]

Fra : Ivar Madsen

Dato : 18-01-06 22:50

Blinkhinde wrote:

> [...]
> Det havde jeg forstået at du sagde, fordi du faktisk håbede, at hun
> hørte det og så reagerede med: "Jeg er da ikke ligeglad med dig...

Jeg kan godt se at det kunne misforstås på den måde.

Ivar Madsen

Fra : Blinkhinde

Dato : 19-01-06 12:27

Ulrich Valera skrev:

> [...]
>
> De fleste mænd i dag er blevet så skvattede af, at blive opdraget hos
> deres enlige mødre og bløde mandepædagoger, at kvinderne ikke gider at

Det er et underligt argument, som jeg synes at høre ofte...
Det er som om nogle har en forestiling om, at før institionstiden var
børn mere sammen med mænd end de er i dag. - Det tror jeg ikke. Jeg
tror, at vi skal meget, meget langt tilbage i tiden, før mænd
egentlig var en del af børneopdragelsen. Før institutionstiden var
kvinderne hjemme (dem der havde råd, altså - ellers var børnene bare
alene og blev passet af søskende) og mændende gik på arbejde. Når
far kom hjem fra arbejde (hvilket var ret sent) var han træt og deltog
ikke i sengelægning m.m.
Jeg tror ikke, at børn så mere til deres far eller havde flere
mandlige forbilleder i gamle dage, - tvært imod.

At samfundet så i dag er blevet et informationssamfund, hvori kvinder
på mange måder har nogle fordele, det er så en anden sag. Men det er
ikke kvinderne der har "skabt" det.

> De få, som kvinderne tænder vildt på, er der jo så ingen grund til at
> bure inde -

Jeg synes, at der findes rigtig mange stærke mænd (og gudskelov,
ellers var der jo ingen jeg kunne falde for). - Og her tænker jeg ikke
kun på fysisk styrke. På fx universitetet har jeg mødt rigtig mange
meget intelligente og selvsikre mænd. Mænd der ved, hvem de er og
hvad de kan. Mænd der virkelig kan overraske mig mht. viden.
Det samme kan gøre sig gældende, hvis jeg fx er sammen med min mand
og hans venner og de ligger og roder med motorcykler. De ved bare ALT
om disse her maskiner og de brænder for det.
Der ligger en styrke i, når mænd ved noget og går op i noget
"mandigt". Noget, der får mig til at stå ved siden af og slet ikke
tør at spørge til noget som helst, fordi jeg ved, at mit spørgsmål
vil være så "uvidende", at de blot må smile. - Og så er det i og
for sig ligegyldigt om det er om universet, om motorcykler eller om
noget helt tredje.

Faktisk har jeg kun mødt ganske få skvattede mænd i mit liv, men det
er måske fordi jeg skræmmer de skvattede væk. Jeg ved det ikke.

Så kort og godt; jeg tror ikke, at mænd er blevet mere skvattede, end
de var før i tiden og jeg synes heller ikke, at der findes så
forbandet mange skvattede mænd.