bookmarks i frameset
Fra : caspar

Dato : 12-12-00 10:41

Hej alle derude?

Er der virkelig ingen, der har løsningen på nedstående problem?
Jeg vil være yderst taknemmelig, hvis der var nogen af jer som
gider hjælpe mig med problemet. Eller skyldes den manglende
respons, at jeg har bevæget mig ud i noget, som ingen har prøvet
før? På forhånd tak!!

Mit problem er, at jeg har en forside hvor der skal linkes til
et frame dokument. Frame dokumentet består af følgende
dokumenter: <frameset cols="25%,25%,*">;;;;
<frame name="venstre">;;;;
<frame name="midten">;;;;
<frame name="højre">;;;;

Det drejer sig om det dokument der har frame name "midten"
i det dokument skal der være bookmarks, som man skal kunne
komme hen til, når man klikker fra forsiden. Så vidt jeg kan
se,kan man kun linke til et dokument ad gangen, når man bruger
bookmarks, og det er jo et problem, hvis dokumentet
befinder sig i et frame dokument. Eller er der en løsning på
problemet? Jeg vil nemlig naturligvis have hele frame dokumentet
med, inklusive dokumentet med bookmarks, når jeg linker fra
forsiden. Og de bookmarks skal virke, så man kommer ned til det
afsnit der er bookmarket. Er der en løsning på problemet?

Jeg bruger Frontpage.

hilsen caspar

Fra : N/A

Dato : 12-12-00 15:13

Fra : caspars

Dato : 12-12-00 15:13

Hej Jonas!

Du svarede vist også, da jeg første gang indrykkede min "annonce".
Dit svar er helt sikkert værd at overveje, men problemet er, at
det vil være noget af et arbejde for mig, at lave min hovedside
frame-løs, da jeg har brugt temmelige mange frames, så vidt jeg kan
tælle mig frem til, har jeg brugt 7 frameset.
Så hvis du (eller andre) har andre forslag eller kommer i tanke om
andre muligheder, vil jeg være meget taknemmelig.

hilsen caspar

Fra : Andreas Kleist Svend~

Dato : 12-12-00 17:56

Tue, 12 Dec 2000 14:13:20 GMT, udtrykte caspars <sar_j@hotmail.com>
Følgende:

>Så hvis du (eller andre) har andre forslag eller kommer i tanke om
>andre muligheder, vil jeg være meget taknemmelig.

Du kan åbne en ny fil, med et nyt frameset for hver ny side, dette
skulle efter sigende ikke tage meget længere tid end din nuværende
løsning, da selve framesettet ikke fylder meget, og menu, plus
eventuelle andre faste frames blot hentes fra cache'n.

--
mvh Andreas Kleist Svendsen
andreas_k_s@fjern@hotmail.com