skæg ?
Fra : Bo M Mogensen

Dato : 26-12-05 02:15

se nu har jeg aldrig gået så fandens meget op i hvordan jeg så ud men
nu har Julen og min mors mand skænket mig en Braun CruZer3 trimmer og
baber maskine i et ... jeg siger jer godt folk det er et stykke
fantastisk isenkram.

Nå men i mangel af babermaskine har jeg haft en slags fuldskæg i et
års tid der sammen med det lange hård har fået mig til at ligne et
godt bud på en kandidat til mændenes hjem.

MEN så her til aften skulle jeg lige prøve maskinen 5 minutter efter
havde jeg glatte kinder som jeg ikke har haft det siden jeg var 14

så nu har jeg gronz skæg dvs overskæg + skæg på hagen
det for mig til at ligne en bladning i mellem et medlem af en mz klub
og en hippi .... men kvinder lad mig det vide ...vil det være
klædeligt og ryde det på hagen også ?

jeg ved godt jeg er lidt på afvejen efter jeg har hånet så mange
intimbarberings tråde igenem så mange år ... men tilskriv det den
almene jule kådhed og begejstring over mit nye elektroniske lege tøj.

her er den :
http://www.alstrom.dk/images/products/035733700stor.jpg :)))

kan varmt anbefales - den er ½ dyr men det værd !
--
MvH
Bo M Mogensen

Fra : Blinkhinde

Dato : 26-12-05 10:12

Bo M Mogensen skrev:

> [...]
> det for mig til at ligne en bladning i mellem et medlem af en mz klub
> og en hippi .... men kvinder lad mig det vide ...vil det være

Efter min mening kan du med fordel rydde det hele. Både overskæg og
hageskæg.

> jeg ved godt jeg er lidt på afvejen efter jeg har hånet så mange
> intimbarberings tråde igenem så mange år ... men tilskriv det den
> almene jule kådhed og begejstring over mit nye elektroniske lege tøj.

Øh... Det var dit *hage* skæg du spurgte om du skulle fjerne ik' ?

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 26-12-05 17:08

On 26 Dec 2005 01:12:14 -0800, "Blinkhinde" <blinkhinde@hotmail.com>
wrote:

>Efter min mening kan du med fordel rydde det hele. Både overskæg og
>hageskæg.

Ahh jeg er nu noget øm over mit over skæg har dog prøvet at ryde det
en enkelt gang siden 1983 ... men jeg føler mig sgu så bare -
meeeeeeeen jow det kunne da være det skulle prøves...

>Øh... Det var dit *hage* skæg du spurgte om du skulle fjerne ik' ?

jow ... det har jeg prøvet før .. det er ikke så slemt ...men jeg
synes nu der er sådan en slags bad mother fucker over det her gronz
skæg .... men på den anden side så er jeg jo helt wild efter at få
gang i min nye barber maskine efter et år hvor jeg bare har haft ALT
for meget skæg det var virkeligt træls .... men du aner ikke hvilken
pestilens det er at skulle i gang med en alm skraber med mindre man
gør det hver / hver anden dag og det gider jeg altså ikke.

Fra : preben nielsen

Dato : 26-12-05 17:39

"Bo M Mogensen" <chokmah@spamcop-virker-ikke.com> skrev i en
meddelelse news:tdhuq15bdq8k37opmq188m86qrlidcgul9@4ax.com...
> og en hippi .... men kvinder lad mig det vide ...vil det være
> klædeligt og ryde det på hagen også ?

Hvorfor tror du din mor gav dig den ?

--
/\ preben nielsen
\/\ prel@post.tele.dk

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 26-12-05 17:48

On Mon, 26 Dec 2005 17:39:09 +0100, "preben nielsen"
<prel@post.tele.dk> wrote:

>Hvorfor tror du din mor gav dig den ?

Nahh nu var det min mors mand der ga mig den :) og det var på ønske -
men non the less ...så havde behovet også været der længe .... det er
sgu sjældent at fuldskæg er klædeligt

Fra : Lars (ArthurDent)

Dato : 27-12-05 07:20

On Mon, 26 Dec 2005 01:14:31 GMT, Bo M Mogensen
<chokmah@spamcop-virker-ikke.com> wrote:

> [...]
>det for mig til at ligne en bladning i mellem et medlem af en mz klub
>og en hippi .... men kvinder lad mig det vide ...vil det være

Jeg har selv sådan et "lokumsbræt" i hovedet, altså overskæg + skæg på
hagen. Jeg klipper det ultrakort, altså ca 1-2 mm langt. Det synes jeg
er klædeligt, og har fået positive reaktioner fra min kone og fra
andre.

Du kan se hvad jeg mener her:
http://www.lsted.dk/photogallery.php?photo=714

Hvad du selv synes og føler dig godt tilpas med er efter min mening
det vigtigste, dernæst kommer omgivelsernes reaktion.
/Lars
--
www.tomtompoi.dk. Gratis POI til alle
www.tomtom-bruger.dk. Glad for TT - men kritisk.

Fra : Per Vadmand

Dato : 27-12-05 10:47

"Lars (ArthurDent)" <arthurdent44@hotmail.com> wrote in message

> [...]
>
> Hvad du selv synes og føler dig godt tilpas med er efter min mening
> det vigtigste, dernæst kommer omgivelsernes reaktion.

Skæg skal være langt eller slet ikke. De dér såkaldt metroseksuelle, der
render rundt og ser ud, som om de ikke kan finde ud af, om de tør have skæg
eller ej, er ynkelige.

Og så skulle jeg hilse og sige, at min kone er enig: skægstubbe kradser,
langt skæg er lækkert og blødt.

Per V.

Fra : sdsf

Dato : 27-12-05 12:08

Per Vadmand skrev:

> [...]
> eller ej, er ynkelige.
>
> Og så skulle jeg hilse og sige, at min kone er enig: skægstubbe kradser,

Flertallet af kvinder foretrækker et glatbarberet.

Fra : Lars (ArthurDent)

Dato : 27-12-05 12:39

On Tue, 27 Dec 2005 10:47:08 +0100, "Per Vadmand" <perve@post.tele.dk>
wrote:

>Skæg skal være langt eller slet ikke. De dér såkaldt metroseksuelle, der
>render rundt og ser ud, som om de ikke kan finde ud af, om de tør have skæg
>eller ej, er ynkelige.

Det er så din mening - for øvrigt er jeg ikke metroseksuel, selv om
det lyder som om du gerne vil slå mig i hartkorn med dem. Jeg synes
bare at kort skæg er pænt, og så er det nemt at holde.

>Og så skulle jeg hilse og sige, at min kone er enig: skægstubbe kradser,
>langt skæg er lækkert og blødt.

Ja hver sin mening.
/Lars

Fra : **** JENS ****

Dato : 27-12-05 16:08

Lars (ArthurDent) wrote:

> [...]
> hagen. Jeg klipper det ultrakort, altså ca 1-2 mm langt. Det synes jeg
> er klædeligt, og har fået positive reaktioner fra min kone og fra

skal du snart have skiftet olie på det hår ?

Fra : Lars (ArthurDent)

Dato : 27-12-05 22:18

On Tue, 27 Dec 2005 16:08:15 +0100, "**** JENS ****"
<postkasse@mailglobal.net> wrote:

>skal du snart have skiftet olie på det hår ?

Hvad pokker, er børnehaven lukket mellem jul og nytår?
/Lars

Fra : '**** JENS ****'

Dato : 31-12-05 09:03

Lars (ArthurDent) wrote:

> Hvad pokker, er børnehaven lukket mellem jul og nytår?
> /Lars

nå gik du da der ned til morgen ?

Fra : sdsf

Dato : 27-12-05 16:51

Lars (ArthurDent) skrev:

> [...]
>
> Hvad du selv synes og føler dig godt tilpas med er efter min mening
> det vigtigste, dernæst kommer omgivelsernes reaktion.

I din signatuer linker du til noget TomTom, POI, og TomTomPOI
Hvad pokker er det for noget, et besøg på siderne gjorde mig
ikke klogere.

Du er lidt for indforstået her.

Fra : Lars (ArthurDent)

Dato : 27-12-05 22:18

On Tue, 27 Dec 2005 16:50:36 +0100, sdsf <sdsf@her.der.dk> wrote:

>I din signatuer linker du til noget TomTom, POI, og TomTomPOI
>Hvad pokker er det for noget, et besøg på siderne gjorde mig
>ikke klogere.

Det handler om navigationsanlæg til biler

Hvis du ikke har den interesse, så er det nok meget indforstået
/Lars

Fra : Mette

Dato : 27-12-05 22:36

> [...]
> det for mig til at ligne en bladning i mellem et medlem af en mz klub
> og en hippi .... men kvinder lad mig det vide ...vil det være

Overskæg er for mig noget der hører fortiden til. Faktisk er der få ting,
der tænder mig mere af end netop overskæg.
Ryd det hele.

Fra : Tony

Dato : 27-12-05 22:51

"Mette" <Mette@.dk> skrev i en meddelelse

> "Bo M Mogensen" <chokmah@spamcop-virker-ikke.com> skrev i en meddelelse
>
> Overskæg er for mig noget der hører fortiden til. Faktisk er der få ting,
> der tænder mig mere af end netop overskæg.

Det samme siger jeg.- Især hvis det sidder i hovedet på en kvinde. : o D

Tony

Fra : '**** JENS ****'

Dato : 01-01-06 11:21

Mette wrote: