Fejl på annonce
Fra : nospam@molehunter.dk

Dato : 10-01-06 12:40

Hej Gruppe

Jeg har købt annonce plads i en forenings blad, til en forholdsvis god
pris.

Jeg havde bedt om at få annoncen sendt til godkendelse, det mente
forening ikke at det var nødvendig, bladet bliver trykt og der er to
åbenlyse stavefejl/fejl i annoncen som kunne være undgået hvis jeg
havde godtkendt annoncen. og jeg har købt for 4 gange.

Jeg vil derfor kræve en pris nedsættelse på, fordi den ydelse jeg
har bestilt ikke er i orden. det skal lige bemærkes at jeg ikke har
betalt noget, da jeg mener at varen ikke er leveret.

Kan jeg det?

Med venlig hilsen

Peter Bom
www.molehunter.dk