News server der virker :-)
Fra : BorreBoy

Dato : 13-06-01 06:51

Hej.

Nu er TDCs newsserver nede på 3. dagen. Er nu logget på Sunsite.auc.dk. Nogen, der har erfaringer med den? Hastighed, stabilitet,
antal grupper mm.???

Hilsen,
Thomas.

Fra : CHRistian

Dato : 13-06-01 07:19

"BorreBoy" <borre@loveletters.dk>'s posting:

>Nu er TDCs newsserver nede på 3. dagen.

Nå? Jeg har da ikke haft problemer med den; news(.inet).tele.dk

PS: kan du ikke liiige afkorte din linjelængde til max 72
tegn/linje. Vandret scroll er ikke spec. sjovt.

--
IE er sgu et sjovt legetøj, men til www <bræk-jeg-føler-mig-syg>....
IE giver dig en unik IDkode: http://www.comon.dk/20/view.asp?ID=8585

Fra : BorreBoy

Dato : 13-06-01 08:10

"CHRistian" <nospam@direkte.org> skrev i en meddelelse
> "BorreBoy" <borre@loveletters.dk>'s posting:

> Nå? Jeg har da ikke haft problemer med den; news(.inet).tele.dk
>
> PS: kan du ikke liiige afkorte din linjelængde til max 72
> tegn/linje. Vandret scroll er ikke spec. sjovt.

Så skulle linjelængden være rettet.

Jeg får følgende fejl, når jeg prøver at få adgang til en gruppe:
502 You have no permission to talk. Goodbye.

Konfiguration:
Konto: news.inet.tele.dk
Server: news.inet.tele.dk
Protokol: NNTP
Port: 119
Sikker (SSL): 0
Fejlnummer: 502
Programkode: 800ccca0

TDC beklager fejlen, og siger deres server er lidt ustabil for tiden.

Fra : Peter Alfredsen

Dato : 13-06-01 09:18

On Wed, 13 Jun 2001 09:09:58 +0200, "BorreBoy" <borre@loveletters.dk>
wrote:

>Så skulle linjelængden være rettet.
>
>Jeg får følgende fejl, når jeg prøver at få adgang til en gruppe:
>502 You have no permission to talk. Goodbye.

Det er en fejl, du får fordi din adresse er blevet spærret. På denne
adresse kan du se den sandsynlige grund til at du bliver spærret:
http://news.inet.tele.dk/innreport/news-notice.2001.06.10-04.30.42.html#nnrpd_timeout
og på denne adresse kan ud se, at du bliver spærret:
http://news.inet.tele.dk/innreport/news-notice.2001.06.11-04.30.37.html#nnrpd_no_permission
(Det er dig, der er tb.webspeed.dk)

Du har haft 3506 timeouts på en enkelt dag, hvilket tyder på at du har
været på døgnet rundt uden at tage hensyn til andre. Du kan maile
usenet@tdk.net for at snakke med dem om hvad du har gjort galt, og
hvordan du kan gøre det bedre.

--
Peter Alfredsen (peteralf@fabel.dk)
And help keep USENET archives in the public domain.

Fra : Kasper Daniel Hansen

Dato : 13-06-01 09:39

Sunsite virker rigtig godt, men den har ikke binære og kun danske grupper.
Du skal have et login for at poste, det er bare for at de undgår spam
postning.

Hvis du kan undvære binære news, så er den rigtig god.

Kasper