Intimbarbering
Fra : TheLock

Dato : 13-06-01 15:42

Hejsa

Jeg er ny her og har ikke indrykket noget her før, så bær lige over med mig
*S*

Jeg er en ung fyr på omrking de 30, som igennem en del år efterhånden har
barberet mig på nosserne. I starten var det ikke noget jeg var glad for at
vise frem, men som årene er gået, er det ikke noget jeg tænker meget over.
Men nu er jeg efterhånden gået lidt videre, så nu ryger resten også med. Og
det er jo selvfølgelig lidt mere synligt, og bekymrer mig da også lidt *G*

Mit spørgsmål er, hvor mange af Jer derude der på den ene eller anden måde
benytter eller har benyttet jer af intimbarbering. Kort sagt, hvor mange af
jer der er helt eller delvis glatte..

Det skal lige siges, at det ikke er noget jeg gør fordi jeg tror at piger
tænder på det, men fordi jeg selv tænder på det.

Hygge

Fra : Chokmah alias Rabias~

Dato : 13-06-01 16:07

On Wed, 13 Jun 2001 16:41:52 +0200, "TheLock" <the_lock@hotmail.com>
wrote:

>Hejsa
>
>Jeg er ny her og har ikke indrykket noget her før, så bær lige over med mig
>*S*
hvis du kan hente gamle indlæg ...til ca febuar så vil du kunne finde
en tråd om intim barbering på næsten 200-300 indlæg - læs den -DEN ER
GO !!!
mVh
bO

Fra : Tomas O.

Dato : 13-06-01 16:27

"TheLock" <the_lock@hotmail.com> skrev i en meddelelse news:9g7u2u$ama$1@news.inet.tele.dk...
Hej og velkommen

Du spørger hvor amnge herinde der intimbarberer sig.

Jeg er 1 Og der er mindst 2 mere af fyrene så vidt jeg er
orienteret.

Det er vist ikke så ualmindeligt

Hilsen
Tomas O.

Fra : Martin Bo Christians~

Dato : 13-06-01 22:45

On Wed, 13 Jun 2001 17:27:20 +0200, "Tomas O." <tfo@gmx.net> wrote:

>Du spørger hvor amnge herinde der intimbarberer sig.
>
>Jeg er 1 Og der er mindst 2 mere af fyrene så vidt jeg er
>orienteret.
>
>Det er vist ikke så ualmindeligt

Nej, du kan godt tælle éen mere :)

/Martin

Fra : Hanne

Dato : 13-06-01 17:18

> [...]

med. Og
> det er jo selvfølgelig lidt mere synligt, og bekymrer mig da også lidt

Du har absolut ikke noget at bekymre dig om Jeg kan bedst lide det
sådan og det tror jeg at der er mange andre der også kan.

> [...]
måde
> benytter eller har benyttet jer af intimbarbering. Kort sagt, hvor

Jeg gør det. Kun en lillebitte dusk lader jeg sidde )

> Det skal lige siges, at det ikke er noget jeg gør fordi jeg tror at
piger
> tænder på det, men fordi jeg selv tænder på det.

Men hvorfor bekymrer det dig så?

Hanne

Fra : TheLock

Dato : 13-06-01 19:29

> Du har absolut ikke noget at bekymre dig om Jeg kan bedst lide det
> sådan og det tror jeg at der er mange andre der også kan.

Nej, det er ikke fordi jeg bekymrer mig om at partnere ser det, det er mere
"ikke" partnere... Jeg er et retr privat menneske...

Jeg beklager lidt at jeg vist nok har sendt det her indlæg et par gange, men
jeg er ny på usenet, og havde ikke opdaget, at der allerede var en tråd der
hed Intimbarbering...

Hygge

Fra : Henning

Dato : 13-06-01 19:36

"TheLock" <the_lock@hotmail.com> skrev i en meddelelse

Hej

> [...]
men
> jeg er ny på usenet, og havde ikke opdaget, at der allerede var en tråd

Al begyndelse er svær, har du spørgsmål, så spørg gerne pr E-mail
til mig, du kokser lidt rundt i det, så......

MVH
Henning

Fra : TheLock

Dato : 14-06-01 09:04

> men
> der
>
> Al begyndelse er svær, har du spørgsmål, så spørg gerne pr E-mail
> til mig, du kokser lidt rundt i det, så......

Hej Henning

Jeg håber jeg får lært det hurtigt, jeg er ikke ny foran skærmen Og ja,
jeg har sq kokset lidt rundt i det *G* Skal nok styre mig fra nu af... Der
er bar så pokkers mange indlæg i den her nyhedsgruppe, og jeg har bare været
uheldig og kalde mit indlæg noget der var der i forvejen... Så kunne jeg
ikke finde det, og troede der var noget galt i min opsætning... Lavet lidt
om og prøvet igen.. Derved er fejlene sket

Hygge
Rasser

Fra : Mikkeline

Dato : 14-06-01 13:23

Hejsa.

> [...]
anden måde
> benytter eller har benyttet jer af intimbarbering. Kort sagt,

Jeg barberer mig delvist. Jeg har tidligere prøvet at fjerne det
hele, men jeg kunne bestemt ikke li´ _ungpige-looket_! Så nu
er det kun det nederste der ryger + at jeg trimmer det
tilbageblevne, så der ikke sidder en hel urskov. Jeg synes, at
det giver en meget bedre fornemmelse, og så synes jeg, at det er
mere hygiejnisk.
Men jeg ville da heller ikke bryde mig om at vise mig alt for
meget frem offentligt, hvis hele dusken manglede. Der går min
intimitetsgrænse!

> Det skal lige siges, at det ikke er noget jeg gør fordi jeg
tror at piger
> tænder på det, men fordi jeg selv tænder på det.

Min kæreste barbere sig også - men kun på nosserne. Jeg synes, at
det er smadder dejligt, for de bliver sq så bløde og dejlige *G*.
Det tænder mig faktisk, når de er helt nybarberede....så det kan
da have en sidegevinst - udover at du selv kan li´ det.
Jeg har dog ikke noget imod, hvis han ikke fjernede det hele.
Et eller andet sted synes jeg dog, det ser lidt fjollet ud....den
bliver så nøgen!

/Mikkeline