Bollet ihjel af hest
Fra : Jesper

Dato : 29-12-05 23:47

Vittighed fra den virkelige verden : Mand død efter at være blevet
røvpulet af hest.

http://ekstrabladet.dk/visartikel.iasp?pageID=327813

FUT: dk.snak.vittigheder
--
Jesper
DVD samling -> http://dvd.tradewho.com/

Fra : Jens Bruun

Dato : 30-12-05 00:18

> http://ekstrabladet.dk/visartikel.iasp?pageID=327813

"Det er lovligt at have sex med dyr i staten Washington, så politiet vil
ikke foretage sig noget i sagen, som betragtes som et hændeligt uheld."

Ja, hvad fanden skulle politiet da ellers gøre? Smide en død mand i
spjældet?

--
-Jens B.

Fra : Per Vadmand

Dato : 30-12-05 00:35

> [...]
> ikke foretage sig noget i sagen, som betragtes som et hændeligt uheld."
>
> Ja, hvad fanden skulle politiet da ellers gøre? Smide en død mand i

Sætte hesten i den elektriske stol?

Per V.

Fra : Ulvir

Dato : 30-12-05 00:53

Per Vadmand wrote:
> "Jens Bruun" <bruun_jens@hotmail.com> wrote in message

> Sætte hesten i den elektriske stol?

Offentigøre et før/efter billede af hans røvhul.. LOL

Fra : Tony

Dato : 30-12-05 10:16

"Ulvir" <augustus@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Offentigøre et før/efter billede af hans røvhul.. LOL

Det er nok ikke sikkert de har billeder af konen : o D

Tony

Fra : Tony

Dato : 30-12-05 10:43

> "Jens Bruun" <bruun_jens@hotmail.com> wrote in message

> Sætte hesten i den elektriske stol?
>
> Per V.

*GGG* Eller balsamere manden, og udstille ham på Modern Art in New York ?

Tony

Fra : Steen Jensen

Dato : 30-12-05 09:07

Jens Bruun <bruun_jens@hotmail.com> wrote:

> Ja, hvad fanden skulle politiet da ellers gøre? Smide en død mand i
> spjældet?

Stikke hesten en medalje, for at give fyren hvad han fortjener!

Fra : Lars (ArthurDent)

Dato : 30-12-05 14:57

On Fri, 30 Dec 2005 09:07:10 +0100, steen@rudekuvert.dk (Steen Jensen)
wrote:

>Stikke hesten en medalje, for at give fyren hvad han fortjener!

Ja så kan han sgu lære det
/Lars
--
www.tomtompoi.dk. Gratis POI til alle
www.tomtom-bruger.dk. Glad for TT - men kritisk.

Fra : Steen Jensen

Dato : 30-12-05 15:27

Lars (ArthurDent) <arthurdent44@hotmail.com> wrote:

> Ja så kan han sgu lære det

Hesten får nok lov til at være i fred for fremtiden

Fra : Kim

Dato : 30-12-05 15:42

On Fri, 30 Dec 2005 15:26:44 +0100, steen@rudekuvert.dk (Steen Jensen)
wrote:

>Hesten får nok lov til at være i fred for fremtiden

Hvordan ?
Er den blevet aflivet ?

--
Kim

Fra : Jens Bruun

Dato : 30-12-05 15:53

"Kim" <Jenzen@post6.tele.x> skrev i en meddelelse

> Hvordan ?
> Er den blevet aflivet ?

Og? Bøsserøve er vel også nekrofile? Vi har jo konstateret, de er
sodomister.

--
-Jens B.

Fra : Steen Jensen

Dato : 30-12-05 16:58

Kim <Jenzen@post6.tele.x> wrote:

> Hvordan ?
> Er den blevet aflivet ?

Det tror jeg ikke, men 'dyreelskerne' har vel fået nok af at analsex af
heste.

Tænk engang at det er lovligt i en amerikansk stat, det næste bliver
vel, at sex med børn er lovligt

Fra : Kim

Dato : 30-12-05 19:02

On Fri, 30 Dec 2005 16:58:04 +0100, steen@rudekuvert.dk (Steen Jensen)
wrote:

>Det tror jeg ikke, men 'dyreelskerne' har vel fået nok af at analsex af
>heste.

Hvorfor tror du det ?

--
Kim

Fra : Nicolai

Dato : 30-12-05 19:16

>Tænk engang at det er lovligt i en amerikansk stat, det næste bliver
>vel, at sex med børn er lovligt

Det er også lovligt i Danmark.

Sten, flyt du hellere til et stærkt muslimsk land - der ser man nok
mere på tingene efter dit hovede.

Mvh
"Babylai"

--
http://babylai.dk
http://infantilism.org

Fra : Steen Jensen

Dato : 30-12-05 20:13

Nicolai <nicolai@spamcop.net> wrote:

> Sten, flyt du hellere til et stærkt muslimsk land - der ser man nok
> mere på tingene efter dit hovede.

Babylaj, flyt du hellere til et land hvor den stærkere har ret til at
dyrke sex med den svagere...er det ikke det du forsvarer?

Fra : Nicolai

Dato : 30-12-05 21:44

On Fri, 30 Dec 2005 20:12:37 +0100, steen@rudekuvert.dk (Steen Jensen)
wrote:

>Babylaj, flyt du hellere til et land hvor den stærkere har ret til at
>dyrke sex med den svagere...er det ikke det du forsvarer?

Jeg forsvarer intet. Men jeg synes vores lovgivning ganske udemærket
beskytter både børn, dyr og endda heteroseksuelle.

Mvh
"Babylai"

Fra : Steen Jensen

Dato : 30-12-05 22:19

Nicolai <nicolai@spamcop.net> wrote:

> Jeg forsvarer intet. Men jeg synes vores lovgivning ganske udemærket
> beskytter både børn, dyr og endda heteroseksuelle.

Det er sgu da lige det du gør!
Fordi jeg gør opmærksom på, at jeg mener det er forkert at udøve
/voldtægt/ på dyr, så siger du, "jeg bare kan flytte til et muslimsk
land, hvor man ser tingene efter mit hovede"

Hvis man en handicappet der ikke selv kan sige fra, så synes du måske
osse det er i orden?

Sex bør foregå mellem ligeværdige, der begge er indforståede med det, så
enkelt ser jeg det.

Jeg tror danskerne overvejende er imod dyresex, og lovgiverne har da
vist osse luftet tanken om at forbyde det.

Fra : Trine Pedersen

Dato : 30-12-05 20:15

Nicolai wrote:

> Det er også lovligt i Danmark.
>
> Sten, flyt du hellere til et stærkt muslimsk land - der ser man nok
> mere på tingene efter dit hovede.

Ja så længe det ikke skader dyret - og her er der naturligvis tale om
fysisk - det er vist ikke lige til at måle de psykiske konsekvenser af
at have sex med en hest - hos hesten vel at mærke ...

Det vil sige - en rulle gaffa, en hamster og så ... ja det må man altså
ikke ...

--
Mvh Trine P.

Fra : Jens Bruun

Dato : 30-12-05 20:15

"Nicolai" <nicolai@spamcop.net> skrev i en meddelelse

> Sten, flyt du hellere til et stærkt muslimsk land - der ser man nok
> mere på tingene efter dit hovede.

Nope:
http://my.break.com/Content/ViewContentPublic.aspx?ContentID=t4L4rd5b%2br%2fQ%2b6IxdgMzbg%3d%3d&ContentTitle=IRAQI+LOVE&ContentURL=http%3a%2f%2fmedia1.break.com%2fdnet%2fmedia%2fcontent%2firaqilove.wmv

Hvis linket ikke virker: http://my.break.com/, søg på "iraqi love" og klik
på øverste film.

--
-Jens B.

Fra : Jesper

Dato : 30-12-05 15:52

Steen Jensen <steen@rudekuvert.dk> wrote:

> Hesten får nok lov til at være i fred for fremtiden

Måske skulle de holde sig til shetlandsponyer i fremtiden?

Fra : Jens Bruun

Dato : 30-12-05 15:55

> Måske skulle de holde sig til shetlandsponyer i fremtiden?

De skal jo også kunne mærke noget - altså bøsserøvene - ikke hestene.

--
-Jens B.

Fra : Tony

Dato : 30-12-05 10:32

> [...]
> ikke foretage sig noget i sagen, som betragtes som et hændeligt uheld."
>
> Ja, hvad fanden skulle politiet da ellers gøre? Smide en død mand i

Eller gi' ham en plads i Guiness Books of Records ?

Tony

Fra : Jesper

Dato : 30-12-05 11:20

Tony <tony@carpediem.dk> wrote:

> Eller gi' ham en plads i Guiness Books of Records ?
>
> Tony

Et oplagt tilfælde til at modtage Dawin Award

Fra : Tony

Dato : 30-12-05 11:37

> Et oplagt tilfælde til at modtage Dawin Award
> --
> Jesper

In abcentia

Tony

Fra : Jens Bruun

Dato : 30-12-05 13:10

"Tony" <tony@carpediem.dk> skrev i en meddelelse

> In abcentia

Du ved tydeligvis ikke, hvad en Darwin Award er.

--
-Jens B.

Fra : Jesper

Dato : 30-12-05 13:35

Jens Bruun <bruun_jens@hotmail.com> wrote:

> "Tony" <tony@carpediem.dk> skrev i en meddelelse

> Du ved tydeligvis ikke, hvad en Darwin Award er.

Joda, denne opfylder alle kriterierne:

1. Reproduktion
Kandidaten skal fjerne sig selv fra genmassen. Opfyldt.

2. Excellenthed: Kandidaten skal udvise forbløffende dårlig dømmekraft.
Opfyldt.

3. Selv-udvælgelse: Kandidaten skal forårsage sit eget endeligt.
Opfyldt.

4. Modenhed: Kandidaten skal være istand til at udvise almindlig sund
dømmekraft, dvs. ikke være barn, retarderet eller sindsyg. Opfyldt.

5. Sand. Histerien skal være sand, stamme fra et anset kilde. Opfyldt.
(Bragt i The Seattle Times)

Fra : Jens Bruun

Dato : 30-12-05 13:46

> Joda, denne opfylder alle kriterierne:

Jeg reagerede blot på "In abcentia [sic]".

--
-Jens B.

Fra : Tony

Dato : 30-12-05 22:29

> [...]
> dømmekraft, dvs. ikke være barn, retarderet eller sindsyg. Opfyldt.
>
> 5. Sand. Histerien skal være sand, stamme fra et anset kilde. Opfyldt.

Ok , men kan man det, hvis man ikke er tilstede?

Tony

Fra : Tony

Dato : 30-12-05 22:26

> "Tony" <tony@carpediem.dk> skrev i en meddelelse

> Du ved tydeligvis ikke, hvad en Darwin Award er.
>
> --
> -Jens B.

Overhovedet ikke.

Tony