elektroterapi bailine
Fra : hanne jensen

Dato : 13-06-01 14:37

hej alle

jeg har lige taget en 5 turs, tur hos bailine for 1295- (dyrt), man blir
målt, tallene blir proppet ind i en pc, og vupti, har den fortalt hvilken
figurtype jeg er og hvor jeg skal tabe mig,man for nogen elektroder på i
forhold til det maskinen viser og såa starte eletroterapien, jeg tabte ialt
13 cm
i gennemsnit i forhold til det indtastede, men min vægt har ikke rørt sig,
så spørg man sig selv måler "terapeuten " ens i forhold til første gang, er
der nogen der har erfaring med dette

hanne jørgensen

Posted from [217.157.139.147] by way of f18.law15.hotmail.com [64.4.23.18]

Fra : Familien Laursen

Dato : 13-06-01 16:47

Hej Hanne!

Jeg har en søster, der med begejstring, fortalte om alle de cm. hun havde
"tabt". Da jeg så hørte man kunne få en gratis prøvetime, ville jeg gerne
det. Jeg blev målt alle de steder man skulle måles, og det gik dælme tjept.
Tjep, tjep, tjep og så var måle båndet væk og resultatet blev skrevet ned.
På et tidspunkt kigger jeg ned, da hun er ved at måle mit lår, og pludselig
kan jeg se at hun har en finger med inde i målet. Dvs. hun måler sin egen
finger med i hvert mål. Efter prøvetimen (som iøvrigt, var noget af det mest
ubehagelige jeg nogensinde har været udsat for), var alle mine data tastet
ind i computeren og hun fortalte og forklarede, og jeg følte lidt, at jeg
ikke havde noget valg. Det var ihvertilfælde ikke mig selv der satte det
hele igang. Da hun så ville til at finde en tid til næste gang, sagde jeg så
at jeg lige ville tale med min mand om det først, da det var mange penge. På
vejen ud tænkte jeg ALDIG I LIVET. Det mindede meget om, at have veer. Den
der følelse af at det gør ondt, så bliver det lidt værre og værre og værre,
til sidst kan man ikke holde det ud, og så bliver det værrer igen, inden det
klinger af, og starter forfra.
Om aftenen havde jeg tid til en prøvetime i et fitness center. Se det var
noget andet. Det var fedt at lave noget, svede og blive forpustet, og gå
hjem med god samvittighed. For mig virker det sygt, at jeg et sundt og raskt
menneske, skal ligge på en bænk "og blive motioneret". Og så til den pris.
Jeg ved ikke om du kan bruge det her til noget, jeg synes egentligt selv det
virker lidt rodet når jeg læser det igennem, men min pointe er : BAILINE ER
SNYD OG BEDRAG, SMERTEFULDT OG SINDSYGT DYRT.
Mvh. Jane
Ps. Det var bailine i Silkeborg jeg prøvede.