Problemer med updatering af Datagrid
Fra : Ronni Hansen

Dato : 13-06-01 10:01

Hej

Jeg har to forms. en hovedform med et datagrid, som viser nogle data. Så har
jeg en form med nogle indtastningsfelter. Data bliver også opdateret, men
når jeg vender tilbage til hovedformen så får jeg følgende fejl: "Object
variable or with block variable not set". på følgende kode:

Private Sub Form_Activate()
Adodc1.Recordset.Update
End Sub

mvh

Ronni Hansen

Fra : Jens

Dato : 14-06-01 10:24

Prøv

Adodc1.Recordset.Requery
Adodc1.Refresh

Husk....at nogle databaser ikke tilladere en Nul længe i feltet

Fra : Ronni Hansen

Dato : 15-06-01 10:24

JA det virker ! Men den gør det faktisk først efter anden gang at
hovedformen bliver aktiv. (der kan man så se den første indtastede
bestilling, men ikke den sidst indtastede).

Hilsen

Ronni