Nå, drenge, hvad kan I lide af legetøj?
Fra : JcLind

Dato : 31-12-05 12:58

Hej drenge.

Hvad kan I lide af legetøj eller beklædning, når I "hygger" om jer selv?
Dildo, Buttplug, Beads eller måske en kunstig kusse?

Det er normalt accepteret af en kvinde bruger dildo m.m. under onani,
men hvad med mænd.

Hvad bruger I af legetøj?

Hvad bruger I af beklædning?

Og hvad "må" mænd egentligt bruge?

VH jakob

Fra : Anders And

Dato : 01-01-06 01:19

Jakob skrev bl.a.:

> Hvad kan I lide af legetøj eller beklædning, når I "hygger" om jer selv?

Hjemmelavede dukker synes klart den optimale løsning (på problemet).

1) Pastelfarvet tøj fra H&M, fordi sommer-kollektionerne altid holder
2) Lyserøde bomuldstrusser fra Bilka, fordi ekspedienten kan udvælges
3) Dyner og puder som blødt fyld, fordi disse kan formes til femårige

Godt nytår derude! - skriv gerne, hvis du også skulle være pædofil
msd, >>> andersand@hushmail.com <<<

--
Girl Chat
https://www.annabelleigh.net

Fra : JcLind

Dato : 07-01-06 10:16

"JcLind" <Svar-her-i@gruppen.dk> skrev i en meddelelse
| Hej drenge.
|
| Hvad kan I lide af legetøj eller beklædning, når I "hygger" om jer
selv?

Jeg ska lige love for at der blev stille...

Er mænd virklig så bange, at de ikke tør sige noget om dem selv?

Kun en enkelt reagerede, men det var klassisk undvigemanøvre.

I Slapsvanse (små, slappe tissemænd)

jakob

Fra : Thomas J.

Dato : 07-01-06 10:40

Den Sat, 7 Jan 2006 10:15:56 +0100 sendte "JcLind"
<Svar-her-i@gruppen.dk> følgende røgsignaler:

>"JcLind" <Svar-her-i@gruppen.dk> skrev i en meddelelse

>selv?
>
>Jeg ska lige love for at der blev stille...
>
>Er mænd virklig så bange, at de ikke tør sige noget om dem selv?

Det kunne måske tænkes at ikke alle benytter sig af "legetøj" under
sexakten.....

>Kun en enkelt reagerede, men det var klassisk undvigemanøvre.
>
>I Slapsvanse (små, slappe tissemænd)

Tal for dig selv, det er nemmere.

--
Thomas J.
Hyundai Getz 1,3 GL '04

Fra : sdsf

Dato : 07-01-06 10:56

JcLind skrev:
> "JcLind" <Svar-her-i@gruppen.dk> skrev i en meddelelse

> selv?
>
> Jeg ska lige love for at der blev stille...
Jeg tror det er meget få mænd der bruger "legetøj" ved onani.

> Er mænd virklig så bange, at de ikke tør sige noget om dem selv?
Jeg tror ikke det er fordi de er bange, der er bare ikke rigtig noget at
sige.

> Kun en enkelt reagerede, men det var klassisk undvigemanøvre.
>
> I Slapsvanse (små, slappe tissemænd)
Ja, den forbliver slap når jeg bladre et legetøjskatalog igennem.

Der skal en eller anden fantasi til, inspireret af noget jeg har set,
hørt, læst eller selv oplevet.

Fra : Tony

Dato : 07-01-06 20:36

> [...]
> Dildo, Buttplug, Beads eller måske en kunstig kusse?
>
> Det er normalt accepteret af en kvinde bruger dildo m.m. under onani,

Jeg bruger en damecykelsaddel som jeg gennempuler, indtil pikken er helt
hudløs. : o D

> Hvad bruger I af beklædning?

Skidragt, med en ordentlig ski' på : o D

> Og hvad "må" mænd egentligt bruge?

Deres sunde fornuft,- forhåbentlig.

Tony

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 19-01-06 09:18

[JcLind | Sat, 31 Dec 2005 12:58:01 +0100]

>Hvad kan I lide af legetøj eller beklædning, når I "hygger" om jer selv?
>Dildo, Buttplug, Beads eller måske en kunstig kusse?
>Hvad bruger I af legetøj?
>Hvad bruger I af beklædning?

Faktisk ingen legetøj overhovedet - venste hånd til at styre filmen på PC'en
eller TV'et og højre hånd til at styre pikken

>Og hvad "må" mænd egentligt bruge?

ALT! Tænder man på dildoer skal man da bruge dem, kunstige kusser,
nossevibratoer... om det så er at side og fedte numsen rundt i en lagkage er
det OK...

René
www.rene.hjorth.com