Timer
Fra : Ole John Hansen

Dato : 13-06-01 14:26

Hej NG

Jeg har pludselig opdatet, at mit fine program har en fejl ?

Jeg har en timer på en form, men den viser 03 30, og jeg ville gerne have,
at den viste 15 30.

Hvor har jeg fejlet.

Tak for hurtige og gode svar

Ole J. Hansen

Fra : Niels Henriksen

Dato : 13-06-01 16:25

--
Niels Henriksen
-------------------------------

Det kan være at maskinen kører engelsk tid?

Fra : Helge Bjørkhaug

Dato : 13-06-01 15:44

"Ole John Hansen" <nykobingf@bloddonor.dk> skrev i melding
> [...]
>
> Jeg har pludselig opdatet, at mit fine program har en fejl ?
>
> Jeg har en timer på en form, men den viser 03 30, og jeg ville gerne have,

Format$(Now, "ttttt") i VB,
og klokkeslett-format tt:mm:ss i Regionale settinger i kontroll panel?
Prøv TT:mm:ss i kontroll panel.

--
Snutten

Fra : Ole John Hansen

Dato : 13-06-01 22:04

Hej NG

Det virker, tak for igen et hurtigt og godt svar.

Ole J. Hansen

Fra : @sbjørn

Dato : 14-06-01 06:46

Dim Nu As String