Mænds G-punkt
Fra : Steen Jensen

Dato : 25-12-05 22:37

Er det nogensinde blevet videnskabligt bevist, at mænd (eller kvinder,
for den sags skyld) rent fakrisk har et G-punkt, der kan give den store
nydelse, som nogen mener?

Hvor sidder mænds G-punkt, mod maven eller mod ryggen?

Fra : Ulvir

Dato : 25-12-05 22:43

Steen Jensen wrote:

> Hvor sidder mænds G-punkt, mod maven eller mod ryggen?

I pungen. Altså den med lynlås.

Fra : Sabina H.

Dato : 25-12-05 23:26

Steen Jensen wrote:
> [...]
> store nydelse, som nogen mener?
>
> Hvor sidder mænds G-punkt, mod maven eller mod ryggen?

Mænds "G-punkt" går i daglig tale under navnet "prostata".... som sidder mod
maven ;)
om det er videnskabeligt bevist ved jeg ikke, men erfaringen blandt mænd der
har prøvet sex med påvirkningen af prostata er vist sådan generelt set at
det klart virker ;)

--
Knus, Sabina

Se vores skønne persere på
http://www.dkshadowfax.dk

Fra : Jens Bruun

Dato : 25-12-05 23:30

"Sabina H." <sabina@websetter.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> om det er videnskabeligt bevist ved jeg ikke, men erfaringen blandt
> mænd der har prøvet sex med påvirkningen af prostata er vist sådan

Lad nu - for bare én gangs skyld - mændene selv udtale sig.

--
-Jens B.

Fra : Sabina H.

Dato : 26-12-05 01:05

Jens Bruun wrote:
> "Sabina H." <sabina@websetter.dk> skrev i en meddelelse

> Lad nu - for bare én gangs skyld - mændene selv udtale sig.

hvorfor? mændende kan da bare komme frit frem af busken og svare alt det de
vil, men når der nu ikke er kommet andre besvarelser på bordet, er det vel
tilladeligt for alle at svare, det er jo nu engang en debatgruppe.... og som
kvinde har jeg oplevet forskellen på nærmeste hold, og som kvinde med mange
mandevenner og enkelte bøssevenner, må jeg jo også forholde mig til hvad DE
siger...

men hvorfor har du så travlt med at ødelægge mit svar, i stedet for at svare
på det oprindelige spørgsmål selv. du er vel, trods alt, en mand??

--
Knus, Sabina

Se vores skønne persere på
http://www.dkshadowfax.dk

Fra : Steen Jensen

Dato : 26-12-05 09:31

Sabina H. <sabina@websetter.dk> wrote:

> mændende kan da bare komme frit frem af busken og svare alt det de
> vil, men når der nu ikke er kommet andre besvarelser på bordet, er det vel
> tilladeligt for alle at svare

Selvfølgeligt

Så mangler der bare en ting - at få sagt til konen: Hey, prøv lige at
stikke en finger op i røven på mig

Fra : Lasse Jensen

Dato : 26-12-05 10:29

Steen Jensen wrote:

> Selvfølgeligt
>
> Så mangler der bare en ting - at få sagt til konen: Hey, prøv lige at
> stikke en finger op i røven på mig

Min fandt selv på at prøve det. Og wow...!

--
Lasse Jensen [fafler at g mail dot com]
Linux, the choice of a GNU generation.

Fra : Steen Jensen

Dato : 26-12-05 12:05

Lasse Jensen <fafler@gmail.com> wrote:

> Min fandt selv på at prøve det.

Der er nogen der er heldigere end andre
Tillykke med det gode forhold.

Fra : sdsf

Dato : 26-12-05 12:11

Steen Jensen skrev:

> Der er nogen der er heldigere end andre
> Tillykke med det gode forhold.
Det er langt fra alle mænd det vil have fingre op bagi!!
Det står på listen over "MØG-SEX" her:

Fra : Sabina H.

Dato : 26-12-05 12:23

sdsf wrote:

> Det er langt fra alle mænd det vil have fingre op bagi!!

sjovt nok har de færreste af disse mænd problemer med at proppe ting og
fingre og andet op bag i konen... hvilket for mig er en anelse
doppeltmoralsk..... især fordi der jo er en god sansynelighed for at man
kunne lide det....

derudover tror jeg at en stor del af de mænd der SIGER de ikke vil have
fingre op bagi, kun siger det for at virke maskuline i selskab med mænd, og
i soveværelset er sangen en hel anden ;)

--
Knus, Sabina

Se vores skønne persere på
http://www.dkshadowfax.dk

Fra : sdsf

Dato : 26-12-05 12:50

Sabina H. skrev:

> [...]
> fingre og andet op bag i konen... hvilket for mig er en anelse
> doppeltmoralsk..... især fordi der jo er en god sansynelighed for at man
Jeg er slet ikke til analsex, tanken tænder mig slet ikke, tværtimod.
Jeg har været sammen med kvinder der forsøgte sig med en finger,
men der må jeg så signalerer at det vil jeg ikke.
Jeg har også været ude for at en kvinde bad mig om at stikke en finger
op bag i hende, det måtte jeg så slå hen, og der blev ikke spurgt mere.

Jeg er godt klar over at det er en begrænsning, men jeg forbinder
overhovedet ikke røvhullet og endetarmen med sex.

> derudover tror jeg at en stor del af de mænd der SIGER de ikke vil have
> fingre op bagi, kun siger det for at virke maskuline i selskab med mænd, og
> i soveværelset er sangen en hel anden ;)
Sikkert for nogen, men her er jeg så godt som anonym så jeg har ingen
grund til at skjule noget.

Fra : Tony

Dato : 26-12-05 14:21

"sdsf" <sdsf@her.der.dk> skrev

> Jeg er godt klar over at det er en begrænsning, men jeg forbinder
> overhovedet ikke røvhullet og endetarmen med sex.

Det er du ikke ene om, jeg har det på samme måde.
Mit G-punkt sidder på pikhovedet, og bliver bedst stimuleret oppe i fissen
på en dejlig liderlig kvinde.

Tony

Fra : Per Rønne

Dato : 26-12-05 17:04

Tony <tony@carpediem.dk> wrote:

> "sdsf" <sdsf@her.der.dk> skrev

> Det er du ikke ene om, jeg har det på samme måde.
> Mit G-punkt sidder på pikhovedet, og bliver bedst stimuleret oppe i fissen
> på en dejlig liderlig kvinde.

Har du da prøvet det andet?
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : sdsf

Dato : 26-12-05 17:38

Per Rønne skrev:

> Har du da prøvet det andet?
Jeg har ikke prøvet det, og det vil jeg heller ikke.
For mig fungerer sex udemærket uden brug af parternes endetarme.
Endetarmens funktion er at oplagre fækalier midlertidigt.
http://en.wikipedia.org/wiki/Rectum

Som jeg ser det, er det bedst at holde fækalier ude fra sex.

Fra : Per Rønne

Dato : 26-12-05 18:32

sdsf <sdsf@her.der.dk> wrote:

> [...]
> http://en.wikipedia.org/wiki/Rectum
>
> Som jeg ser det, er det bedst at holde fækalier ude fra sex.

Rectum er fækaliefri, bortset fra når man skal på toilettet. Men du har
måske aldrig på et hospital stået for for rectoskopien?
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Per Vadmand

Dato : 26-12-05 18:43

> Rectum er fækaliefri, bortset fra når man skal på toilettet. Men du har
> måske aldrig på et hospital stået for for rectoskopien?
> --
Jeg har prøvet at få min prostata undersøgt ad den vej. Det inspirerede IKKE
til gentagelse.

Per V.

Fra : Per Rønne

Dato : 26-12-05 19:01

Per Vadmand <perve@post.tele.dk> wrote:

> ""Per Rønne"" <per@RQNNE.invalid> wrote in message

> Jeg har prøvet at få min prostata undersøgt ad den vej. Det inspirerede IKKE
> til gentagelse.

Rectoskopi er aldrig rart at få foretaget {og har grundlæggende intet
med analt samleje at gøre, selv om det kan være temmeligt smertefuldt at
få stukket phallos ind de første gange}. Men nu drejede sig jo altså om
hvorvidt rectum normalt var fyldt af fækalier eller ej - og det er
rectum altså ikke.

Mit ordvalg gik i øvrigt i retning af om han havde /foretaget/ {aktivt}
rectoskopi på en patient.

--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : sdsf

Dato : 26-12-05 20:42

Per Rønne skrev:
> [...]
Nej, jeg har aldrig foretaget rectoskopi på nogen.

> Rectoskopi er aldrig rart at få foretaget {og har grundlæggende intet
> med analt samleje at gøre, selv om det kan være temmeligt smertefuldt at
> få stukket phallos ind de første gange}.
Jeg har svært ved at forstå hvorfor det skulle blive efter de første
gange, med mindre vi taler om én sex-session.

> Men nu drejede sig jo altså om
> hvorvidt rectum normalt var fyldt af fækalier eller ej - og det er
> rectum altså ikke.
Nej rectum er ikke normalt fyldt op af fækalier.
Men det er nok sjældent at der ikke vil være nogle rester tilbage,
særligt hvis afføringen ikke har været hård.

Meget usexet at skrive om egentlig, men måske er det bare mig der er
for sart. Folk der har børn og hunde roder jo rundt i lort hele tiden.
:-|

Fra : sdsf

Dato : 26-12-05 21:04

Nu vi er igang med extreme tasteless:

http://www.pubmedcentral.nih.gov/picrender.fcgi?artid=394335&blobname=1471-2482-4-5-S1.mpg

Her er det godtnok på/i brysterne det foregår.

Fra : Steen Jensen

Dato : 26-12-05 23:07

sdsf <sdsf@her.der.dk> wrote:

> Nu vi er igang med extreme tasteless:

Hva' pokker gik det ud på?

Fra : sdsf

Dato : 26-12-05 23:16

Steen Jensen skrev:

> Hva' pokker gik det ud på?
En nigeriansk kvinde der får pillet maddiker ud af brystet.

Hele artiklen er her:

http://www.pubmedcentral.nih.gov/articlerender.fcgi?artid=394335

Fra : Steen Jensen

Dato : 27-12-05 00:36

sdsf <sdsf@her.der.dk> wrote:

> En nigeriansk kvinde der får pillet maddiker ud af brystet.

Okay, så er der vist nogen der har misforstået forskellen på seksualitet
og ekstremitet...med mindre man tænder på den slags

Fra : Ulvir

Dato : 26-12-05 20:02

Per Rønne wrote:

> Rectum er fækaliefri, bortset fra når man skal på toilettet. Men du
> har måske aldrig på et hospital stået for for rectoskopien?

Endoskopi, tak.

Fra : Per Rønne

Dato : 26-12-05 20:20

Ulvir <augustus@mail.dk> wrote:

> Endoskopi, tak.

følgende citat fra Politikens Store Ordbog:

rektoskopi [rägtosgo'pi] subst. -en, -er, -erne
1. en undersøgelse af endetarmen og den nedre del af tyktarmen for at se
om der er sygelige forandringer â—Š rektoskopere rektoskopisk
rek/to+skop/i nydannet af latin rectum (intestinum) 'den lige (tarm)',
dvs. 'endetarmen' + -skopi

Sammenlign med:

endoskopi [ændosgo'pi] subst. -en, -er, -erne
1. undersøgelse af kropshulrum indefra med et endoskop, fx bronkoskopi
og gastroskopi

--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Ulvir

Dato : 26-12-05 20:05

Per Rønne wrote:

> Rectum er fækaliefri, bortset fra når man skal på toilettet. Men du
> har måske aldrig på et hospital stået for for rectoskopien?

Jeg blandede begreberne- undskyld, du har ret.

Fra : Tony

Dato : 26-12-05 18:39

> Har du da prøvet det andet?
> --
> Per Erik Rønne

Aldrig, da det aldrig har tiltalt mig.

Jeg ville også nødig være den kvinde, som skulle tage min pik i røven. : o D

Tony

Fra : Per Rønne

Dato : 26-12-05 19:01

Tony <tony@carpediem.dk> wrote:

> Jeg ville også nødig være den kvinde, som skulle tage min pik i røven. : o D

Nåeh, nu skal vi prale lidt?
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Steen Jensen

Dato : 26-12-05 19:16

> Nåeh, nu skal vi prale lidt?

Det kan jo være, den bare er ulækker?

Fra : Tony

Dato : 26-12-05 19:53

"Steen Jensen" <steen@rudekuvert.dk> skrev i en meddelelse

> Det kan jo være, den bare er ulækker?

For et røvhul er den sikkert ulækker.
Men for en dejlig våd fisse, er den bare guf.

Tony

Fra : Tony

Dato : 26-12-05 19:55

> Nåeh, nu skal vi prale lidt?
> --
> Per Erik Rønne

Hvorfor ikke, da jeg ikke ejer en dyr sportsvogn at prale med.

Tony

Fra : ThomasB

Dato : 27-12-05 00:05

"Tony" <tony@carpediem.dk> skrev i en meddelelse
> Hvorfor ikke, da jeg ikke ejer en dyr sportsvogn at prale med.

Hvorfor praler du ikke af dit intellekt?

Fra : Tony

Dato : 27-12-05 00:07

"ThomasB" <usenet*fjern*@*fjern*2ma2.dk> skrev i en meddelelse

> Hvorfor praler du ikke af dit intellekt?

Hvorfor gør du ikke,- Punk ?

Tony

Fra : ThomasB

Dato : 27-12-05 00:54

> Hvorfor gør du ikke,- Punk ?

Hvorfor skulle jeg prale?

Fra : Steen Jensen

Dato : 27-12-05 00:38

ThomasB <usenet*fjern*@*fjern*2ma2.dk> wrote:

> Hvorfor praler du ikke af dit intellekt?

Hvis det er størrelsen vi taler om, så kan man sgu' da ikke prale af
den. Lidt som at prale af, at man er født i Danmark.
Hvor meget indflydelse har man selv lige på det?

Fra : ThomasB

Dato : 27-12-05 00:55

> Hvis det er størrelsen vi taler om, så kan man sgu' da ikke prale af
> den. Lidt som at prale af, at man er født i Danmark.
> Hvor meget indflydelse har man selv lige på det?

Haha

Fra : sdsf

Dato : 26-12-05 14:12

Sabina H. skrev:

> [...]
> fingre op bagi, kun siger det for at virke maskuline i selskab med mænd, og
> i soveværelset er sangen en hel anden ;)

Så galt kan det gå:

Fra : Per Rønne

Dato : 26-12-05 17:04

Sabina H. <sabina@websetter.dk> wrote:

> derudover tror jeg at en stor del af de mænd der SIGER de ikke vil have
> fingre op bagi, kun siger det for at virke maskuline i selskab med mænd

Hvis I læser Allan A. Lunds sidste bog, »I seng med romerne«, så vil I
også opdage at romerne anså det for aldeles /umandigt/ at blive
penetreret. Den »rigtige« mand penetrerede, og var i og for sig
fuldstændig ligeglad med om den penetreredes køn ... men foretrak nu
eget køn til analt samleje. Til konens jalousi og irritation. Men det
centrale her er at det at kunne lide at blive penetreret signalerer
noget umandigt - og i vores nærmeste kulturkreds er det jo også lidt
bøsset at penetrere andre mænd/drenge .

Allan A. Lund er dr.phil i historie og er i øvrigt [klassisk] filolog.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Nicolai

Dato : 26-12-05 18:22

On Mon, 26 Dec 2005 12:22:33 +0100, "Sabina H." <sabina@websetter.dk>
wrote:

>derudover tror jeg at en stor del af de mænd der SIGER de ikke vil have
>fingre op bagi, kun siger det for at virke maskuline i selskab med mænd, og
>i soveværelset er sangen en hel anden ;)

Det har sikker ret i - og jeg tror også en del af dem der ikke vil
prøve, ikke har prøvet det - og dermed ikke aner hvad de går glip af
:P

Mvh
"Babylai"

--
http://babylai.dk
http://infantilism.org

Fra : Sabina H.

Dato : 26-12-05 19:06

Nicolai wrote:

> Det har sikker ret i - og jeg tror også en del af dem der ikke vil
> prøve, ikke har prøvet det - og dermed ikke aner hvad de går glip af

så vidt jeg husker har du så vist også en rent helbredsmæssig årsag til ikke
at prøve det ;)

--
Knus, Sabina

Se vores skønne persere på
http://www.dkshadowfax.dk

Fra : Nicolai

Dato : 28-12-05 22:53

On Mon, 26 Dec 2005 19:05:36 +0100, "Sabina H." <sabina@websetter.dk>
wrote:

>så vidt jeg husker har du så vist også en rent helbredsmæssig årsag til ikke
>at prøve det ;)

Faktisk så er min endetarm såmænd ikke noget problem i så henseende -
jeg har kun Crohn i tyndtarmen. Så det meste af tiden er min numse
faktisk et ret stort aktiv for mig, seksuelt set ;)

Mvh
"Babylai"

Fra : Sabina H.

Dato : 28-12-05 23:57

Nicolai wrote:

> Faktisk så er min endetarm såmænd ikke noget problem i så henseende -
> jeg har kun Crohn i tyndtarmen. Så det meste af tiden er min numse
> faktisk et ret stort aktiv for mig, seksuelt set ;)

nu tænkte jeg mere på fisteldannelse.... der er, ifølge mine informationer
fra et større sygehus på fyn, en ret nær forbindelse mellem fisteldannelse
og "numsesjov".... og hvis man har tilbøjelighed til begge dele, ville jeg
nu også sagtens kunne se fordelen i at undgå det sjove, for at undgå det
grumme.....

og så holder vi vist med denne del af tråden i denne gruppe*G*
fut sat til dk.helbred, hvis nogle skulle have lyst til at tale mere om den
sag ;)

--
Knus, Sabina

Se vores skønne persere på
http://www.dkshadowfax.dk

Fra : Per Vadmand

Dato : 26-12-05 18:42

"Sabina H." <sabina@websetter.dk> wrote in message

> derudover tror jeg at en stor del af de mænd der SIGER de ikke vil have
> fingre op bagi, kun siger det for at virke maskuline i selskab med mænd,
> og i soveværelset er sangen en hel anden ;)

Der var engang en her i gruppen, der sagde, at hans (hendes?) røvhul var til
ensrettet færdsel. Det dækker udmærket min holdning. (Og ikke kun for mit
eget).

Per V.

Fra : andropov

Dato : 28-12-05 00:59

wrote:

>sjovt nok har de færreste af disse mænd problemer med at proppe ting og
>fingre og andet op bag i konen... hvilket for mig er en anelse

Jeg synes egentlig ikke det er en god ide at proppe ting op i konen.
Hun skal jo ikke udhones :)

>derudover tror jeg at en stor del af de mænd der SIGER de ikke vil have
>fingre op bagi, kun siger det for at virke maskuline i selskab med mænd, og
>i soveværelset er sangen en hel anden ;)

Jeg synes egentlig man skal holde sig til pikken og fissen. Alt det
anus halløjsa siger mig ikke så meget.

Fra : ThomasB

Dato : 28-12-05 01:54

"andropov" <nospam@andropov.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg synes egentlig man skal holde sig til pikken og fissen. Alt det
> anus halløjsa siger mig ikke så meget.

Er du så heller ikke til oralsex?

Fra : andropov

Dato : 28-12-05 11:17

On Wed, 28 Dec 2005 01:53:33 +0100, "ThomasB"

>Er du så heller ikke til oralsex?

Men det har jo så også noget med pikken at gøre.

Fra : Steen Jensen

Dato : 28-12-05 11:24

andropov <nospam@andropov.dk> wrote:

> Men det har jo så også noget med pikken at gøre.

Er der en stilling jeg ikke kender noget til?
Oralsex har "noget med pikken" at gøre, men det har analsex fx ikke?

Jeg har hørt om kvinder,der godt kan li' at få den bagi

Fra : andropov

Dato : 28-12-05 11:37

On Wed, 28 Dec 2005 11:24:03 +0100, steen@rudekuvert.dk (Steen Jensen)
wrote:

>Er der en stilling jeg ikke kender noget til?
>Oralsex har "noget med pikken" at gøre, men det har analsex fx ikke?

Nu var der nogen som snakkede om at stikke fingre i røven. Det har jo
ikke meget med pik at gøre.

>Jeg har hørt om kvinder,der godt kan li' at få den bagi

Der er jo ensrettet har vi tidligere fået at vide. Klip i kørekortet
:)

Fra : Steen Jensen

Dato : 28-12-05 11:39

> Der er jo ensrettet har vi tidligere fået at vide.

Det har jeg osse fået at vide, da jeg spurgte herhjemme

Fra : Tony

Dato : 28-12-05 11:25

> Er du så heller ikke til oralsex?

Jeg tror ikke, at du skal gøre dig nogle forhåbninger.

Tony

Fra : ThomasB

Dato : 28-12-05 12:31

> Jeg tror ikke, at du skal gøre dig nogle forhåbninger.

Du taler af erfaring, kan jeg høre.

Fra : Tony

Dato : 28-12-05 13:13

> Du taler af erfaring, kan jeg høre.

Korrekt, jeg har masser af erfaring.

Hva' med dig,- får du kun din erfaring her på usenet ?

Tony.

Fra : ThomasB

Dato : 28-12-05 14:09

> Korrekt, jeg har masser af erfaring.

Fint at du har prøvet at få oralsex med andropov, men det betyder ikke også
at vi andre har den lyst.

I øvrigt kan du ikke bruge dine erfaringer fra dårlige pornofilm til noget.

> Hva' med dig,- får du kun din erfaring her på usenet ?

Imodsætning til dig, er min verden ikke begrænset til internet.

Fra : Tony

Dato : 28-12-05 18:56

> Fint at du har prøvet at få oralsex med andropov, men det betyder ikke
> også at vi andre har den lyst.

At du sidder der i dit lille klamme kælderværelse og drømmer om
mandesex,mens du piller dig selv i røven, betyder netop at du har denne
lyst.- du er bare ikke sprunget helt ud endnu.

> I øvrigt kan du ikke bruge dine erfaringer fra dårlige pornofilm til
> noget.

Jeg kan jo snart høre, hvad du får din fritid til at gå med.

> Imodsætning til dig, er min verden ikke begrænset til internet.

Ha ha , din stakkels trans,- du har det sikkert dejligt i dine højhælede
sko,- håber ikke de klemmer.

Tony

Fra : Steen Jensen

Dato : 28-12-05 22:47

Kun møntet på dem er ikke forstår at begå sig mellem almindeligt
civiliserede mennesker.

Prøv at forholdsvis pænt til andre i offentlige rum.

Hvis mine børn talte sådan, faldt der godtnok brænde ned

---

Og ja, jeg er sikker på der kommer en masse negative kommentarer på
dette, mest fra dem der ikke forstår at opføre sig ordenligt.

Fra : Tony

Dato : 28-12-05 23:00

> [...]
>
> Og ja, jeg er sikker på der kommer en masse negative kommentarer på
> dette, mest fra dem der ikke forstår at opføre sig ordenligt.

Jeg giver dig fuldstændig ret Steen.
Vi ser nemlig helst at folk taler pænt til hinanden.
Det vil heller ikke undre mig, om der kommer en masse negative kommentarer
fra uciviliserede mennesker, men dem ignorerer vi bare Steen.

Tony

Fra : ThomasB

Dato : 01-01-06 13:53

> [...]
>
> Jeg kan jo snart høre, hvad du får din fritid til at gå med.

> Ha ha , din stakkels trans,- du har det sikkert dejligt i dine højhælede

Gaab.. var det virkelig det bedste du kunne komme op med?

Fra : Lasse Jensen

Dato : 27-12-05 17:21

Steen Jensen wrote:

> Der er nogen der er heldigere end andre
> Tillykke med det gode forhold.

Tak

Fra : Steen Jensen

Dato : 27-12-05 00:44

> Så mangler der bare en ting - at få sagt til konen: Hey, prøv lige at
> stikke en finger op i røven på mig

Kan nu melde tilbage, at det var der ikke meget held med ;-(

Fra : **** JENS ****

Dato : 27-12-05 03:05

Steen Jensen wrote:

> Kan nu melde tilbage, at det var der ikke meget held med ;-(

så kan du vel få pillebo til det, han er helt vild med det lort.

Fra : Ejvind Kruse

Dato : 27-12-05 11:08

**** JENS **** wrote:

> så kan du vel få pillebo til det, han er helt vild med det lort.

Ja, Bo's nyeste påfund er intimbarbering af anus.

--
Ejvind

Fra : **** JENS ****

Dato : 27-12-05 16:11

Ejvind Kruse wrote:

> Ja, Bo's nyeste påfund er intimbarbering af anus.

ha ha føj for satan.

Fra : Ejvind Kruse

Dato : 28-12-05 09:58

**** JENS **** wrote:

> ha ha føj for satan.

Han raserer vel også bollerne ligesom hans eks-ven Tamás ?

--
Ejvind

Fra : **** JENS ****

Dato : 28-12-05 19:55

Ejvind Kruse wrote:

> Han raserer vel også bollerne ligesom hans eks-ven Tamás ?

trykker han hudorme ud ?

Fra : Ejvind Kruse

Dato : 31-12-05 11:52

**** JENS **** wrote:

> trykker han hudorme ud ?

Er det noget du selv gør i ?

--
Ejvind

Fra : '**** JENS ****'

Dato : 31-12-05 12:54

Ejvind Kruse wrote:

> Er det noget du selv gør i ?

jeg har da folk til det grove ejvind ?

Fra : Ejvind Kruse

Dato : 01-01-06 11:23

'**** JENS ****' wrote:

> jeg har da folk til det grove ejvind ?

Hvorfor har du hudorme på nosserne ?

--
Ejvind

Fra : '**** JENS ****'

Dato : 01-01-06 17:24

Ejvind Kruse wrote:

> Hvorfor har du hudorme på nosserne ?

det er da slidmærker ejvind, kan du ikke huske det ?

Fra : Ejvind Kruse

Dato : 03-01-06 11:50

'**** JENS ****' wrote:

> det er da slidmærker ejvind, kan du ikke huske det ?

Du sagde da det bare var steenslag ?

--
Ejvind

Fra : *** Jens ***

Dato : 04-01-06 02:43

Ejvind Kruse wrote:

> Du sagde da det bare var steenslag ?

du hopper da også på alt ejvind ?

Fra : Per Rønne

Dato : 26-12-05 17:04

Jens Bruun <bruun_jens@hotmail.com> wrote:

> "Sabina H." <sabina@websetter.dk> skrev i en meddelelse

> Lad nu - for bare én gangs skyld - mændene selv udtale sig.

Jeg har mødt piger, der har fortalt, at når de er i seng med en dreng,
så kan de nøjes med at have ham liggende helt passivt, og så
finger-massere prostata gennem anus. Svarende til hvad mange bøsser {og
mænd der bliver voldtaget i de amerikanske fængsler} kan fortælle: de
får orgasme af at blive analt penetreret. For den sidstnævnte type mænd
kan oplevelsen lede til alvorlige traumer, ja faktisk til selvmord.

Jeg har tidligere fundet sådanne oplysninger på:

http://www.spr.org.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Sabina H.

Dato : 26-12-05 18:18

"Per Rønne" wrote:
> Jeg har mødt piger, der har fortalt, at når de er i seng med en dreng,
> så kan de nøjes med at have ham liggende helt passivt, og så
> finger-massere prostata gennem anus.

der er faktisk ganske mange mænd der nyder den form for sex..... det
tillader dem for en gangs skyld at være i den passive rolle og bare nyde,
frem for altid at skulle være den udfarende/aktive part.....
der er naturligvis også mænd der absolut ikke er til "den slags".... de
viser sig generelt bag udtalelser som "den er ensrettet", "det er bedst at
holde fækalier ude fra sex." og lignende...
og så er der mænd der skjuler sig bag de samme udtalelser, men under dække
af privatlivets fred nyder den ekstra dimention i sexlivet.....

jeg synes der skal være plads til dem alle, dem der nyder det kan jo sikre
sig mod "fækalier" ved at bruge kondom eller latexhandsker, og dem der ikke
nyder det, kan jo bare lade være.....

det sjove, synes jeg.... er at jeg faktisk aldrig har hørt om en mand der
HAR prøvet det, som ike gerne ville prøve det igen, medmindre der var tale
om en utryg situation (feks en kvinde de ikke kendte eller lign) ;)

> [...]
> fortælle: de får orgasme af at blive analt penetreret. For den
> sidstnævnte type mænd kan oplevelsen lede til alvorlige traumer, ja

nu kan du næppe sammenligne voldtægt i et eksremt voldeligt miliø som et
amerikansk fængsel, med frivillig endda ønskelig anal penetrering som
foregår i ens eget hjem...

hvor mange kvinder tror du begår selvmord efter voldtægt?

--
Knus, Sabina

Se vores skønne persere på
http://www.dkshadowfax.dk

Fra : Per Rønne

Dato : 26-12-05 18:48

Sabina H. <sabina@websetter.dk> wrote:

> nu kan du næppe sammenligne voldtægt i et eksremt voldeligt miliø som et
> amerikansk fængsel, med frivillig endda ønskelig anal penetrering som
> foregår i ens eget hjem...

Næh, men det var kun i forbindelse med at heteroseksuelle mænd faktisk
til deres skræk opdager, hvordan de reagerer.

> hvor mange kvinder tror du begår selvmord efter voldtægt?

De færreste. Nok relativt færre end det sker for mænd i amerikanske
fængsler.

Men vi ved jo også andetstedsfra, at der er flere piger end drenge der
/forsøger/ at begå selvmord. Og flere drenge der rent faktisk begår dem.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : andropov

Dato : 28-12-05 01:10

On Mon, 26 Dec 2005 18:18:21 +0100, "Sabina H." <sabina@websetter.dk>
wrote:

>der er faktisk ganske mange mænd der nyder den form for sex..... det
>tillader dem for en gangs skyld at være i den passive rolle og bare nyde,
>frem for altid at skulle være den udfarende/aktive part.....

Så kan hun tage sig en ridetur istedet for. Det er federe :)