Hej NG.
Så er den gal igen....
Jeg købte d. 6/12-05 en voip-router på kendt e-handelssted.
Nytårsmorgen da jeg vågnede, bemærkede jeg at min telefon blinkede :-/, jeg
gik ind på min kontor og konstaterede at der ikke var lys i nogle af
lamperne på min voip-router.
Jeg tænkte, at strømforsyningen måske var defekt, så jeg målte på den. Den
fejlede intet.
Jeg kontaktede firmaet og fik efterfølgende en mail.
****
Med tak for din mail.
Hvis din ...... ikke tændes når tilsluttet til strømforsyning, så kan det
skyldes flere årsager.
For eks. kan det være strømforsyningen der er defekt eller brændt eller også
kan det skyldes at selve ....... har været udsat for overspænding eller
tilsvarende, så den er blevet brændt.
Ovenstående tilfælde kan for eks. forårsages af brug med forkert
strømforsyning, lyn nedslag, overspænding på el-nettet i boligen.
I tilfælde af produktet konstateres brændt, så dækker garantien ikke.
Du er dog velkommen til at følge vores RMA prodedure for fejlmelding af dit
produkt:
http://www..............................
****
Dvs... at hvis hvilken som helst komponent på printet giver op, så dækker de
ikke. (Det holder sgu da ikke)
Produktet er sendt ind til forhandleren og de har bekræfet modtagelsen
d.3/1-06.
De vil nu sende produktet til Tyskland og se om producenten vil dække.
Jeg selv ville mene, at hvis jeg havde haft stændingsfejl i huset, så var
der andre ting der også ville være defekte.
Hvordan står jeg ?
Hvad er en "rimelig periode" for ombytning/rep. ?
Er det forhandleren eller producenten, jeg skal klage over ?
Mvh
Leon Hulstrøm - Nu uden telefon