Vdr Larm i gruppen : alias: jens /pille bo~
Fra : Bo M Mogensen

Dato : 16-01-06 10:39

jens har igenem længer tid hærget nærværnde gruppe - man kunne så sige
fred være med det hvis han ville holde sig til et Alias som Ejwind gør
og en email adresse - så man kunne holde ham i sit kill filter men det
gør han altså ikke.

Måden at håndtere en sådan mand på er ved at klage til hans udbyder
også få lukket hans konto i håb om at han vil ligge en strategi for
fremtiden om et mere besindigt usnet liv

og hvordan klager man så

først så læser man :

http://www.news.astraweb.com/aup.html
"
What is FLOODING? it is the act of filling a group(s),
with unwanted posts that are on, or off topic, pushing your point,
freedom of speech is important, but not to the point of damaging
any person, and or group to prove your point of view. If your posting
access is disabled, it will remain so indefinitely. No refunds will
be issued for this reason. No customer shall participate in pyramid
schemes"

så er det jo ikke nogen kunde vilkår som jens har valgt at ære
og hvad kan vi andre skribenter så gøre ved det ?

jow man skriver ind astraweb på de her 2 adresser :
newshelp@astraweb.com
abuse@astraweb.com

så ligger man de senste 2 messge id ved fra jens ( så udbydereen kan
se hvad man henviser til og identificere manden) - ja man kan også
ligge flere ved jeg vil sige jo flere jo bedre - men nu tager jeg så
bare 2 for en go ordens skyld de 2 senste postninger :

af de 2 indlæg der kan vi lære at jens :
1.) flooter grupperne
2.) at hans post er unwanted / i strid med fundats ( indrømet astra
vil skide på en dansk fundtas men non the less )
3.) off topick ( på nær i dsm )

de forhold skal man så lige redegøre for på engelsk også sende dem til
de 2 overstående adresser - også ja med tiden bliver han lukket også
åbner han en anden også bliver den lukket - så man kan spørge sig selv
havd det gavner - ja i det store hele så kan man sige i fremtiden så
gør det næmmer at få ham lukket ( med mindre han ændre adfærd )
ved at henvise til at den og den udbyder har smidt ham af.

ind til vider så kan han ikke bruge nogen Dansk usnet service
der er en anden komicel udbyder der har smidt ham af så ..

fut : dk.admin.netmisbrug

for dem der ikke lige ved det vil sige at svar havner i den gruppe og
en opfølgende debat kan føres der.

Her kan man også få info om hvordan man lokalisere en messg id hvis
man ikke ved det !!!
--
MvH
Bo M Mogensen

Well well well John Lennon ca 1970

Fra : Jens Bruun

Dato : 16-01-06 16:37

"Bo M Mogensen" <chokmah@spamcop.net> skrev i en meddelelse

> [...]
> også få lukket hans konto i håb om at han vil ligge en strategi for
> fremtiden om et mere besindigt usnet liv

NU MÅ DU KRAFEDDEME STOPPE, DIN STORE NARKOMANNAR

Du har tyraniseret en række nyhedsgrupper i hele efteråret, hvor du fra en
anynom usenet-konto på ækel vis har udgivet dig for en anden. Du er altså
ikke bare en lort - du er en lort af en bangebuks, der ikke tør stå ved dine
egne svinestreger. Hvis det havde været mig, du havde udsat for det, havde
jeg stået på din Vesterbro-hjemadresse inden for fem minutter - og så havde
nok så mange piller, ulovligt udskrevet af din lægefar, ikke kunne hjælpe
dig til at blive smertefri i de første mange måneder!

Derudover er du kendt for at skide højt og flot på al form for netikette,
når det stikker dig. Du har af én eller anden grund opnået en status, der
gør, at mange garvede ignorerer dig eller endda finder dit bræk
underholdende. JEG GØR IKKE!

DU ER FANDEN GALEMIG DEN SIDSTE, DER SKAL OPFORDRE ANDRE TIL AT KLAGE OVER
NOGET SOM HELST.

--
-Jens B.

Fra : Ulvir

Dato : 16-01-06 18:21

Jens Bruun wrote:

> NU MÅ DU KRAFEDDEME STOPPE, DIN STORE NARKOMANNAR

PLONK

Fra : Jens Bruun

Dato : 16-01-06 18:39

"Ulvir" <augustus@mail.dk> skrev i en meddelelse

> PLONK

VAR DET OGSÅ GODT FOR DIG?

--
-Jens B.

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 16-01-06 18:53

On Mon, 16 Jan 2006 18:20:33 +0100, "Ulvir" <augustus@mail.dk> wrote:

>PLONK

Det er sgu da usnet rengøring 2 x jens i et hug :)

jeg har selv haft glæde af den samme fremgangs måde - men det er jo
ikke nemt når lille *** jens*** bliver ved med at skifte alias - hvor
man må gi Ejwind -Bo Warming -& Jens Bruun ... at de pænt holder sig
til samme navn og email adresse.

Fra : Ejvind Kruse

Dato : 17-01-06 10:02

"Bo M Mogensen" <chokmah@spamcop.net> wrote in message

> [...]
> ikke nemt når lille *** jens*** bliver ved med at skifte alias - hvor
> man må gi Ejwind -Bo Warming -& Jens Bruun ... at de pænt holder sig

Æhh, Bo, du har vist kigget for dybt i pilleglasset.

Fra : Ejvind Kruse

Dato : 17-01-06 09:59

"Jens Bruun" <bruun_jens@hotmail.com> wrote:

> [...]
> underholdende. JEG GØR IKKE!
>
> DU ER FANDEN GALEMIG DEN SIDSTE, DER SKAL OPFORDRE
> ANDRE TIL AT KLAGE OVER NOGET SOM HELST.

Helt enig.

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 19-01-06 09:35

[Jens Bruun | Mon, 16 Jan 2006 16:36:54 +0100]

>DU ER FANDEN GALEMIG DEN SIDSTE, DER SKAL OPFORDRE ANDRE TIL AT KLAGE OVER
>NOGET SOM HELST.

Hørt!

Bo - du har svinet denne nyhedsgruppe til i årevis, men folk har valg at
tage dig fra den "gode" side eller ignoreret dig...

René
www.rene.hjorth.com

Fra : KsK

Dato : 29-01-06 23:10

> "Bo M Mogensen" <chokmah@spamcop.net> skrev i en meddelelse

CUT
> DU ER FANDEN GALEMIG DEN SIDSTE, DER SKAL OPFORDRE ANDRE TIL AT KLAGE OVER
> NOGET SOM HELST.
>
> --
> -Jens B.

nå det er ikke kun i foto.dk ham JENS B er et fjols !!!

KsK

Fra : PilleBo lugter af lo~

Dato : 16-01-06 18:05

Bo M Mogensen wrote:
> [...]
> en opfølgende debat kan føres der.
>
> Her kan man også få info om hvordan man lokalisere en messg id hvis

kom nu i gang pillebo der lugter, tør du ikke selv.

Fra : Bo Warming

Dato : 16-01-06 20:06

"PilleBo lugter af lort." <chokmah@> wrote in message
> [...]

N år bortses fra kommerciel spam, er det umuligt at "hærge en gruppe".
Folk har det fulde ansvar for hvad de vælger at åbne.
Vi har alle vor småfejl og har brug for andres tilgivelse. Hvis nogen
leger bedst ved at tage maske på og skifte dæknavn, så går det nok.
De straffer ikke os, men sig selv, i hovedsagen.

Overgås drukkenbold-utroværdighed af pillespiseres?

" What is dangerous about the tranquilizers is whatever peace
of mind they bring is a packaged peace of mind. Where you buy a pill
and buy peace with it, you get conditioned to cheap solutions instead
of deep ones. Max Lerner

Når jeg tager en hovedpine pille, ved jeg, at nu løser jeg et
psykologisk problem med en overfladisk symptom-behandling (hvis ikke
årsagen er tømmermænd, men også brug af rusmidler kan være en
falliterklæring).

Hvis man tror på lægekunst og ikke på sig selv, er man befængt med
indre splittelse og bør anerkende og bearbejde dette handicap - især
vedr fortrængninger og andre sjælelige problemer.

Måske al sindsyge skyldes selvbedrag, og vi bliver utroværdige overfor
andre, jo mere vi lever på en livsløgn, på luftkasteller, på dagdrøm,
på virkelighedsflugt. Den hallucinerende skitzo er vel egentlig kun
værre, hvis hans "små blå mænd" kommanderer ham til at myrde.

At have overstået en krise via elektrochok, spændetrøjer, psykofarmaka
kan nok sammenlignes med brug af smertestillende midler - men det er
ofte mere centrale ting i psyken, som man flygter fra ved at give sin
personlighed "krykker" og være "som kalkede grave" - en facade stivet
af med kunstige molekyler, hvis vandring og effekt intet menneske
forstår til bunds, jvf det indledende og afslørende Lærebogs-CITAT
nedenfor:

"Medicinsk behandling i psykiatrien er ikke rettet mod årsager, men
mod symptomer. Det betyder , at der ikke findes lægemidler, der kan
helbrede skitzofreni, depression eller angst. Lægemidlerne må aldrig
blive en erstatning for psykosociale tiltag. Medikamenter kan hjælpe
patienten til at indse betydningen af disse tiltag." J Engelstad Snoek
og K Engedal "PSYKIATRI-LÆREBOG" Oslo, 2001

..

" You know, Tolstoy, like myself, wasn't taken in by
superstitions like science and medicine. George
Bernard Shaw

" Mange kokke forsalte suppen, og mange læger fører snart til
graven. Danske Ordsprog

" For hver sygdom, lægerne helbreder med medicin, fremkalder de
ti hos raske mennesker ved at indpode dem med den virus, som er tusind
gange mere farlig end nogen mikrobe: ideen at man er syg Marcel
Proust

" Menneskehedens værste sygdomme er opstået udfra kampen mod
sygdomme. Nietzsche

" The science of Psychiatry is now where the science of
Medicine was before germs were discovered
Malcolm Rogers

"Patience is the best medicine. John Florio

" At ligge stille og tænke lidet, er den billigste medicin for
sjælens sygdomme. Nietzsche

" Civilisation er den uafladelige formering af unødvendige
nødvendigheder. Mark Twain

" Det er ikke antallet af nervøse lidelser og patienter, der er
vokset, men antallet af læger, som er i stand til at studere
sygdommme. Anton Tjekhov

" Lægens job er: Altid trøste, - ofte lindre - sjældent
helbrede. Hippokrates, lægekunstens far

- Læger er ikke en stand, det er en sammensværgelse.
Voltaire

" Læger foreskriver medicin, som de kun ved lidt om, for at
forebygge sygdomme, som de ved endnu mindre om hos mennesker, de ved
intet om. Voltaire

" Medicinens kunst består i at more og opmuntre patienten, mens
naturen helbreder sygdommen Francois de Voltaire

" Hvis jeg ikke åd stesolider, ville jeg være narkoman.
Graffiti

" We have not lost faith, but we have transferred it from God
to the medical profession George Bernard Shaw