DLL
Fra : Ole John Hansen

Dato : 13-06-01 08:13

Hej NG.

Jeg er ikke ret god til det her, men jeg har dog fået lavet en EXE-fil,
denne ville jeg gerne have andre kunne køre.
Den kører udemærket på nogle maskiner, men - men på andre maskiner kommer
den ud med besked om, at der mangler MSVBVM60.DLL.
Hvorledes får jeg denne fil med, og hvorledes får jeg den til at ligge
rigtigt på den modtagne maskine.

M.v.h.

Ole J. Hansen

Fra : Sony

Dato : 13-06-01 08:24

> [...]
> den ud med besked om, at der mangler MSVBVM60.DLL.
> Hvorledes får jeg denne fil med, og hvorledes får jeg den til at ligge

Brug Package & Deployment Wizard som følger med VB og lav et installations
program til dit program så skulle der ikke være nogen problemer!!!

Sony

Fra : WebTime.adr.dk

Dato : 15-06-01 23:48

Jeg syntes at sige der ikke er nogen problemer!!!
er lidt overdrevet.