kærester 16 og 36 år :-O
Fra : Ulrich

Dato : 27-12-05 18:27

Under en julemiddag tager jeg lidt gas på min svoger,
han har tidligere været gift og har børn derfra.

Jeg siger at den ønskeliste hans søn kom med,
var lidt fessen altså med et glimt i øjet
Mon han ikke lige skulle tage en faderlig samtale
(knægten var ikke med til middagen)

Han svare, jamen han har skam fået en kæreste.
(Fint nok knægten er 16 år.)
-Ja det fyr på 36.

Ææææ så ryger min skuffe sgu ned, sammen med et par andre ved bordet.

Jeg kikker på min søster, som er papmor til ham, og på knægtens far.
-Med jeres billigelse?
- tja, hvis vi forbyder det bliver det jo bare mere spændende.

Nu er jeg godtnok af den gamle skole, den gang bøsser var noget man skød med

Men jeg kan slet ikke ha' det, den var filme ikke gået hjemme hos os.

Spørgsmålet er:
Skal jeg bare blande mig helt uden om?
Det er trods alt ikke min knægt, ej heller direkte i familie.

Er det i det hele taget lovligt?
Jeg er klar over man er buksemyndig ved de 15.

Jeg lurer sgu lidt på om knægten bliver lokket med penge og rare ting.

Puha, jeg tror sgu der går helt kage i den.

P.S.
Det er 100 år siden jeg har luret i denne gruppe,
er den ikke blevet fyldt med spam?
Sådan husker jeg den ikke....

Hygge Ulrich

Fra : Steen Jensen

Dato : 27-12-05 20:08

Ulrich <uz_FILTER_@jubiimail.dk> wrote:

> Spørgsmålet er:
> Skal jeg bare blande mig helt uden om?

De trager da pis på dig

Fra : Tony

Dato : 27-12-05 20:52

"Steen Jensen" <steen@rudekuvert.dk> skrev i en meddelelse

> De trager da pis på dig

Familien ?
Tony

Fra : Ulrich

Dato : 27-12-05 21:03

"Tony" <tony@carpediem.dk> skrev i en meddelelse

> "Steen Jensen" <steen@rudekuvert.dk> skrev i en meddelelse

> Familien ?

Det tror jeg desværre ikke.
Hvordan ville i andre reagere?

Hygge Ulrich

Fra : Tony

Dato : 27-12-05 21:29

"Ulrich" <uz_FILTER_@jubiimail.dk> skrev i en meddelelse

> "Tony" <tony@carpediem.dk> skrev i en meddelelse

> Det tror jeg desværre ikke.
> Hvordan ville i andre reagere?
>
> Hygge Ulrich

Jeg ville reagere med et ligegyldigt træk på skulderen.
Hvis knægten føler for det han har gang i, så lad ham da udleve sin
seksuallitet.

Tony

Fra : Ulvir

Dato : 27-12-05 22:11

Tony wrote:

> Jeg ville reagere med et ligegyldigt træk på skulderen.
> Hvis knægten føler for det han har gang i, så lad ham da udleve sin
> seksuallitet.

Nemlig. Leve og lad leve. Det er ikke alle i gruppen der fattet det..

Fra : Per Rønne

Dato : 27-12-05 21:11

Steen Jensen <steen@rudekuvert.dk> wrote:

> De trager da pis på dig

Og ellers skal han bare - blande sig uden om.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Brian Olesen

Dato : 28-12-05 02:58

Hej Ulrich

> Jeg kikker på min søster, som er papmor til ham, og på knægtens far.
> -Med jeres billigelse?
> - tja, hvis vi forbyder det bliver det jo bare mere spændende.

Søster har jo fuldstændig ret.

> Nu er jeg godtnok af den gamle skole, den gang bøsser var noget man skød
> med

OG?

> Men jeg kan slet ikke ha' det, den var filme ikke gået hjemme hos os.

Hvad mener du mere præcist med det? Du ville måske blande dig i, hvem din
unge kærestede med?
Tja du kunne måske nok få held til at ødelægge dette ene forhold, men du kan
bide spids på, at du så ville miste din dreng senere i livet på den konto.

> Spørgsmålet er:
> Skal jeg bare blande mig helt uden om?
> Det er trods alt ikke min knægt, ej heller direkte i familie.

Jepsen. Det er lige hvad du skal. Snak evt. med drengen og spørg ham, hvad
det er for noget med denne her kæreste? Opfør dig med respekt overfor det
unge menneske.

> Er det i det hele taget lovligt?
> Jeg er klar over man er buksemyndig ved de 15.

Tja de må jo i teorien ikke dyrke sex, men at forbyde dem at være kærester
er nok næppe sandsynligt.

> Jeg lurer sgu lidt på om knægten bliver lokket med penge og rare ting.
>
> Puha, jeg tror sgu der går helt kage i den.

lol Det er vist mest i din fantasi tingene køre ad sporet.

> P.S.
> Det er 100 år siden jeg har luret i denne gruppe,
> er den ikke blevet fyldt med spam?
> Sådan husker jeg den ikke....

Det er ikke så galt, men der er da nogle latterlige tåber, som stadig finder
stor glide i at tilsvine hinanden. Ingen nævnt ingen glemt. Men de hygger
sig helt sikkert. *gg*

Mvh. Brian

Fra : Jan Allan Andersen

Dato : 28-12-05 08:40

Brian Olesen skrev:

> Tja de må jo i teorien ikke dyrke sex, men at forbyde dem at være kærester
> er nok næppe sandsynligt.

Hvorfor skulle de ikke måtte dyrke sex sammen?
Tænker du på pgf. 223, stk. 2?
Hvor tit kan den overhovedet bruges?
Hvordan vil du bevise det?
Det er vel ikke nok at den ene part er dee her 20 år ældre?

--
Mvh. Jan

www.biotopia.dk
Diskussionsforum for biseksuelle og -nysgerrige

Fra : Brian Olesen

Dato : 28-12-05 15:31

"Jan Allan Andersen" <akkerdk@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Hvorfor skulle de ikke måtte dyrke sex sammen?
> Tænker du på pgf. 223, stk. 2?
> Hvor tit kan den overhovedet bruges?
> Hvordan vil du bevise det?
> Det er vel ikke nok at den ene part er dee her 20 år ældre?

Det er altid problematisk, når en voksen forgriber sig på en mindreårig.
Jeg vil ikke bevise noget som helst og er jo også fortaler for, at man
højest vejleder drengen og ellers lader dem være i fred.

Mvh. Brian

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 28-12-05 16:35

Brian Olesen skrev:

>Det er altid problematisk, når en voksen forgriber sig på en mindreårig.

Hvem siger det er tilfældet?

Jeg har erfaring for at det oftest er den unge, der er mest
ivrig.
så ryger du på min ignoreringsliste.

Fra : Brian Olesen

Dato : 28-12-05 17:08

> Hvem siger det er tilfældet?

Det er der kun antydninger af og spekulationer om for nærværende.

> Jeg har erfaring for at det oftest er den unge, der er mest
> ivrig.

Hmm jeg ved snart ikke. Vi taler om et barn på 16 og var det en voksen mand
ældre end mig på 36 -
Der behøver selvfølgelig ikke være tale om overgreb, men forældre og andre
skal alligevel være på vagt og se efter tegn på noget sådant.
Fysisk tænder jeg meget på helt unge piger under 20, men deres personlighed
er altså ofte noget pattet, så når den seksuelle interesse har lagt sig lidt
har jeg erfaring for at forholdet kølnes en del. Er en voksen mand nu helt
sikkert på, at han synes det er iorden at udnytte en ung drengs følelser på
denne måde?
Blot tanker.

Mvh. brian

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 28-12-05 18:22

Brian Olesen skrev:

>Fysisk tænder jeg meget på helt unge piger under 20, men deres personlighed
>er altså ofte noget pattet, så når den seksuelle interesse har lagt sig lidt
>har jeg erfaring for at forholdet kølnes en del

Korrekt, men nu er det nok mest det sexuelle, der tænkes på i
forbindelse med forgribe sig.

Og her er det, jeg mener, at det meget tit er de unge der lægger
op til det.

Jeg har været sammen med fyre på 16 - 17 år (jeg er selv 54 år) ,
som jeg har mødt tilfældigt, ikke på datingsites og det er dem
der har villet.

Men det har så stort set heller ikke være andet end sex.

Jeg har aldrig skjult, at jeg er bøsse og det har været nogle,
der har været i tvivl om deres egen sexualitet og vil gerne prøve
og snakke om det med en mere erfaren fyr.
så ryger du på min ignoreringsliste.

Fra : Brian Olesen

Dato : 28-12-05 20:22

> Korrekt, men nu er det nok mest det sexuelle, der tænkes på i
> forbindelse med forgribe sig.

Naturligvis og jeg har måske overset, at drenge i denne henseende nok er
lidt anderledes end piger og dermed også knap så følsomme overfor
overgrebets natur.

> Og her er det, jeg mener, at det meget tit er de unge der lægger
> op til det.

Når du siger det -

> Jeg har været sammen med fyre på 16 - 17 år (jeg er selv 54 år) ,
> som jeg har mødt tilfældigt, ikke på datingsites og det er dem
> der har villet.

ok

> Men det har så stort set heller ikke være andet end sex.

Nej men her er der tale om et forhold, hvor en dreng åbenbart er blevet
forelsket i en mand og her kan den ældre mands erfaring måske blive til
udnyttelse af drengen i stedet.

> Jeg har aldrig skjult, at jeg er bøsse og det har været nogle,
> der har været i tvivl om deres egen sexualitet og vil gerne prøve
> og snakke om det med en mere erfaren fyr.
Ja og netop der tror jeg så mænd / drenge er anderledes end piger / kvinder.

Mvh. Brian

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 28-12-05 21:38

Brian Olesen skrev:

>Nej men her er der tale om et forhold, hvor en dreng åbenbart er blevet
>forelsket i en mand og her kan den ældre mands erfaring måske blive til
>udnyttelse af drengen i stedet.

Det er jo svært at svare på uden at kende nogle af dem.

Jeg kender da en (også bøsse) som er 24 år og har en kæreste på
57 år og det har varet i tre års tid.

Men fra 16 til år er der også en stor forskel i modenhed.
så ryger du på min ignoreringsliste.

Fra : Paro

Dato : 02-01-06 13:32

"Knud Gert Ellentoft" <ellentoft@mail.tele.invalid> skrev i

> Det er jo svært at svare på uden at kende nogle af dem.
>
> Jeg kender da en (også bøsse) som er 24 år og har en kæreste på
> 57 år og det har varet i tre års tid.

Jeg bliver helt misundelig.

/paro
(51 år, søger sød mandlig kæreste ca. 20-27 år)

Fra : **** JENS ****

Dato : 28-12-05 21:03

Knud Gert Ellentoft wrote:

> [...]
> der har været i tvivl om deres egen sexualitet og vil gerne prøve
> og snakke om det med en mere erfaren fyr.

Hold kæft du er en klam stodder.

Fra : lars andersen

Dato : 28-12-05 21:48

"**** JENS ****" postkasse@mailglobal.net wrote in message

> Hold kæft du er en klam stodder.

skriver man nu om sig selv igen. & stadig opmærksomheds søgende!!!.

Fra : N/A

Dato : 29-12-05 01:28

Fra : **** JENS ****

Dato : 29-12-05 01:28

Knud Gert Ellentoft wrote:

> Og jeg troede ikke, at jeg havde noget tilfælles med dig.
>
> Men jeg vedstår da i det mindste hvem jeg er og skjuler mig ikke
> bag en newsserver, hvor man kan poste anonymt.

Det kan du jo heller ikke når du stinker af lort fra din pik.

Fra : Ulvir

Dato : 29-12-05 01:44

**** JENS **** wrote:

> Det kan du jo heller ikke når du stinker af lort fra din pik..

Er du ikke i stand til at komme med bare et konstruktivt indlæg i denne
tråd?

Fra : Steen Johansen

Dato : 29-12-05 16:11

"Ulvir" <augustus@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Er du ikke i stand til at komme med bare et konstruktivt indlæg i denne
> tråd?

Ulvir" <augustus@mail.dk Er du ikke i stand til at komme med bare et
konstruktivt indlæg i denne tråd?

Er det dit eneste bud?
BBBB= Barske Bøsser Boller Best?
MvH Steen

Fra : Lars (ArthurDent)

Dato : 29-12-05 08:09

On Wed, 28 Dec 2005 21:03:26 +0100, "**** JENS ****"
<postkasse@mailglobal.net> wrote:

>Hold kæft du er en klam stodder.

Jens, eller hvad pokker du hedder. Du bidrager stort set ikke med
andet end tåbelige kommentarer og latterlige bemærkninger.

Går nu os andre en stor fed tjeneste, og kravl tilbage under den sten
du kom ud fra - du har så rigeligt bevist at du ikke har for 2 øre
hjerne, og at du ikke er i stand til at bidrage med nogetsomhelst
fornuftigt.

Jeg tror jeg taler for de fleste her når jeg siger at du nok
forveksler os med nogen der er interesseret i dine meninger.

*PLONK*
/Lars
--
www.tomtompoi.dk. Gratis POI til alle
www.tomtom-bruger.dk. Glad for TT - men kritisk.

Fra : Steen Johansen

Dato : 29-12-05 16:07

"**** JENS ****" <postkasse@mailglobal.net> skrev i en meddelelse
> Knud Gert Ellentoft wrote:
> Hold kæft du er en klam stodder.

Kvinder topper seksuelt når de er 15 år det er videnskabeligt bevist!
Nogle vil gerne prøve før de topper
Hvordan papkassen har det med det ved jeg ikke, men at det hidser klovnen
op er givet!
MvH Steen

Fra : PerX ...

Dato : 31-12-05 19:35

In article <56280$43b3fb81$55daab17$20023@news.galnet.dk>,
steenbelle@galnet.dk says...

> "**** JENS ****" <postkasse@mailglobal.net> skrev i en meddelelse
> >

> Kvinder topper seksuelt når de er 15 år det er videnskabeligt bevist!

Var det ikke mænd som gjorde det? Kvinder topper vist først når de er 40
:)

Fra : Steen Johansen

Dato : 01-01-06 09:13

"PerX ..." <hyp1999@_hotmail_nospam_.com> skrev i en meddelelse
> In article <56280$43b3fb81$55daab17$20023@news.galnet.dk>,
> steenbelle@galnet.dk says...

> Var det ikke mænd som gjorde det? Kvinder topper vist først når de er 40
> :)

Xsede Per Tag dig sammen og stop det sludder

Fra : Paro

Dato : 02-01-06 13:32

> [...]

> Jeg har været sammen med fyre på 16 - 17 år (jeg er selv 54 år) ,
> som jeg har mødt tilfældigt, ikke på datingsites og det er dem

Heldige asen!

Hvordan bærer du dig ad med det?

/paro

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 02-01-06 17:27

Paro skrev:

>Hvordan bærer du dig ad med det?

Man skal bare bo i en relativ lille by og rygtet går hurtigt, at
man er bøsse *SF*.

Men rent bortset fra det, så er det ikke sikkert, at jeg kan
gentage nummeret og er heller ikke helt sikker på, at jeg ville.

Der var også visse bagdele ved det (altså ikke i sexuelle
henseende, jeg her tænker på her), vil helst ikke uddybe det
nærmere her.
så ryger du på min ignoreringsliste.

Fra : Paro

Dato : 03-01-06 10:16

> [...]
>
> Der var også visse bagdele ved det (altså ikke i sexuelle
> henseende, jeg her tænker på her), vil helst ikke uddybe det

Jeg kunne forestille mig, at man kunne blive udsat for chikane fra
personer, der ikke kan lide homoseksuelle?

/paro

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 03-01-06 17:21

Paro skrev:

>Jeg kunne forestille mig, at man kunne blive udsat for chikane fra
>personer, der ikke kan lide homoseksuelle?

Nej, det har jeg aldrig været udsat for.

De fik lidt for megen frihed hos mig, så der var lidt for meget
rend af en lille gruppe unge menesker.
så ryger du på min ignoreringsliste.

Fra : *** Jens ***

Dato : 04-01-06 02:49

Knud Gert Ellentoft wrote:

> Nej, det har jeg aldrig været udsat for.
>
> De fik lidt for megen frihed hos mig, så der var lidt for meget
> rend af en lille gruppe unge menesker.

er du medlem af pdf gruppen ?

Fra : Paro

Dato : 05-01-06 08:54

> Nej, det har jeg aldrig været udsat for.
>
> De fik lidt for megen frihed hos mig, så der var lidt for meget
> rend af en lille gruppe unge menesker.

Hvis det var ordentlige unge mennesker, var det så ikke meget hyggeligt?

/paro

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 05-01-06 17:03

Paro skrev:

>Hvis det var ordentlige unge mennesker, var det så ikke meget hyggeligt?

Jo, i det store hele, men nu var det så ikke sex det hele, der er
også andre ting, der skal prøves af.

Fyre en fed og drikke f.eks.

Og hæmmede også samvær med jævnaldrende bekendte.

For det var jo det sexuelle, der tiltrak mig, især når man altid
har haft svært ved at finde partnere.

Får da stadigvæk uartige lyster, når jeg tænker på, at jeg blev
bollet af fire - fem herlige teenagere på en aften og meget
andet. *SF*
så ryger du på min ignoreringsliste.

Fra : Paro

Dato : 07-01-06 08:49

> [...]
>
> Og hæmmede også samvær med jævnaldrende bekendte.
>
> For det var jo det sexuelle, der tiltrak mig, især når man altid

Det kunne også godt tiltrække mig at drikke eller lave andre
selskabeligheder med nogle unge fyre. Det behøver ikke være sex det hele

Schöne junge Männer, die machen das Leben schön.

> Får da stadigvæk uartige lyster, når jeg tænker på, at jeg blev
> bollet af fire - fem herlige teenagere på en aften og meget
> andet. *SF*

Det lyder da også lækkert, dit heldige asen.

/paro

Fra : Trine Pedersen

Dato : 28-12-05 20:50

Brian Olesen wrote:

> Det er altid problematisk, når en voksen forgriber sig på en mindreårig.
> Jeg vil ikke bevise noget som helst og er jo også fortaler for, at man
> højest vejleder drengen og ellers lader dem være i fred.

Men nu er man jo så heller ikke mindreårig for loven når man er 16 vel?

--
Mvh Trine P.

Fra : Brian Olesen

Dato : 28-12-05 20:59

Hej

> Men nu er man jo så heller ikke mindreårig for loven når man er 16 vel?

Arh faktisk jo. Der er et skel både ved 15 og ved 18. Du må ikke hvis du er
5 år ældre end en under 18 have sex.

Mvh. Brian

Fra : Trine Pedersen

Dato : 28-12-05 21:01

Brian Olesen wrote:
> Hej

> Arh faktisk jo. Der er et skel både ved 15 og ved 18. Du må ikke hvis du er
> 5 år ældre end en under 18 have sex.
>
> Mvh. Brian

Paragrafhenvisning tak.

--
Mvh Trine P.

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 28-12-05 21:58

Brian Olesen skrev:

>Arh faktisk jo. Der er et skel både ved 15 og ved 18. Du må ikke hvis du er
>5 år ældre end en under 18 have sex.

Jo da, der hvor forskellen er at er den unge i et form for
afhængighedsforhold, f.eks. en lærer så er det ulovligt, hvis den
unge er under 18 år.

Endvidere er det forbudt at betale for sex med en under 18 år.
så ryger du på min ignoreringsliste.

Fra : Brian Olesen

Dato : 29-12-05 19:40

> Jo da, der hvor forskellen er at er den unge i et form for
> afhængighedsforhold, f.eks. en lærer så er det ulovligt, hvis den
> unge er under 18 år.

Eller hvis fyren betaler ham indirekte med penge eller ting, som det har
været antydet.

> Endvidere er det forbudt at betale for sex med en under 18 år.

hahaha jeg forventer da også hun gør det gratis. lol

Mvh. brian

Fra : Jens Bruun

Dato : 28-12-05 21:56

"Brian Olesen" <ingen-mail-tak@kein-post.dk> skrev i en meddelelse

> Arh faktisk jo. Der er et skel både ved 15 og ved 18. Du må ikke hvis
> du er 5 år ældre end en under 18 have sex.

*** LOL ***

Du lever vist i din helt egen verden.

--
-Jens B.

Fra : Brian Olesen

Dato : 29-12-05 19:38

Hej> dit tågehorn

> Du lever vist i din helt egen verden.

Well kan vel dårligt leve i andres?

Brian

Fra : Jan Allan Andersen

Dato : 28-12-05 22:36

Brian Olesen skrev:

> Arh faktisk jo. Der er et skel både ved 15 og ved 18. Du må ikke hvis du er
> 5 år ældre end en under 18 have sex.

Ifølge hvilken lovgivning?

Fra : Brian Olesen

Dato : 29-12-05 19:41

> Ifølge hvilken lovgivning?

Prøv i: dk.videnskab.jura

Mvh. brian

Fra : Trine Pedersen

Dato : 30-12-05 10:38

Brian Olesen wrote:
> "Jan Allan Andersen" <akkerdk@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Prøv i: dk.videnskab.jura

Det der er fandme for nemt Brian - kom lige igen!

--
Mvh Trine P.

Fra : Jens Bruun

Dato : 30-12-05 13:11

"Trine Pedersen" <snoeffe@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Det der er fandme for nemt Brian - kom lige igen!

Jeg tror, Brian finder det for svært.

--
-Jens B.

Fra : sdsf

Dato : 28-12-05 23:34

Brian Olesen skrev:
> Hej

> Arh faktisk jo. Der er et skel både ved 15 og ved 18. Du må ikke hvis du er
> 5 år ældre end en under 18 have sex.
>
> Mvh. Brian

OK! det overrasker mig, så har selv jeg som ikke er der store sexdyr
brudt loven.

Fra : Tony

Dato : 29-12-05 00:00

"sdsf" <sdsf@her.der.dk> skrev i en meddelelse

> OK! det overrasker mig, så har selv jeg som ikke er der store sexdyr brudt
> loven.

Det er du ikke ene om,-- altså brudt loven. : o D

Tony

Fra : Jan Allan Andersen

Dato : 29-12-05 00:17

Brian Olesen skrev:

> Det er altid problematisk, når en voksen forgriber sig på en mindreårig.

En 16-årig er jo ikke mindreårig i seksuel forstand, ikke i henhold til
straffeloven - Ikke i normale tilfælde i hvert fald.

> Jeg vil ikke bevise noget som helst og er jo også fortaler for, at man
> højest vejleder drengen og ellers lader dem være i fred.

Jeg vil jo heller ikke have dig til at bevise noget, jeg tænker mere på
hvordan det mon skulle kunne bevises at den ældre person misbruger sin
på alder og erfaring beroende overlegenhed?

Fra : Brian Olesen

Dato : 29-12-05 19:44

> En 16-årig er jo ikke mindreårig i seksuel forstand, ikke i henhold til
> straffeloven - Ikke i normale tilfælde i hvert fald.

Er der ikke retspraksis for at man max må være 5 år ældre når der er tale om
en under 18?

> Jeg vil jo heller ikke have dig til at bevise noget, jeg tænker mere på
> hvordan det mon skulle kunne bevises at den ældre person misbruger sin på
> alder og erfaring beroende overlegenhed?

Ja ikke let vil jeg sige. Og hvis forholdet virker sundt og ligeværdigt, så
skal andre voksne heller ikke blande sig i det, men ligner det en slags
misbrug, så har forældrene vel stadig et ansvar for, at det bliver
undersøgt.

Brian

Fra : Jan Allan Andersen

Dato : 30-12-05 07:59

Brian Olesen skrev:

> Er der ikke retspraksis for at man max må være 5 år ældre når der er tale om
> en under 18?

Det ved jeg faktisk ikke, men så er jeg da glad for at min kæreste ikke
var under 18 da vi lærte hinanden at kende.

> [...]
> skal andre voksne heller ikke blande sig i det, men ligner det en slags
> misbrug, så har forældrene vel stadig et ansvar for, at det bliver

Selvfølgelig har forældre så absolut et ansvar, og må som sådan prøve at
vurdere, snakke med den unge osv.

Fra : Brian Olesen

Dato : 30-12-05 13:08

> Det ved jeg faktisk ikke, men så er jeg da glad for at min kæreste ikke
> var under 18 da vi lærte hinanden at kende.

Ja det kan man sige.

> Selvfølgelig har forældre så absolut et ansvar, og må som sådan prøve at
> vurdere, snakke med den unge osv.

Jamen så er vi jo slet ikke uenige.

Mvh. Brian

Fra : preben nielsen

Dato : 28-12-05 18:22

"Ulrich" <uz_FILTER_@jubiimail.dk> skrev i en meddelelse

> Spørgsmålet er:
> Skal jeg bare blande mig helt uden om?

Ja. Hvad havde du da tænkt dig at bidrage med ?

--
/\ preben nielsen
\/\ prel@post.tele.dk

Fra : Ulrich

Dato : 28-12-05 22:53

"preben nielsen" <prel@post.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Ja. Hvad havde du da tænkt dig at bidrage med ?

Ja det aner jeg sgu ik lige.
Jeg synes bare det er vildt forkert.
Men måske er jeg den eneste....

Hygge Ulrich

Fra : Ulvir

Dato : 28-12-05 23:08

Ulrich wrote:
> "preben nielsen" <prel@post.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Ja det aner jeg sgu ik lige.
> Jeg synes bare det er vildt forkert.
> Men måske er jeg den eneste....

Hvor gammel er drengens far egentligt?

Fra : Ulrich

Dato : 28-12-05 23:29

> Hvor gammel er drengens far egentligt?

4 år ældre en knægtes kæreste.

Hygge Ulrich

Fra : Tony

Dato : 28-12-05 23:11

"Ulrich" <uz_FILTER_@jubiimail.dk> skrev i en meddelelse

> [...]

Vel er det da ej vildt forkert, at du blander dig udenom

Tony

Fra : Nicolai

Dato : 28-12-05 23:00

On Tue, 27 Dec 2005 18:27:00 +0100, "Ulrich" <uz_FILTER_@jubiimail.dk>
wrote:

>Han svare, jamen han har skam fået en kæreste.
>(Fint nok knægten er 16 år.)
>-Ja det fyr på 36.

>Nu er jeg godtnok af den gamle skole, den gang bøsser var noget man skød med

Hvad hvis nu ...

det var en 16 årig fyr og en 36 årig kvinde ?
det var en 16 årig pige og en 36 årig mand ?

Ville det være lige så kritisabelt?

Som jeg ser det, så er der en udemærket beskyttelse i loven i og med
at man ikke må udnytte sin størrer erfaring eller andet til at forføre
15-18 årige med.

Men at den 16-årige får sig lidt seksuelle erfaringer kan jeg ikke se
noget ondt i. Sålænge der ikke er tale om et afhøngighedsforhold.
Mvh
"Babylai"

--
http://babylai.dk
http://infantilism.org

Fra : Tony

Dato : 28-12-05 23:25

"Nicolai" <nicolai@spamcop.net> skrev i en meddelelse

> Hvad hvis nu ...
>
> det var en 16 årig fyr og en 36 årig kvinde ?
> det var en 16 årig pige og en 36 årig mand ?
>
> Ville det være lige så kritisabelt?

For mit vedkommende, mener jeg stadig at det finder de selv ud af.

Helt enig.

Tony

Fra : Ulrich

Dato : 28-12-05 23:28

"Nicolai" <nicolai@spamcop.net> skrev i en meddelelse

> Hvad hvis nu ...
>
> det var en 16 årig fyr og en 36 årig kvinde ?

Samme stilling, om end det der nok mange der drømmer om

> det var en 16 årig pige og en 36 årig mand ?

Samme.

Hygge Ulrich

Fra : nusle nuslesen

Dato : 28-12-05 23:59

"Nicolai" <nicolai@spamcop.net> skrev i en meddelelse

Hej,

> Hvad hvis nu ...
>
> det var en 16 årig fyr og en 36 årig kvinde ?
> det var en 16 årig pige og en 36 årig mand ?
>
> Ville det være lige så kritisabelt?

Ja.

Hvis min datter kom og sagde, at hendes nye kæreste var 36 år (hvilket er
min alder, min datter er så "kun" 15½ år) - ville jeg tage en snak med
hende, mest af alt for at få afklaret, om der på nogen måde var tale om
manipulation eller andet fra den meget ældre mands side. Men også for at
forklare hende mit ubehag ved forholdet.

Det samme ville gøre sig gældende, hvis min søn kom hjem med en kvinder der
var voldsomt meget ældre - og det behøver ikke være 20 års aldersforskel der
skal til.

Hvis min 16 årige søn (jeg har faktisk sådan én , kom og sagde at hans
nye kæreste var 25 år - ville jeg også stille mig meget skeptisk an.

Eksempler på elementer i et ældersmæssigt "skævt" forhold, som jeg ville
være betænkelig ved:
- vil det "fratage" min søn/datter hans/hendes teenage-tid, fordi den ældre
i forholdet forventer en modenhed den unge meget vel "instinktivt" kan ønske
at imødekomme?
- hvad når/hvis den ældre i forholdet ønsker børn inden for en overskuelig
fremtid (f.eks. 2-5 år), vil min søn/datter så ende med at blive far/mor i
en meget ung alder for at imødekomme dette?
- kan forholdet være en reaktion på deres manglende forhold til deres far
(søger de en fader-erstatning), og hvilke konsekvenser kan det få for dem
psykologisk, hvis det forholder sig sådan at de blander deres evt.
fader-erstatning og sex sammen?
- vil min søn/datter fortsat kunne fungere sammen med hans/hendes
jævnaldrende?
- vil min søn/datter fortsat passe sin skolegang/uddannelse, sine
fritidsaktiviteter og arbejde - og vil den ældre forholdet have forståelse
for at min søn/datter også skal have mulighed for at pleje de sider af sig
selv, som hører teenagere/unge til?

Uh, der ville være mange ting at tale om - og jeg ville ikke afholde mig fra
at tage de vanskelige snakke, hverken med mine børn eller den ældre partner.

At "lade som ingenting" eller "lade som om det er ganske
normalt/acceptabelt" ville ikke være brugbare løsningsmodeller for mig.

Fakta er, at det ikke er "normalt/acceptabelt" i almenhedens øjne - det
ville min søn/datter vide på forhånd, og hvis den ældre partner ellers er et
velfungerende menneske, vil han/hun også vide det. Ergo er der ingen grund
til at "lade som om".

Når så snakkene er taget, og jeg som mor føler mig (rimeligt) tryg ved, at
dette er noget mit barn virkelig selv (frivilligt) ønsker - så er der kun
tilbage at arbejde på min egen accept og (forhåbentligt) forståelse, så
"parret" kan føle sig oprigtigt velkomne i mit hjem og hos mig.

Men det ville ikke være let, og det ville ikke ske ved at alle gik som katte
om varm grød og legede "ikke høre, ikke se, ikke tale"

mange hilsner

Fra : sdsf

Dato : 29-12-05 00:21

nusle nuslesen skrev:
> [...]

> fremtid (f.eks. 2-5 år), vil min søn/datter så ende med at blive far/mor i
> en meget ung alder for at imødekomme dette?
Unødig bekymring, sådan noget "kæresteri" vare kun få uger, hvis der da
ikke er noget helt galt med parterne.

Fra : Lars (ArthurDent)

Dato : 29-12-05 08:14

On Thu, 29 Dec 2005 00:20:32 +0100, sdsf <sdsf@her.der.dk> wrote:

>Unødig bekymring, sådan noget "kæresteri" vare kun få uger, hvis der da
>ikke er noget helt galt med parterne.

Der er 10 års forskel på mig og min kone, du mener altså at der er
noget helt galt med os?
/Lars

Fra : sdsf

Dato : 29-12-05 09:52

Lars (ArthurDent) skrev:

> Der er 10 års forskel på mig og min kone, du mener altså at der er
> noget helt galt med os?
Nej, jeg tror ikke der er noget galt med jer.

Jeg siger bare at hvis der 20 års aldersforskel, og den ene af parterne
er 16, så tror jeg ikke den 16 åriges forældre behøver at begynde at
spekulere i bryllup og børnebørn.

Det er mit indtryk at det er blevet mere almindelig at kvinder omkring
de 40 får børn med 10 år yngere mænd. I de tilfælde jeg kender til ser
det ud til at fungere fint.
Den omvendte aldersforskel har vist aldrig været ualmindelig.

Fra : Tony

Dato : 29-12-05 00:57

"nusle nuslesen" <nusle@invalid.com> skrev

[ snip ]

> [...]
>
> Men det ville ikke være let, og det ville ikke ske ved at alle gik som
> katte om varm grød og legede "ikke høre, ikke se, ikke tale"

Jeg blev da helt glad for at se, i her i slutningen af dit indlæg, du havde
tænkt dig at komme til fornuft.

Ingen tvivl om at du vil dine børn det bedste,men gad egentlig vide hvor
velkomne ''parret'' ville føle sig, når du konstant ville gå rundt og knurre

Jeg ved bare at konstante moralprædikener, kan være medvirkende til at støde
sit barn fra sig.
Lad så være med at snakke om hvad der er normalt eller ej.-- Det normale har
heldigvis vide rammer her i Danmark..

Tony

Fra : nusle nuslesen

Dato : 29-12-05 05:01

"Tony" <tony@carpediem.dk> skrev i en meddelelse

Hej,

> Jeg blev da helt glad for at se, i her i slutningen af dit indlæg, du
> havde tænkt dig at komme til fornuft.

Jeg synes såmænd, at hele forløbet er fornuftigt - jeg ser intet fornuftigt
i en "påtaget" accept, eller "påtaget" ligegyldighed fra forældres side.

Den proces jeg beskrev, er den der fører til accept, der er ingen grund til
ikke at involvere børnene i processen - de er vant til det.

> Ingen tvivl om at du vil dine børn det bedste,men gad egentlig vide hvor
> velkomne ''parret'' ville føle sig, når du konstant ville gå rundt og
> knurre

Mine børn er vant til at voldsomme forandringer medfører lidt knurren - det
har aldrig forhindret dem hidtil

> Jeg ved bare at konstante moralprædikener, kan være medvirkende til at
> støde sit barn fra sig.

Det er ikke moralprædikener, når man som forældre viser man oprigtigt er
bekymret og søger at forstå/acceptere. Altså, efter min mening.

> Lad så være med at snakke om hvad der er normalt eller ej.-- Det normale
> har heldigvis vide rammer her i Danmark..

Ja, i den påståede tolerances hellige navn

Næ du, skraber du overflade-fræset af og ser på hvad der er reelt, så er det
mit indtryk, at konservatisme trives i fin stil.

mange hilsner

Fra : Trine Pedersen

Dato : 29-12-05 10:38

nusle nuslesen wrote:

> [...]
> for at min søn/datter også skal have mulighed for at pleje de sider af sig

Du har ret i at disse ting bør diskuteres - men sådan som jeg ser det så
er problemet at ovenstående ting _sagtens_ kan blive et problem i et
aldersmæssigt ligeværdigt forhold. Som jeg ser det er man nødt til at se
på HELE forholdet før man dømmer ligeværdigt/uligeværdigt.

> At "lade som ingenting" eller "lade som om det er ganske
> normalt/acceptabelt" ville ikke være brugbare løsningsmodeller for mig.

Man bør altid deltage i sine børns liv uanset hvad der foregår ikke?

> [...]
> velfungerende menneske, vil han/hun også vide det. Ergo er der ingen grund

Jeg tænker ikke over det - har familie hvor hun er i starten af 20'erne
og han er over 35 - og deres samlivsproblemer stammer ikke fra
aldersforskellen. De er nærmere begrundet i deres væsensforskellige
opdragelse. Men som sagt - jeg tænker aldrig over det - jeg blir lige
overrasket hver gang alderen kommer op at vende.

> [...]
> tilbage at arbejde på min egen accept og (forhåbentligt) forståelse, så
> "parret" kan føle sig oprigtigt velkomne i mit hjem og hos mig.

Det gælder vist alle forhold. Men problemet er om man kan optræde
forstående og accepterende hvis man nu ikke kan li den stådder tøsen har
slæbt med hjem. Mine forældre har været superdygtige til det - men det
må ha holdt hårdt af og til!

--
Mvh Trine P.

Fra : PerX ...

Dato : 29-12-05 12:06

In article <43b318c5$0$154$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>,
nusle@invalid.com says...

> [...]
>
> Ja.
>
> Hvis min datter kom og sagde, at hendes nye kæreste var 36 år (hvilket er

Jo, men du virker jo 10-15 år ældre. (Jeg derimod er meget ældre end
dig, og virker sikkert 20-30 år yngre ;)

Fra : Trine Pedersen

Dato : 29-12-05 10:28

Nicolai wrote:

> Hvad hvis nu ...
>
> det var en 16 årig fyr og en 36 årig kvinde ?
> det var en 16 årig pige og en 36 årig mand ?

Uagtet at jeg ellers ikke har de store problemer med aldersforskel (Det
er altså noget folk selv må rode med - og hvem er jeg at dømme folks
følelser?) så ville jeg altså nok føle mig noget underligt tilpas ved at
min yndige pode (Det være sig en pige eller en dreng) havde en partner
der var ca samme alder som mig.

> Ville det være lige så kritisabelt?

Det ville være en vurdering af det foreliggende forhold - et forhold
mellem to 16-årige kan være lisså kritisabelt som et hvor den ene er 20
år ældre end den anden.

> Som jeg ser det, så er der en udemærket beskyttelse i loven i og med
> at man ikke må udnytte sin størrer erfaring eller andet til at forføre
> 15-18 årige med.

Men det gælder vist kun så længe man er i afhængighedsforhold. Fx.
undervisere eller lignende.

> Men at den 16-årige får sig lidt seksuelle erfaringer kan jeg ikke se
> noget ondt i. Sålænge der ikke er tale om et afhøngighedsforhold.

Heller ikke her - selv om jeg nok ville føle det lidt underligt som
forældre som sagt ...

--
Mvh Trine P.

Fra : Nicolai

Dato : 29-12-05 23:25

On Thu, 29 Dec 2005 10:28:18 +0100, Trine Pedersen
<snoeffe@hotmail.com> wrote:

>Men det gælder vist kun så længe man er i afhængighedsforhold. Fx.
>undervisere eller lignende.

Ikke helt. Fra
http://www.familieadvokaten.dk/index.asp?hovedramme=/b130.html:

"Straffeloven beskytter dig også mod at blive 'forført' af en
betydeligt ældre person end dig, efter du er blevet 15 år, og indtil
du juridisk set bliver voksen, dvs. fylder 18 år. Hvis en sådan person
groft misbruger sin alder og erfaring til at 'forføre' dig - og dermed
have samleje med dig - kan vedkommende straffes med 'fængsel indtil
fire år'."

Den aktuelle paragraf har jeg ikke lige energi til at forsøge at finde
- dette er trods alt ikke dk.videnskab.jura. ;)

>Heller ikke her - selv om jeg nok ville føle det lidt underligt som
>forældre som sagt ...

Enig. Og sådanne forhold tror jeg også sjældent holder i længden.
Ihverfald dem jeg har set - omend ikke engang med så stor
aldersforskel. Man bliver træt af at have for forskelligt syn på
tingene, at den ene måske ikke har samme indstilling til god opførsel,
musik osv - for nu lige at nævne et par eksempler.

Mvh
"Babylai"

Fra : Trine Pedersen

Dato : 30-12-05 10:49

Nicolai wrote:

> [...]
> groft misbruger sin alder og erfaring til at 'forføre' dig - og dermed
> have samleje med dig - kan vedkommende straffes med 'fængsel indtil

Men hvornår er der så tale om misbrug? Og hvordan bedømmer man det? Det
er da en rigtig gummiparagraf så vidt jeg kan se.

> Den aktuelle paragraf har jeg ikke lige energi til at forsøge at finde
> - dette er trods alt ikke dk.videnskab.jura. ;)

Nej, men det er så i orden :)

> [...]
> tingene, at den ene måske ikke har samme indstilling til god opførsel,
> musik osv - for nu lige at nævne et par eksempler.

Men forskelligt syn på tingene er jo ikke nødvendigvis betinget af alder
- et ligeværdigt forhold handler om såååå mange andre ting end
fødselsdatoen ....

--
Mvh Trine P.

Fra : Nicolai

Dato : 30-12-05 19:15

On Fri, 30 Dec 2005 10:49:13 +0100, Trine Pedersen
<snoeffe@hotmail.com> wrote:

>Men hvornår er der så tale om misbrug? Og hvordan bedømmer man det? Det
>er da en rigtig gummiparagraf så vidt jeg kan se.

Jeg kender ikke til nogen retsafgørelser, men jeg vil være ret sikker
på at ved meget unge (15-16 årige), vil den mindste tvivl komme dem
til gode.

Men det åbner op for noget meget ubehagelige sager i retten, for alle
parter. Jeg har perifært kendskab til en sag der skete for mange år
siden, hvor den unges forældrer pressede en retssag igennem.

Mvh
"Babylai"

Fra : sdsf

Dato : 30-12-05 19:45

Nicolai skrev:

> [...]
> parter. Jeg har perifært kendskab til en sag der skete for mange år
> siden, hvor den unges forældrer pressede en retssag igennem.
Mon ikke det var sådan noget der skete i Opfeldt sagen.
Eller måske har den unge forsøgt at afpresse politikeren.

Fra : Nicolai

Dato : 30-12-05 21:37

On Fri, 30 Dec 2005 19:44:31 +0100, sdsf <sdsf@her.der.dk> wrote:

>Mon ikke det var sådan noget der skete i Opfeldt sagen.
>Eller måske har den unge forsøgt at afpresse politikeren.

Mener den unge der var sagen, var under 15 - så er sagen jo helt
anderledes. Men problemet er jo hvis en på 14 der ser ældre ud, siger
han er 15 eller 16 - så er man kriminel uden man ved det.

Mvh
"Babylai"

Fra : PerX ...

Dato : 29-12-05 12:07

In article <bj26r1h4ne83qj83gjtlhu036s5i9pljg4@4ax.com>,
nicolai@spamcop.net says...

> Hvad hvis nu ...
>
> det var en 16 årig fyr og en 36 årig kvinde ?
> det var en 16 årig pige og en 36 årig mand ?
>
> Ville det være lige så kritisabelt?

Næ, men der er jo mange aldersfascister som flipper helt ud.

Fra : Ulrich Valera

Dato : 29-12-05 10:20

"Ulrich" <uz_FILTER_@jubiimail.dk> wrote in message
> Han svare, jamen han har skam fået en kæreste.
> (Fint nok knægten er 16 år.)
> -Ja det fyr på 36.
>
> Ææææ så ryger min skuffe sgu ned, sammen med et par andre ved bordet.

Efter mange år med seksuel frigørelse er det meget trist at se, at de
fleste stadigvæk er totalt fortidige, Victorianske og hykleriske i deres
holdning til sex.

Hvad med alle de unge, som GERNE vil prøve et forhold med en yngre,
ældre eller en af samme køn.
Må de så ikke realisere det ønske??

Nej, nej, nej-nej! - Det kan vi sandelig ikke have - Nej Ih Gud
Vorherrebevares og fri os da vel, da!!

Et kor af bedrevidende og formynderiske personer rejser sig straks og
oppisker det velkendte massehysteri.

Der er jo tilfældigvis absolut INGEN "voksne", der kunne tænke sig at
elske med en 17-årig med stram mave, hvide tænder og klare øjne - og med
ungdommens optimisme og gå-på mod i behold-.
Noget, der ellers ville være meget inspirerende for en "voksen", der er
begravet i restskatter, girokort og fartbøder.

TDC A/S oplyser, at der HVER eneste dag året rundt er 36.000 personer,
der fra lige så mange computere i Danmark forsøger at få adgang til
teenagersex!
Jamen hvem er da alle disse personer???
Da vi ALLE i Danmark fordømmer og afskyr sex med unge og ikke selv
kunne drømme om den slags, er det sandelig meget mærkeligt!

Kan vi dog ikke slippe for dette tyranni af hyklere??

Ulrich Valera
Missionær

Fra : Brian Olesen

Dato : 29-12-05 20:28

Hej

> Efter mange år med seksuel frigørelse er det meget trist at se, at de
> fleste stadigvæk er totalt fortidige, Victorianske og hykleriske i deres
> holdning til sex.

Jeg kan jo ikke svare på andres vegne, men det er såmænd ikke selve det
seksuelle aspekt der nager mig, men mere at det er et parforhold
kæresteforhold you nae it.
Jeg er da sikker på, at der eksperimenteres helt vildt rundt omkring i de
små hjem med partnerbytte alternativ nabohjælp und so wieter. Men når
aldersforskellen er så stor og den yngste part kun er 16, så kommer
øjnbrynene da lige lidt op.

Mvh. brian

Fra : svend_poulsen_304@ho~

Dato : 01-01-06 13:39

> [...]
>
> Puha, jeg tror sgu der går helt kage i den.
>
> P.S.
> Det er 100 år siden jeg har luret i denne gruppe,

Hej der er lige det at det er kriminelt at gå i bukserne på nogen der er
under 16 og man selv er over 16 i dag, der er nogen i regeringen der har den
holdning at ved at hæve den kriminelle lav alder vil der ikke være så mange
unge der bliver stirile på grund af kønssygdomme og der vil ikke være så
mange piger der bliver gravide.

Er der lige noget der minder om, at ved at forbyde seksualundervisning
bliver børm under 18 ikke gravide, og det er i landet som vores
statsmninister har som forbillede at Danmark skal være, det sker.

Så er det kun at sige hygge til dem der er over 16

Svend

Fra : Jan Allan Andersen

Dato : 01-01-06 14:59

svend_poulsen_304@hotmail.com skrev:

> Hej der er lige det at det er kriminelt at gå i bukserne på nogen der er
> under 16 og man selv er over 16 i dag, der er nogen i regeringen der har den

Nej, det er ved 15 år grænsen skiller.

Fra : svend_poulsen_304@ho~

Dato : 01-01-06 15:10

> Nej, det er ved 15 år grænsen skiller.
>
> --
> Mvh. Jan
>
> www.biotopia.dk
> Diskussionsforum for biseksuelle og -nysgerrige

Forkert, grænsen er lige hævet til 16 år.

Svend

Fra : Jan Allan Andersen

Dato : 01-01-06 15:20

svend_poulsen_304@hotmail.com skrev:

> Forkert, grænsen er lige hævet til 16 år.

Ifølge hvad?
Har du et beslutningsgrundlag eller noget andet fra Folketinget at
henvise til?
For ifølge lovbekendtgørelse nr. 909 af 27/09/2005 (Gældende) er den
kriminelle lavalder fortsat 15 år.

Fra : svend_poulsen_304@ho~

Dato : 01-01-06 15:34

> [...]
> Mvh. Jan
>
> www.biotopia.dk
> Diskussionsforum for biseksuelle og -nysgerrige

Hvis det er denne du mener har du ret

§ 15. Handlinger foretagne af børn under 15 år straffes ikke.

Så er det ikke det jeg skrev om !!!

Omformuler da du ikke forstår eller ikke vil forstå.

Det jeg skrev var at hvis du er over 16 år og dyrker sex med en der er under
16 år, hvad er 2 gang jeg skriver!!, så er det ulovligt idag og du vil blive
straffet for det hvis der kommer en anmeldelse, hvad der i mine øjne er en
hævelse af den kriminelle lavalder for at dyrke sex.

Svend

Fra : Jan Allan Andersen

Dato : 01-01-06 16:02

svend_poulsen_304@hotmail.com skrev:

> Hvis det er denne du mener har du ret
> § 15. Handlinger foretagne af børn under 15 år straffes ikke.

Hvis du tror det er den jeg mener, så har jeg åbenbart ikke formuleret
mig tydeligt nok.

> Så er det ikke det jeg skrev om !!!

Heller ikke det jeg skriver om.

> Omformuler da du ikke forstår eller ikke vil forstå.

Høflig måde at diskutere på ..... Not!

> [...]
> straffet for det hvis der kommer en anmeldelse, hvad der i mine øjne er en
> hævelse af den kriminelle lavalder for at dyrke sex.

Og jeg skriver, at ifølge Lovbekendtgørelse nr. 909 af 27/09/2005, som
omhandler den gældende straffelov, så står der i pgf. 222, stk. 1:

"Den, som har samleje med et barn under 15 år, straffes med fængsel
indtil 8 år."

Hvis du fastholder at den grænse er 16 år i dag, så må du jo kunne
henvise til en lov, en bekendtgørelse eller nogen anden beslutning fra
folketinget, der sætter den seksuelle lavalder til 16 år og ikke de 15
år der står nævnt i straffeloven.

Fra : Lars (ArthurDent)

Dato : 01-01-06 16:46

On Sun, 1 Jan 2006 15:33:47 +0100, "svend_poulsen_304@hotmail.com"
<svend_poulsen_304@*hotmail.com> wrote:

> [...]
>straffet for det hvis der kommer en anmeldelse, hvad der i mine øjne er en
>hævelse af den kriminelle lavalder for at dyrke sex.

Nej det er ikke ulovligt hvis den du dyrker sex med er 15 år. Hvis den
du dyrker sex med er under 15 år har du ret.

Men med din argumentation kan man jo så også påstå at den kriminelle
lavalder er 24 år eller en hvilkensomhelst anden alder.

Den kriminelle lavalder er 15 år uanset om du bryder dig om det eller
ej.
/Lars

Fra : Jens Bruun

Dato : 01-01-06 18:36

"svend_poulsen_304@hotmail.com" <svend_poulsen_304@*hotmail.com> skrev
i en meddelelse news:aLRtf.29$Cp5.8@news.get2net.dk

> [...]
> og du vil blive straffet for det hvis der kommer en anmeldelse, hvad
> der i mine øjne er en hævelse af den kriminelle lavalder for at dyrke

Du er vist for viderekommende.

--
-Jens B.