Få overflyttet mobi'nr til samme firma og ~
Fra : Astrup

Dato : 23-01-06 10:16

Hey Folkens.

Nu reklamere telmore (som jeg at en eller anden rigtig gammel grund har som
udbyder) med at man kan få den her "lokke lokke" start pakke.
Hvor man betaler 200 kr og får 400 kr's taletid. Og så er jeg jo træt af at
betale fuld pris så har lige skrevet til dem for at høre om at få overført
nr til samme firma. Der er ikke nogle bindingsperiode på mit abonoment så
der burde sagtens og kunne lade sig gøre. Og er spændt på hvad de skriver.
Men hvad med juraen der omkring. Hvis de nu siger at det ikke kan lade sig
gøre og sådan?

Med venlig hilsen Aske

Fra : Henning

Dato : 23-01-06 15:09

On Mon, 23 Jan 2006 10:15:56 +0100, "Astrup" <mr_bean007@ofir.dk>
wrote:

> [...]
>der burde sagtens og kunne lade sig gøre. Og er spændt på hvad de skriver.

Som regel gælder "starttilbudene" kun ved oprettelse af nyt nummer,
ikke ved portering. Det står helt sikkert i ders betingelser?

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 23-01-06 16:20

It happens that Henning formulated :
> Som regel gælder "starttilbudene" kun ved oprettelse af nyt nummer,
> ikke ved portering. Det står helt sikkert i ders betingelser?

Det plejer de nu at gøre - men det gælder nok kun for nye kunder og det
bliver man jo ikke ved at flytte fra Telmore til Telmore...

"I told the doctor I broke my leg in two places. He told me to quit
going to those places." - Henny Youngman

Fra : Henrik Madsen

Dato : 24-01-06 16:10

wrote:

> [...]
>Men hvad med juraen der omkring. Hvis de nu siger at det ikke kan lade sig

Ganske ujuridisk .. Vil mene at jeg engang læste om de der pakker og
der kunne man ikke gøre dette. Spurgte så til om man kunne få kontoen
knyttet til sådan en ordning hvor et login giver mulighed for at se
alle kontoer og for at sætte penge ind og flytte penge mellem alle
numrene. Svaret var JA men de 200 man fik som ekstra kunne ikke
flyttes væk fra det mobilnummer det var oprettet på.

Ergo har de sikret sig i hoved og r*v så folk ikke laver den slags
(for dem) julenumre. Meningen er jo som du også selv siger at lokke
nye kunder ind i stalden.

Henrik

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 26-01-06 09:06

"Henrik Madsen" <hmadsen@fjernfoerst.vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> Ergo har de sikret sig i hoved og r*v så folk ikke laver den slags
> (for dem) julenumre. Meningen er jo som du også selv siger at lokke
> nye kunder ind i stalden.

Ærgeligt for Telmore at de ikke bruger de 200 kr. på at holde på deres gamle
kunder. Jeg har lige tilmeldt mig M1 i stedet for Telmore. Med den
prispolitik Telmore efterhånden er begyndt at vise vil der gå meget lang tid
før jeg ser mig om efter et TDC-produkt igen, hvis der er andre muligheder.

Dette gælder både internet, IC-telefoni og TV.

Med mit nye abo får jeg samtaler til 49 i stedet for 75 øre og sms for 18
fremfor 20.

Mange bække små - og for mange er for ligeglade. Det lukrerer de på :(

--
Per, Esbjerg

Fra : Astrup

Dato : 27-01-06 18:18

Ja Per..

Jeg forstår godt hvad du mener. Jeg var også så tæt på at flytte til CBB men
så kunne man spille om hvor meget man kunne starte med på ens konto. Så det
endte med jeg aldrig blev medlem.
For husker tydeligt engang hvor jeg spurgte hvorfor de ikke gjorde noget for
deres priser længere. De svarede at de nu satsede på go service i stedet.
(Om det er at lade nye kunder få dobbelt for pengene.. :S)

Men jeg må vist også bare flytte selvskab!

Men tak for alle svarende... :)

Med venlig hilsen Aske

Fra : Henrik Madsen

Dato : 28-01-06 00:23

On Thu, 26 Jan 2006 09:05:59 +0100, "Per Henneberg Kristensen"
<phk_fjern_@esenet.dk> wrote:

> [...]

>Dette gælder både internet, IC-telefoni og TV.

>Med mit nye abo får jeg samtaler til 49 i stedet for 75 øre og sms for 18

Yes.

Har også kigget lidt på M1 men kom fra det igen. Har dog været ved at
kigge lidt på unotel, de bruger TDC netværk og koster 63 øre i
minuttet mod Telmore 75 og så koster sms 16 øre mod nu 20 øre..

Eneste ulempe jeg lige kan se er at de vil have 2 Kr hver gang man
sætter penge ind på sin taletidskonto men hvis man sætter 500 ind ad
gangen så bliver det for mit vedkommende kun en udgift på 4 Kr om året
og de er jo let sparet ind.

De har jo tilsyneladende så travlt med at fedte fedte for nye kunder
at de glemmer at se om de gamle er på vej ud af bagdøren imens.

Henrik