Automatisk fartkontrol
Fra : Søren L Hansen

Dato : 13-06-01 08:43

Nå, uendeligt triste tidender i JP.dk i dag. Alle mulige forsøg med
overvågning af hastighed, med og uden aktive blokeringer af speeder osv.
betegnes som succeser

Bl. a. står der:
"For to af testkørerne, som overskrider hastighedsgrænserne ofte og meget,
har INFATI haft en beroligende effekt. Den ene er holdt op med at lade sit
dårlige humør eller ophidselse komme til udtryk i aggressiv kørsel, mens
den anden opdagede, at han ikke sparede ret meget tid ved at køre for
hurtigt. "
Det kunne jeg godt have fortalt dem, så HVAD FANDEN ER MENINGEN, HVORFOR
SKAL DET GÅ UD OVER OS ALLE AT FOLK IKKE FATTER HVORDAN DE SKAL OPFØRE SIG
I TRAFIKKEN, HÆNGERØVE OG HUNDEHOVEDER, SKIDESPRÆLLERE OG SOCIALDEMOKRATER,
LADSBYTOSSER OG FOLKEDANSERE...

Jeg bliver bare så træt... godt jeg har min Triumph Thunderbird 1953, den
vil jeg gemme i et hemmeligt rum under gulvet i værkstedet, og så, om 10-20
år når alt er blevet forbudt, vil jeg en gang om året hente et par liter
benzin på apoteket, (eller på det sorte marked i Rotterdam) hælde det på og
starte motoren op. Så vil jeg nyde lyden og duften, sætte i gear og tage en
tur langs med fjorden. Og håbe at jeg ikke bliver alt for tydelig på
satellit-kameraerne, og jeg bliver omringet af elektriske flyvende
BladeRunner-køretøjer med uniformeret fartpoliti med "license to kill", og
må henslæbe resten af mit liv med samfundstjeneste: fejning af de store 4
spors rulleskøjtebaner der engang var så stolte motorveje ...
--
Søren

Fra : Mads Lund

Dato : 13-06-01 09:07

> [...]
> må henslæbe resten af mit liv med samfundstjeneste: fejning af de store 4
> spors rulleskøjtebaner der engang var så stolte motorveje ...

GRILL

Mads Lund
Ninja9RT

Fra : martin Rudbeck Jepse~

Dato : 13-06-01 10:11

[snip]-------------------------

[snap]------------------------------
> [...]
> SKAL DET GÅ UD OVER OS ALLE AT FOLK IKKE FATTER HVORDAN DE SKAL OPFØRE SIG
> I TRAFIKKEN, HÆNGERØVE OG HUNDEHOVEDER, SKIDESPRÆLLERE OG
[snude]------------------------------------

Hej Søren
Det kan være, at du alligevel skal prøve det der INFATI, så du bliver
beroliget og ikke råber sådan op!

martin
gsx750ex '82

Fra : Asger Steffensen

Dato : 13-06-01 19:19

> [...]
> må henslæbe resten af mit liv med samfundstjeneste: fejning af de store 4
> spors rulleskøjtebaner der engang var så stolte motorveje ...

ROFL
))

Asger
ZX-10

Fra : Poul B-H

Dato : 13-06-01 21:45

> [...]
> må henslæbe resten af mit liv med samfundstjeneste: fejning af de store 4
> spors rulleskøjtebaner der engang var så stolte motorveje ...

Jeps, jeg skal have 100liter to-taktsolie og en NSR gravet ned i Rude Skov
og når jeg så bliver firs og de alligevel ikke kan kradse bødepengene ind
(pensionen er sikkert strøget til den tid) skal jeg køreTOTAKTER
(UHADADADADA) rundt i landskabet.

--
Poul B-H
NSR250SE