Spørgsmål?
Fra : Sott

Dato : 13-06-01 14:32

Hej Allesammen.

Jeg har været lidt rundt på nettet, og har fundet nogle IMO meget smukke
billeder af buttede piger jvf. tråden "Anden gangs fødene kvinder Page hård
& parforhold ?".

Dem vil jeg gerne have lov at vise jer - men hvor gør jeg det?
Jeg har ikke lyst til at smide dem i dk.binaer.erotik - hvor jeg heller ikke
synes de hører hjemme.
Og jeg har ikke adgang til dk.binaer - så hvad gør jer?

Tusinde hilsner
Søs

Fra : John Sahl

Dato : 13-06-01 14:59

"Sott" <sott@post.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
ikke
> synes de hører hjemme.
> Og jeg har ikke adgang til dk.binaer - så hvad gør jer?

Du kan smide dem til mig, så finder jeg lidt plads på et af mine domæner
hvor de kan ligge et stykke tid. Og smider linket til dem herinde
selvfølgelig.

--
John Sahl, Webmaster på http://www.websetter.dk
Se vores nyeste projekt på http://www.MandeZonen.dk

Fra : Henning

Dato : 13-06-01 15:02

"Sott" <sott@post.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Hej Allesammen.

Hej Søs

> [...]
ikke
> synes de hører hjemme.
> Og jeg har ikke adgang til dk.binaer - så hvad gør jer?

Du kan evt. lægge dem hos mig på http://communities.msn.dk/h2m
du skal bare være medlem af mit communities, så kan du uploade
og slette alt det du lyster af det materiale du selv lægger ud, men
du har jo selv en hjemmeside, der kan du jo også lægge dem

MVH
Henning

Fra : Sott

Dato : 13-06-01 15:04

Hej Henning :0)

"Henning" <cfp8281@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> og slette alt det du lyster af det materiale du selv lægger ud, men
> du har jo selv en hjemmeside, der kan du jo også lægge dem

Jeg har ikke rørt den hjemmeside i to år, og jeg har slettet al erindring om
hvordan fra min menneskelige harddisk *GG*
Jeg har med kyshånd taget John's tilbud til mig :0)

Tusinde hilsner
Søs

Fra : Lucky

Dato : 13-06-01 15:23

sig endelig til hvor og hvornår vi kan se dem!
hygge

Sott <sott@post.tele.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9g7rst$30b$1@news.inet.tele.dk...

Fra : John Sahl

Dato : 13-06-01 16:25

> Jeg har med kyshånd taget John's tilbud til mig :0)

Så ligger de her, no nonse design kan man vist kalde det

http://www.gamlegris.dk/billeder/buttet/default.htm

Fra : Henning

Dato : 13-06-01 17:00

"John Sahl" <webmaster@mandezonen.dk> skrev i en meddelelse
> "Sott" <sott@post.tele.dk> skrev i en meddelelse
>
> Så ligger de her, no nonse design kan man vist kalde det
>
> http://www.gamlegris.dk/billeder/buttet/default.htm

Ja der er ypperlige kære Søs, det er lige før jeg tror,
at nr. 3 fra oven er af dig selv (pagehår *GGG*)

MVH
Henning

Fra : Chokmah alias Rabias~

Dato : 13-06-01 15:02

On Wed, 13 Jun 2001 15:32:29 +0200, "Sott" <sott@post.tele.dk> wrote:

>Og jeg har ikke adgang til dk.binaer - så hvad gør jer?

hmm prøv at find en alt.binaer gruppe der er masse der bare står tome
jeg kan godt finde 1 til dig
men eller sprøbv at sætte din news til :test.news.tele.dk
der er de binare med.
brug dk.binaer ike erotik , de bliver skide sure ... selv om at dte
kan de ikke ...
MvH
Bo