Bygningsreglementet
Fra : Jan Pedersen

Dato : 18-01-06 21:32

Så vidt jeg kan forstå stod der i et bygningsreglement at man ikke måtte
opbevare effekter i en opgang som f.eks. barnevogne, klapvogne mv. i 1999.
Gælder dette stadig ? Har hørt at der er kommet et nyt bygningsreglement ?!

Fra : John

Dato : 18-01-06 21:47

Sidst jeg stødte på det, stod det vist nok i brandreglementet. Jeg tog
kontakt til de lokale brandmyndigheder og fik det bekræftet.
john

Fra : Jan Pedersen

Dato : 18-01-06 22:12

"John" <johnkurt@fjerndettemail.dk> skrev i en meddelelse
> Sidst jeg stødte på det, stod det vist nok i brandreglementet. Jeg tog
> kontakt til de lokale brandmyndigheder og fik det bekræftet.
> [...]
Okay sidst jeg talte med kommunens tekniske afdeling mener jeg det var BR 95
der var gældende for opmagsinering af effekter i beboelsesopgange ? altså
når der er tale om alment byggeri.....